Biden vs Trump deel 2

08-11-2020 12:42 3064 berichten
Alle reacties Link kopieren
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?

Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
julius schreef:
12-11-2020 20:52
Gezworen verklaringen van mensen die hebben gehoord die iemand anders iets heeft gezien, is nergens bewijs voor. Die worden niet voor niets 1 voor 1 de rechtszaal uit gelachen.

Het klinkt wel lekker officieel en het is ongetwijfeld een reden voor de Trumpschaapjes om te beweren dat er bewijs is, maar helaas werkt het net even anders in de echte wereld.

Ik zie ook veel gevallen waar het duidelijk is dat betreffende mensen niet genoeg kennis hebben over hoe het proces wel of niet werkt.
Die denken dus iets te zien terwijl het volkomen legaal is.
Er is volop speculatie dat Trump in 2024 een comeback wil maken. Hoe oud is hij dan? De sfeer in het Witte Huis schijnt aardig schizofreen te zijn met overwinningsfeestjes van het personeel terwijl de president zichzelf opsluit en niet of nauwelijks buiten het Witte Huis komt..

https://edition.cnn.com/2020/11/12/poli ... index.html
Abyss schreef:
12-11-2020 20:59
"poll workers were duplicating ballots to incorrect precincts in order to run ballots through for the same person. I saw it happen 20 to 30 times"
Dus tellers hebben een stembiljet in verschillende districten laten tellen? Lijkt mij makkelijk te achterhalen in een telsysteem dat toch per county werkt.
Abyss schreef:
12-11-2020 20:59
"poll workers were duplicating ballots to incorrect precincts in order to run ballots through for the same person. I saw it happen 20 to 30 times"
Volgende week vrijdag is de recount in Georgia klaar. Als Biden dan nog steeds voor staat, hou je er dan over op? Ik bedoel, als er zo grootschalig gefraudeerd werd dan moet die handmatige recount met tienduizenden de andere kant op gaan. Blijft de uitslag min of meer hetzelfde, dan kun je de meeste klachten terzijde schuiven en de rest in de prullenbak gooien.

Of blijf je dan nog steeds in fraude geloven? Ik ben gewoon benieuwd hoe lang dit gezeur doorgaat.
anoniem_126923 wijzigde dit bericht op 12-11-2020 21:09
0.88% gewijzigd
zurimat schreef:
12-11-2020 21:06
Dus tellers hebben een stembiljet in verschillende districten laten tellen? Lijkt mij makkelijk te achterhalen in een telsysteem dat toch per county werkt.
Precies. Dus dit zou fraude kunnen zijn. Maar moet nog wel aangetoond worden mocht't tot een rechtszaak komen.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
kadanz schreef:
12-11-2020 21:03
Er is volop speculatie dat Trump in 2024 een comeback wil maken. Hoe oud is hij dan? De sfeer in het Witte Huis schijnt aardig schizofreen te zijn met overwinningsfeestjes van het personeel terwijl de president zichzelf opsluit en niet of nauwelijks buiten het Witte Huis komt..
Dan gun ik de man wel een golfpartijtje.
Van mij mag hij lekker golfen, cheeseburgers eten bij McDonalds of iets dergelijks. Weet eigenlijk niet wat voor andere hobbies hij nog heeft.
zurimat schreef:
Nee, een teller pakt een stem erbij. verwerkt hem..
denkt ik ga die zelfde stem die ik nu in mijn hand er nog een keer door gooien..

dit lukt vervolgens als hij het district aanpast. vervolgens.. oh dit werkt, hoppa nog 20 to 30 keer.
dat is fraude
kadanz schreef:
12-11-2020 21:03

https://edition.cnn.com/2020/11/12/poli ... index.html
in 2024 mag hij niet meer..
dan heeft hij er 8 jaar op zitten..

trouwens dat statement ook.. " er is volop speculatie"
Welke van de twee is het nu? Trump die doof is en niet aan verliezen denkt. of Trump die al plannen maakt voor 2024?
Abyss schreef:
12-11-2020 21:11
denkt ik ga die zelfde stem die ik nu in mijn hand er nog een keer door gooien..

dit lukt vervolgens als hij het district aanpast. vervolgens.. oh dit werkt, hoppa nog 20 to 30 keer.
dat is fraude

En dan was er iemand die dat zag gebeuren en dacht: hier zeg ik pas wat van als Trump heeft verloren. En voor de zekerheid zorg ik dat ik er verder geen bewijs van heb.
Abyss schreef:
12-11-2020 21:11

dat is fraude

En dat 20 of 30 keer in plain sight (als het al mogelijk is)
Overtuigend verhaal. Bewijs?
Abyss schreef:
12-11-2020 21:13

Welke van de twee is het nu? Trump die doof is en niet aan verliezen denkt. of Trump die al plannen maakt voor 2024?
Zoals ik schreef, de sfeer schijnt schizofreen te zijn.
En natuurlijk kan hij 2024 weer meedoen. Hij heeft er maar 4 jaar op zitten.
zurimat schreef:
Klopt, de checks and balances zouden aan moeten geven dat er iets niet klopt, veel meer stemmen dan ballots. Niet makkelijk om dit te verdoezelen met al die observers om je heen!
julius schreef:
12-11-2020 21:17
En dan was er iemand die dat zag gebeuren en dacht: hier zeg ik pas wat van als Trump heeft verloren. En voor de zekerheid zorg ik dat ik er verder geen bewijs van heb.
Misschien heeft hij er wel van wat gezegd.
Maakt trouwens geen ene bal uit..

dus fraude is prima als iemand het niet snel genoeg aankaart?

We zijn trouwens een week verder. het is niet dat het verjaard is..
Je wou dat hij op election night nog zijn gezworen getuigenis had afgelegd? dan was je wel tevreden.

trouwens dit is enkel 1 verhaal van een 234 tellend document met een paar honderd gevallen.
en dit enkel in 1 staat.

do the math.
Dit gaat nog wel wat worden..
Abyss schreef:
12-11-2020 21:27

Je wou dat hij op election night nog zijn gezworen getuigenis had afgelegd? dan was je wel tevreden.

trouwens dit is enkel 1 verhaal van een 234 tellend document met een paar honderd gevallen.
en dit enkel in 1 staat.

do the math.

Heb je wel eens geteld bij verkiezingen?

Er wordt geteld hoeveel stembiljetten er zijn en er wordt geteld hoeveel stemmen. Deze getallen moeten gelijk zijn. Je telt de biljetten als ze binnenkomen, je telt de stem en je telt de biljetten als ze geteld zijn. Er moet eenzelfde hoeveelheid binnenkomen als er uiteindelijk ligt, en die aantallen zijn gelijk aan het aantal stemmen. Echt.. geen hogere wiskunde. Gewoon een check, check en dubbelcheck. Best lastig mee te frauderen.

Nou is het stembureau waar ik zit een stuk kleiner dan die hallen die ik zag tellen in Amerika, maar ik ga ervan uit dat de toezichthouders, die dus gewoon overal waren wat de republikeinen toegeven, hier wel op letten, denk je niet?

Dus 1 biljet kan nooit 20x meetellen.
Later is nu
Abyss schreef:
12-11-2020 21:13

Het zijn republikeinen he. Alles kan. Hier een mooie collage van zijn trouwste supporters binnen de partij:

https://www.youtube.com/watch?v=P43wDpKQxaM
Abyss schreef:

Als je iemand op heterdaad betrapt tijdens het plegen van een 'federal crime', maar je besluit niet in te grijpen, ben je zelf ook strafbaar.

Dit gebeurde tijdens het tellen van de stemmen. Dan is er geen 'normaal' publiek meer aanwezig. Deze man was dus in functie op het moment dat hij de misdaden zag gebeuren, en deed niets. Achteraf gaan piepen dat je denkt iets gezien te hebben komt dan niet heel erg sterk over.

en dit enkel in 1 staat.

do the math.

Oei, honderden gevallen van hearsay. Dat gaat zeker nog wat worden.
kadanz schreef:
12-11-2020 21:24
Zoals ik schreef, de sfeer schijnt schizofreen te zijn.
En natuurlijk kan hij 2024 weer meedoen. Hij heeft er maar 4 jaar op zitten.
Ja maar in 2024 heeft hij er twee termijnen opzitten. Denk dat zelfs Trump er niet onderuit komt om maar 2 termijnen te doen.

" de sfeer schijnt" , " er wordt volop gespeculeerd "
niveau roddelmedia.
Abyss schreef:
12-11-2020 21:38
Ja maar in 2024 heeft hij er twee termijnen opzitten. Denk dat zelfs Trump er niet onderuit komt om maar 2 termijnen te doen.

niveau roddelmedia.

Zoals die verhalen over fraude bedoel je?
Later is nu
Abyss schreef:
Ja maar in 2024 heeft hij er twee termijnen opzitten. Denk dat zelfs Trump er niet onderuit komt om 3 termijnen te doen.

niveau roddelmedia.

Hoho, er zijn mensen die hebben gehoord van mensen in het witte huis die hebben gehoord dat er een feestje aan de gang was.

O ja shit, dat is het niveau van de roddelmedia. Gelukkig is er niemand die zulke verhalen serieus neemt.
julius schreef:
12-11-2020 21:37

Oei, honderden gevallen van hearsay. Dat gaat zeker nog wat worden.
Je hebt van de week paar Amerikaanse court films gekeken en hebt wat termen voorbij horen komen en denkt ik gooi er ook even iets in?

Je begrijpt dat een gezworen getuigenis van wat iemand zelf gezien heeft 0,0 met " hearsay " te maken heeft?
Ik denk dat je van de week nog maar een paar films van dit genre op moet zetten.

Hier alvast een aanrader. " Justice for all" met Al Pacino.
https://www.youtube.com/watch?v=sA0glbG6c-8&
julius schreef:
12-11-2020 21:41
Hoho, er zijn mensen die hebben gehoord van mensen in het witte huis die hebben gehoord dat er een feestje aan de gang was.

O ja shit, dat is het niveau van de roddelmedia. Gelukkig is er niemand die zulke verhalen serieus neemt.
Fijn dat je in dit geval wel objectief bent en het mij mee eens bent. Weinig gezien helaas.
Men moet blijkbaar steeds elkaar bijstaan.
Abyss schreef:

en dit enkel in 1 staat.

do the math.
Ik vond deze ook wel interessant. Het filmpje bij de tweet van Edward Snowden.

https://www.zerohedge.com/political/mar ... g-machines
Abyss schreef:
12-11-2020 21:45
Je hebt van de week paar Amerikaanse court films gekeken en hebt wat termen voorbij horen komen en denkt ik gooi er ook even iets in?

Je begrijpt dat een gezworen getuigenis van wat iemand zelf gezien heeft 0,0 met " hearsay " te maken heeft?
Ik denk dat je van de week nog maar een paar films van dit genre op moet zetten.

Hier alvast een aanrader. " Justice for all" met Al Pacino.
https://www.youtube.com/watch?v=sA0glbG6c-8&

Ik noem de zaak die ik erboven bespreek dan ook geen hearsay, maar een misdaad. Lezen is lastig soms.
Abyss schreef:
12-11-2020 21:47
Fijn dat je in dit geval wel objectief bent en het mij mee eens bent. Weinig gezien helaas.
Men moet blijkbaar steeds elkaar bijstaan.

Hahaha jij moet wel een trol zijn. Of heb je echt niet door dat al Trumps 'sworn affidavits' van precies hetzelfde roddelpers niveau zijn?
Abyss schreef:

niveau roddelmedia.
Nee, hij heeft er nu 1 termijn opzitten. Een andere president in de tussentijd telt niet mee, dus hij mag het wel proberen.
Er is een president in de negentiende eeuw die twee termijnen heeft gedaan die niet aan elkaar vastgeplakt zaten.

Zelfs Jimmy Carter zou zich nog verkiesbaar mogen stellen voor een tweede termijn, al is die wel heel erg oud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven