Kleding eerste date
donderdag 12 november 2020 om 12:45
Na lang niet bezig te zijn geweest met daten (gescheiden) gaat het zaterdag gebeuren: een date! (Corona-proof)
Wat we gaan doen is nog niet helemaal zeker (buiten of binnen)
Maar wat draag ik in vredesnaam?
Normaal draag in vrijwel altijd spijkerbroek met shirt/trui, sneakers of dr Martens. Behoorlijk casual dus. In de zomer draag ik nog wel eens een jurkje.
Wat is leuk, moet wel passen bij wie ik ben, maar waarmee ik toch leuk voor de dag kom?
Even mijn maten:
173 cm
65 kg
Wat ik wil verbergen: buik
Jurkjes niet te lang, over de knie, maar zeker ook niet te kort. Ik wil me wel gewoon vrijuit kunnen bewegen. Op hakken kan ik echt niet lopen dus dat wordt allesbehalve charmant.
Mocht iemand ook nog leuk idee hebben qua kapsel
Ik heb lang, dik haar wat ik eigenlijk altijd los draag.
Enorm bedankt alvast!
Wat we gaan doen is nog niet helemaal zeker (buiten of binnen)
Maar wat draag ik in vredesnaam?
Wat is leuk, moet wel passen bij wie ik ben, maar waarmee ik toch leuk voor de dag kom?
Even mijn maten:
173 cm
65 kg
Wat ik wil verbergen: buik
Jurkjes niet te lang, over de knie, maar zeker ook niet te kort. Ik wil me wel gewoon vrijuit kunnen bewegen. Op hakken kan ik echt niet lopen dus dat wordt allesbehalve charmant.
Mocht iemand ook nog leuk idee hebben qua kapsel
Enorm bedankt alvast!
donderdag 12 november 2020 om 22:26
Ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik voel me zelf totaal een hork in een korte broek. Maar staat anderen natuurlijk fantastisch.Luci_Mster2 schreef: ↑12-11-2020 14:52Nee, voor vrouwen wel natuurlijk, die moeten vast een rokje of jurkje aan met 30 graden.
Maar we zijn echt helemaal niet seksistisch in NL.
vrijdag 13 november 2020 om 10:50
Hier ervaring met wandeldates.
Ik zou vooral iets aantrekken waar je lekker in wandelt. Geen schoenen die niet lekker zitten of niet vies mogen worden of whatever. Ook niet iets te warm of te koud.
t Is ook leuk als je nog een stukje extra kunt lopen ipv dat je moeie voeten hebt. Persoonlijk zou ik dat denk ik wel een afknapper vinden, iemand die na een halve km begint te zeuren over haar hakken
Maar je schreef dat je daar toch al geen type voor bent.
Lekker in laagjes kleden zodat er iets aan of uit kan afh van de temperatuur. Wij zaten op een gegeven moment met onze kont op een stenen randje patat te eten omdat alle horeca dicht was
Ik zou vooral iets aantrekken waar je lekker in wandelt. Geen schoenen die niet lekker zitten of niet vies mogen worden of whatever. Ook niet iets te warm of te koud.
t Is ook leuk als je nog een stukje extra kunt lopen ipv dat je moeie voeten hebt. Persoonlijk zou ik dat denk ik wel een afknapper vinden, iemand die na een halve km begint te zeuren over haar hakken
Maar je schreef dat je daar toch al geen type voor bent.
Lekker in laagjes kleden zodat er iets aan of uit kan afh van de temperatuur. Wij zaten op een gegeven moment met onze kont op een stenen randje patat te eten omdat alle horeca dicht was
Je kunt méér.
vrijdag 13 november 2020 om 13:39
Ik draag ook meestal spijkerbroeken met een shirt/trui/blouse dus dat zou ik op een casual date ook aantrekken, maar dan bijvoorbeeld wel mijn favoriete broek (die het mooist zit en niet versleten is) met daarboven iets wat net wat gekleder is dan normaal zoals een mooie kasjmier trui o.i.d. en natuurlijk mijn schoenen even oppoetsen. Ik zou wel een beetje extra aandacht aan mijn haar en make up besteden.