Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
OPM vindt al die aandacht veel te leuk. Gewoon negeren (alhoewel ik weet dat dat niet makkelijk is met die makende reacties die ze schrijft).
Gelukkig bestaan er ook nog lieve mensen die op ons forum even inbreken zoals Mette Mare.

Je hebt gelijk ADL, laten we OPM maar negeren, ze is het niet waard.
Meiden, opm kan schrijven wat ze wil. Ik lees haar postings niet eens, dus maak je niet druk over mij. Ik ga het wel nog een keer melden bij de angel.

Thanx voor jullie steun!
Bieb en Kris, jullie waren me voor. Dankjewel.

Ze heeft een ban van 2 weken gekregen. Als het goed is worden de berichten weer verwijderd. Heb ook gevraagd of ze mijn bericht willen verwijderen van up voor ...

Maar eh, geen zorgen. Ik heb het echt niet gelezen.
quote:AnAn schreef op 10 mei 2009 @ 09:41:

Gelukkig bestaan er ook nog lieve mensen die op ons forum even inbreken zoals Mette Mare.

juist daarom zou het jammer zijn om helemaal te verkassen.

Fijne moederdag allemaal!
eh....anan, wil je jouw bericht verwijderen, althans, het citaat? Want nu staat het er nog
echt hier heb ik geen woorden voor, zit met open mond te kijken wat hier geschreven
quote:krissie16 schreef op 10 mei 2009 @ 10:40:

eh....anan, wil je jouw bericht verwijderen, althans, het citaat? Want nu staat het er nog Done!
Lieve, lieve meiden, heb jullie erg verwaarloosd de afgelopen weken, sorry! Ben wel heerlijk op vakantie geweest met man en kindjes (naar zuid Frankrijk) en dat was echt super! Maar ook voor die twee weken vakantie was ik hier weinig te vinden. Hopelijk kom ik vanaf nu weer wat vaker!

Nu even bijlezen, moet heel veel pagina's dus het zal nog wel even duren voor ik kom reageren, al zag ik al wel dat er een ongenodigde gast is geweest hier..bah!

Dikke kus van Regina, Gijs en Elise (die alweer bijna 1 jaar is, meeen wat gaat de tijd toch vlug!)
Regina, we zitten momenteel heel veel op hyves. Wil je anders aldaar een korte samenvatting van de belangrijkste dingen??
Welkom thuis Regina! Fijne vakantie gehad?

We gaan meeten in de dierentuin, check onze hyves maar even.

Zou leuk zijn als je erbij bent!
Shit, kan niet op Hyves op mijn werk, site is sinds kort geblokkeerd. Heb me wel al aangemeld bij Multiply, ziet er ook goed uit. Hopelijk kan ik vanavond even komen kletsen.

Nog even een vraagje hier: Elise wordt as donderdag 1 jaar en we hebben nog geen cadeautje bedacht. Hebben jullie nog tips?

Oh ja, en een update zou wel handig zijn.
Cadeau ideetjes:

* poppenwagentje (zo'n houten) met een babypopje

* 3 fasen driewieler

* loopauto

Verder kreeg Nova nog veel boekjes, Little people, puzzels en duplo.

He Bieb,

Bedankt voor de tips. Helaas heeft ze dit allemaal al (of eigenlijk voor een deel Gijs, maar ja dat is dus bijna hetzelfde), dat is ook de reden dat we het niet weten. Ik heb aan mijn ouders de leuk-en leerstad van fisherprice gevraagd, aan mijn schoonouders de kassa van fisherprice en aan mijn broer een theeservies van Nijntje, maar verder dan dat kom ik niet....

Dus als er iemand nog tips heeft...!
Tja, dan weet ik ook even niets. Ik weet wel dat felix een nieuwe loopauto krijgt omdat die van Nova erg meisjes achtig is en Nova hem wel aardig heeft toegetakeld. :-)

Uhm zal toch nog wat proberen:

*poppenbedje (zal Gijs toch niet hebben?)

*houten keukentje met pannetjes en spateltjes

*gepersonaliseerd Nijntje boek (personal gifts .nl)

*speeltentje

Tja nu ben ik wel beetje leeg....

Bieb, Leuke site is dat. Die ga ik zeker onthouden (of vergeten, maar dan ga ik er je nog wel een keertje naar vragen)

Regina, sorry ik ben ook geen held in het verzinnen van kadootjes.
Ellen gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk blijft je neefje vandaag nog zitten.

En Parel ook nog.

Ik heb niet gelezen wat OPM heeft geschreven heb daar ook niet zo'n behoefte aan. Ik denk ook dat negeren het beste werkt.

Hier gaat alles met ups en downs...we kunnen nu toch niet meer doen dan afwachten, maar er gaan heel wat gedachten door mijn hoofd.

Sorry dat ik niet zo meeleef op het moment.

Zitah, had wel op hyves gelezen dat het er allemaal goed uitzag gisteren, daar ben ik blij om. Duim heel hard met je mee.

Op het werk is het ook shit, voel me net een paria, wil terug naar de gezelligheid van mijn vorige baan.

Wordt vanavond weer een flesje wijn denk ik.
Lieve, ik heb het met je te doen. Het geeft natuurlijk niet dat je even wat minder meeleeft. Je hebt zelf genoeg aan je hoofd. We weten dat het geen onwil is. We denken veel aan je!

Lieve Ine,

Wat fijn om even iets van je te horen.

Dikke knuffel
Ach, lieve Ine, wat klink je down. En wat logisch ook. Ik wilde dat we wat meer voor je konden doen dan hier met je meeleven. Ik vind het wel heel fijn dat je af en toe iets van je laat horen. En natuurlijk is er nu niemand die verwacht dat je uitgebreid op ons reageert!

Een hele dikke voor jou, ik denk aan jullie!
Elise is jarig, gefeliciteerd!!!!! Wat een grote meid alweer!

Maak er een mooie dag van!

Ellen...is er nog iemand 'jarig'??

(sorry, moest ineens denken aan een opmerking van oudste, we waren op kraamvisite en ze zat met de kleine op schoot en vroeg: weten jullie al wanneer ze jarig is??)

(om 1 of andere vage reden mag ik niet posten op hyves )
Joehoeoeoeoeoeoe Elise 1 jaar!!! (kan er nog steeds met de pet niet bij) Van harte gefeliciteerd en een hele gezellige dag toegewenst!

Kan het bericht niet opvrolijken met poppetjes, dan krijg ik foutmeldingen.
Dank je wel voor de felicitaties!!!

Moet gewoon werken, maar hopelijk vanavond nog een leuke avond. Vanmorgen was al wel gezellig, al vond Gijs het stom dat hij geen ballonnen aan zijn trip-trap had zitten..:-)

Ellen, ben ook benieuwd of je vandaag tante bent geworden (of nog gaat worden!).
Regina, op hyves staat dat Ellen vannacht tante is geworden. Omdat je daar niet kan lezen nu vertel ik het je maar vast.
Regina, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Elise!!!!!

Wow, inderdaad snel gegaan zeg. In mijn beleving zou ze ook een maand of 8 zijn haha. Fijne dag samen!

Ellen, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!

Lekker voorspoedig gegaan dus, fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven