Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 18:32
Ik heb de hele dag letterlijk niks gedaan, behalve van F1 kijken, en nu heb ik een heleboel leeswerk voor school wat ik moet inhalen... :facepalm:
De F1 was wel smullen in ieder geval..ik heb genoten..hoop dat ze morgen weer regen hebben

zit je nog op school dan?
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 14-11-2020 19:40
4.10% gewijzigd
kantlijn schreef:
14-11-2020 18:26
Derde persoon enkelvoud van willen is overigens wil en niet wilt.
Wat dom van mij :facepalm: dat ik het gewoon zonder na te denken heb overgetypt... t toch... 🙄😎
Limo76 schreef:
14-11-2020 19:16
Sorry voor mijn lompheid. Maar mannen die om je geven zoeken echt tussendoor meer contact met je op en willen graag weten hoe het met je gaat.
Blijft toch grappig als mensen op basis van één verhaal over mensen en situaties oordelen, terwijl het vaak zo complex in elkaar steekt. Laten we het erop houden dat het mens-eigen is om in hokjes te denken, dit maakt het leven letterlijk overzichtelijk. Verklaart waarom mensen zwart-wit in hun opvattingen kunnen zijn.

Zijn problematiek is te groot. Zijn werkafdeling is door Corona volledig weggevaagd. Hij heeft nog steeds ontzettend veel gezeik met zijn ex en probeert ook nog in de tussentijd zijn zoon opnieuw te helpen leren lopen (die in het ziekenhuis lag). Hij zegt dat hij mentaal sterk moet blijven en dat dat niet gaat als hij verliefd wordt. De scheiding was überhaupt mentaal een klap voor hem (hij heeft letterlijk alles verloren wat je je kunt voorstellen) dus hij is er gewoon niet klaar voor.
Kun jij allemaal bullshit vinden Limo, omdat jij misschien denkt dat de wereld om jou draait als je contact met een persoon hebt. But newsflash. Zo werkt het dus niet. Ik zeg niet dat ik maar eeuwig aan zijn zijde moet blijven wachten. Hij heeft ook gezegd dat ik dat niet moest doen. Dat hij mij het al het geluk van de wereld wenst en ik alles heb om een ander gelukkig te maken.
(Ik heb hem nog gesproken en gezien, het was een heel fijn gesprek)
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 14-11-2020 20:55
64.43% gewijzigd
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
14-11-2020 19:39
De F1 was wel smullen in ieder geval..ik heb genoten..hoop dat ze morgen weer regen hebben

Ik hoop het! maar in ieder geval de start of de eerste een paar ronden zullen wel geweldig zijn.

En ja, ik ben bezig met mijn master.
Ik vind het hilarisch dat Stroll pole heeft. Of hij het houdt met Max naast zich, hoop dat Stroll niet overmoedig hierdoor raakt.
Krijg motto niet verwijderd :-)
iceteapeach schreef:
14-11-2020 19:55
Ik vind het hilarisch dat Stroll pole heeft. Of hij het houdt met Max naast zich, hoop dat Stroll niet overmoedig hierdoor raakt.
Inderdaad. Ik denk dat hij wel snel gepasseerd wordt door andere coureurs maar het zal wel voor een leuke start zorgen. En vooral dat Mercedes eindelijk wat moeite moet doen...
@Along, ik lees je bericht een beetje met verbazing.. Het is logisch toch dat we oordelen op 1 verhaal, dat is namelijk wat je hier deelt en we nemen allemaal de tijd om het te lezen en te reageren met advies. Zelfs ook om je een hart onder de riem de steken, dus vind ik het niet heel netjes dat je Limo nu afschuift als een persoon die denkt dat de wereld om haar draait? Lees ik nergens terug.

Fijn dat jullie gepraat hebben en dat hij toegeeft dat zijn problemen nu te groot zijn om jou te geven wat je verdiend. Maar je dekt hem erg in, uiteindelijk heeft hij jou niet fijn laten voelen en dat heb je hier duidelijk gedeeld. Hopelijk kan je het nu achter je laten!
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 19:45
Ik hoop het! maar in ieder geval de start of de eerste een paar ronden zullen wel geweldig zijn.

En ja, ik ben bezig met mijn master.
master is toch geen school? das toch uni?
Julia_20 schreef:
14-11-2020 19:40
Wat dom van mij :facepalm: dat ik het gewoon zonder na te denken heb overgetypt... t toch... 🙄😎
ja..heel dom.. ;-D
Vivi3338 schreef:
14-11-2020 20:41
@Along, ik lees je bericht een beetje met verbazing.. Het is logisch toch dat we oordelen op 1 verhaal, dat is namelijk wat je hier deelt en we nemen allemaal de tijd om het te lezen en te reageren met advies. Zelfs ook om je een hart onder de riem de steken, dus vind ik het niet heel netjes dat je Limo nu afschuift als een persoon die denkt dat de wereld om haar draait? Lees ik nergens terug.

Fijn dat jullie gepraat hebben en dat hij toegeeft dat zijn problemen nu te groot zijn om jou te geven wat je verdiend. Tijd om het achter je te laten!
Vivi, voel je alsjeblieft niet aangesproken, het ging totaal niet om jou, noch over de anderen die mij een bericht hebben gestuurd. Ik waardeer die berichtjes ook ten zeerste.
Ik vond alleen die opmerking van Limo niet netjes... Als je het nodig vindt om lomp te reageren, dan moet je ook niet raar opkijken als je een lompe reactie terugkrijgt. Ik hoef echt niet alles te accepteren omdat het "allemaal zo goed bedoeld" is.
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
14-11-2020 19:19
Goed bezig!
Klopt wat je zegt en met slecht weer op komst niet zo handig.
Maar leuke date gewenst!
Dankjewel. We hebben elkaar inmiddels al een aantal keer gezien, dus het is niet meer dat we echt onbekende voor elkaar zijn. We gaan wandelen en daarna eten bestellen.
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 20:19
Inderdaad. Ik denk dat hij wel snel gepasseerd wordt door andere coureurs maar het zal wel voor een leuke start zorgen. En vooral dat Mercedes eindelijk wat moeite moet doen...

Ik verwacht een hoop gemekker van Hamilton morgen. Is me al vaker opgevallen dat als hij geen pole of eerste startrij heeft. Ik vind hem een goede coureur hoor alleen vind ik het opvallend dat er vaak ineens vanalles met de auto is als hij geen pole heeft. Alsof hij het zelf dan niet kan, starten vanaf andere posities.
LaCasa schreef:
14-11-2020 21:08
Dankjewel. We hebben elkaar inmiddels al een aantal keer gezien, dus het is niet meer dat we echt onbekende voor elkaar zijn. We gaan wandelen en daarna eten bestellen.

Niet te veel knoflook eten he
LaCasa schreef:
14-11-2020 21:08

tomcat schreef:
14-11-2020 19:39

En Stroll blijft op pole 😂
iceteapeach wijzigde dit bericht op 14-11-2020 21:37
0.22% gewijzigd
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 20:19

Denk dat Bottas daar minder moeite mee heeft dan Hamilton.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 21:33

Jammer dan, knoflook is gezond en anders peterselie kauwen.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 21:33
Gewoon allebei knoflook eten.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
kantlijn schreef:
14-11-2020 21:40

En witte en geen rode wijn (i.v.m. zwarte tanden/lippen)
tomcat schreef:
14-11-2020 20:44
master is toch geen school? das toch uni?
is niet uni gewoon een type van school?
Antoon69 schreef:
14-11-2020 21:42
En witte en geen rode wijn (i.v.m. zwarte tanden/lippen)

Ook hier, jammer dan, als het maar leuk/gezellig is, naast aantrekkingskracht.
iceteapeach schreef:
14-11-2020 21:38
Jammer dan, knoflook is gezond en anders peterselie kauwen.

Dan stink je naar groentesoep toch? (en knoflook)

Ik heb ook ontdekt dat ik een half uur nadat ik gegeten hebt op mijn lelijkst ben. Ik krijg een lelijk gezicht als ik net gegeten heb.
Ik ga dus nooit meer eten met een date.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 21:46
Dan stink je naar groentesoep toch? (en knoflook)

Ik heb ook ontdekt dat ik een half uur nadat ik gegeten hebt op mijn lelijkst ben. Ik krijg een lelijk gezicht als ik net gegeten heb.
Ik ga dus nooit meer eten met een date.
Je kunt dus nog wel ontbijten, maar dan daarna snel weg...
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
kantlijn schreef:
14-11-2020 21:40
Haha, dit is de beste optie heb ik ervaren. 😂
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 21:43
is niet uni gewoon een type van school?

ligt eraan welke uni

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven