Welke NERF blaster?

13-11-2020 09:46 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochterlief (7) heeft op haar verlanglijstje voor sinterklaas een NERF blaster en een doelwit (zo'n schietschijf) gezet.
Ik wil het doelwit voor haar gaan kopen en lees dat de meeste nerf blasters erbij passen, maar ik wil natuurlijk niet niet die ene kopen die niet werkt... :)
Daarnaast las ik bij recensies over de schietschijf dat je wel snel moet kunnen laden dus een blaster waarbij je meerdere kogels achter elkaar kunt schieten zou wel handig zijn .

Ik ben al een tijdje aan 't googlen, maar ik zie echt door de bomen 't bos niet meer. Welke nerf blaster zouden jullie adviseren?

O ja, budget max 40 euro :)
Op Ali kan je de pijltjes in hele grote hoeveelheden kopen. Hoe meer, hoe beter tenslotte :proud:
Bloembolletje schreef:
13-11-2020 12:54
Als ik dit soort dingen lees, vraag ik me altijd af: verbied je waterpistolen ook.
Mijn moeder heeft het een behoorlijke tijd vol kunnen houden met van die kleine waterpistooltjes in de vorm van een dolfijn, maar toen we rond de leeftijd van de dochter van TO waren moest ze toch ook gewoon geloven aan de super soakers en blaaspijpen. Ze zag toen ook wel in dat je het toch niet tegenhoud.

Die blaaspijpen met gerolde pijltjes zijn denk ik toch ook wel een stuk gevaarlijker dan die foam dingen. Daar zat echt wel een goede punt aan. Hele telefoon boeken hebben we laten verdwijnen om ze mee te maken.

Mijn dochter is nog te jong, maar als ze er tegen die leeftijd eentje wil vind ik dat geen probleem.
Kattenkop schreef:
13-11-2020 11:29
Precies dit! Of op dieren.

En een wapen is handig en dat resulteert weer in misschien eerst een nerf pistool, dan een schaar, aardappelschilmesje en dan een vlindermes ofzo.
Oooh jee.... een schaar heeft ze al heel lang. Ik doe ‘t in de verkeerde volgorde zie ik wel.
Ik zal volgend jaar een topic openen over welk vlindermesje ik voor haar zal kopen oke?

En ik zie ook dat je mobiele doelwitten hebt. Goed plan dat van die dieren; ik zal haar leren hoe ze die aan haar grootste vriend (onze kat) kan knopen, kan ze daar mooi op schieten!
hokus_pokus wijzigde dit bericht op 13-11-2020 16:34
0.16% gewijzigd
Maarreh... even voor iedereen die wel antwoord geeft op mij vraag: dank je!

Ik zal kijken bij de action naar 1 zonder batterijen en opschroefstukken en met meerdere darts.
En van die laatste bestel ik er dan nog een heleboel bij van ome ali!

En ik zet er zelf ook 1 op mn lijstje ;)
hokus_pokus wijzigde dit bericht op 13-11-2020 13:30
3.62% gewijzigd
Sjulia schreef:
13-11-2020 12:42
NERF is super leuk! Ik heb zelf ook hele schietdoelen in elkaar gezet voor neefje, een kamer vol met planten en obstakels. Echt lachen.
Je hebt op youtube een man die alle NERF reviewed en ook echt in actie laat zien op doelen. Daar kijk ik vaak naar om te zien welke leuk is.
Check! Ga ik ook even naar kijken!
hokus_pokus schreef:
13-11-2020 13:27
Maarreh... even voor iedereen die wel antwoord geeft op mij vraag: dank je!

Ik zal kijken bij de action naar 1 zonder batterijen en opschroefstukken en met meerdere darts.
En van die laatste bestel ik er dan nog een heleboel bij van ome ali!

En ik zet er zelf ook 1 op mn lijstje ;)
Er liggen ook neppijltjes bij de Action. Die passen ook in de echte Nerf-pistolen 20 voor 0.99
De action verkoopt geen echte nerf blasters btw. Ze verkopen andere. Die zijn wel minder leuk, gezien ze echt om een blaster vraagt.
Sjulia schreef:
13-11-2020 15:31
De action verkoopt geen echte nerf blasters btw. Ze verkopen andere. Die zijn wel minder leuk, gezien ze echt om een blaster vraagt.
Soms hebben ze wel echte. Voor het pistool zelf zou ik idd wel voor de echte Nerf gaan.
LīlyRose schreef:
13-11-2020 13:23
Wat natuurlijk valse veiligheid is, want jongeren die nu een mes op zak hebben, hebben dat straks ook nog steeds.
Klopt maar heb ik hem voor zijn veiligheidsgevoel maar niet gezegd
Kattenkop schreef:
13-11-2020 11:29
Precies dit! Of op dieren.

En een wapen is handig en dat resulteert weer in misschien eerst een nerf pistool, dan een schaar, aardappelschilmesje en dan een vlindermes ofzo.
Mijn vriend was vroeger (nu nog maar alles is verboden) ook van de pistolen, klappers ect. Hij is nu crimineel......
Onee grapje hij is nu technisch tekenaar.
Doetje89 schreef:
13-11-2020 16:07
Mijn vriend was vroeger (nu nog maar alles is verboden) ook van de pistolen, klappers ect. Hij is nu crimineel......
Onee grapje hij is nu technisch tekenaar.
:hihi:

Hij ontwerpt wapens?
wilma36 schreef:
13-11-2020 15:32
Soms hebben ze wel echte. Voor het pistool zelf zou ik idd wel voor de echte Nerf gaan.
Ik heb zelf een echte van de action. Die moet je herladen, net zoals je in de film ziet.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
wilma36 schreef:
13-11-2020 15:32
Ja ze hebben wel echte nerf maar geen grotere, alleen van die simpele.
Sjulia schreef:
13-11-2020 16:28
Ja ze hebben wel echte nerf maar geen grotere, alleen van die simpele.
Nee hoor. Ik heb echt een hele grote Nerf.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Liebeskind² schreef:
13-11-2020 19:18
Nee hoor. Ik heb echt een hele grote Nerf.
Wie heeft de grootste?
Ceester schreef:
14-11-2020 21:43
Wie heeft de grootste?
Speelgoedwinkels denk ik. Of Bol.
Die kruisboog is het meest badass. Als je een post-elastiek naast het touwtje spant schiet hij drie keer zo hard.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 23:15
Die kruisboog is het meest badass. Als je een post-elastiek naast het touwtje spant schiet hij drie keer zo hard.
Haha neem ik die!! ;)
hokus_pokus schreef:
15-11-2020 19:01
Haha neem ik die!! ;)

De zombiestrike kruisboog :twisted:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven