Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 14 november 2020 om 19:39
De F1 was wel smullen in ieder geval..ik heb genoten..hoop dat ze morgen weer regen hebbenPompoenschip schreef: ↑14-11-2020 18:32Ik heb de hele dag letterlijk niks gedaan, behalve van F1 kijken, en nu heb ik een heleboel leeswerk voor school wat ik moet inhalen...![]()
zit je nog op school dan?
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 14-11-2020 19:40
4.10% gewijzigd
zaterdag 14 november 2020 om 19:43
Blijft toch grappig als mensen op basis van één verhaal over mensen en situaties oordelen, terwijl het vaak zo complex in elkaar steekt. Laten we het erop houden dat het mens-eigen is om in hokjes te denken, dit maakt het leven letterlijk overzichtelijk. Verklaart waarom mensen zwart-wit in hun opvattingen kunnen zijn.
Zijn problematiek is te groot. Zijn werkafdeling is door Corona volledig weggevaagd. Hij heeft nog steeds ontzettend veel gezeik met zijn ex en probeert ook nog in de tussentijd zijn zoon opnieuw te helpen leren lopen (die in het ziekenhuis lag). Hij zegt dat hij mentaal sterk moet blijven en dat dat niet gaat als hij verliefd wordt. De scheiding was überhaupt mentaal een klap voor hem (hij heeft letterlijk alles verloren wat je je kunt voorstellen) dus hij is er gewoon niet klaar voor.
Kun jij allemaal bullshit vinden Limo, omdat jij misschien denkt dat de wereld om jou draait als je contact met een persoon hebt. But newsflash. Zo werkt het dus niet. Ik zeg niet dat ik maar eeuwig aan zijn zijde moet blijven wachten. Hij heeft ook gezegd dat ik dat niet moest doen. Dat hij mij het al het geluk van de wereld wenst en ik alles heb om een ander gelukkig te maken.
(Ik heb hem nog gesproken en gezien, het was een heel fijn gesprek)
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 14-11-2020 20:55
64.43% gewijzigd
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 19:45
zaterdag 14 november 2020 om 20:19
Inderdaad. Ik denk dat hij wel snel gepasseerd wordt door andere coureurs maar het zal wel voor een leuke start zorgen. En vooral dat Mercedes eindelijk wat moeite moet doen...iceteapeach schreef: ↑14-11-2020 19:55Ik vind het hilarisch dat Stroll pole heeft. Of hij het houdt met Max naast zich, hoop dat Stroll niet overmoedig hierdoor raakt.
zaterdag 14 november 2020 om 20:41
@Along, ik lees je bericht een beetje met verbazing.. Het is logisch toch dat we oordelen op 1 verhaal, dat is namelijk wat je hier deelt en we nemen allemaal de tijd om het te lezen en te reageren met advies. Zelfs ook om je een hart onder de riem de steken, dus vind ik het niet heel netjes dat je Limo nu afschuift als een persoon die denkt dat de wereld om haar draait? Lees ik nergens terug.
Fijn dat jullie gepraat hebben en dat hij toegeeft dat zijn problemen nu te groot zijn om jou te geven wat je verdiend. Maar je dekt hem erg in, uiteindelijk heeft hij jou niet fijn laten voelen en dat heb je hier duidelijk gedeeld. Hopelijk kan je het nu achter je laten!
Fijn dat jullie gepraat hebben en dat hij toegeeft dat zijn problemen nu te groot zijn om jou te geven wat je verdiend. Maar je dekt hem erg in, uiteindelijk heeft hij jou niet fijn laten voelen en dat heb je hier duidelijk gedeeld. Hopelijk kan je het nu achter je laten!
zaterdag 14 november 2020 om 20:44
master is toch geen school? das toch uni?Pompoenschip schreef: ↑14-11-2020 19:45Ik hoop het! maar in ieder geval de start of de eerste een paar ronden zullen wel geweldig zijn.
En ja, ik ben bezig met mijn master.
zaterdag 14 november 2020 om 20:47
Vivi, voel je alsjeblieft niet aangesproken, het ging totaal niet om jou, noch over de anderen die mij een bericht hebben gestuurd. Ik waardeer die berichtjes ook ten zeerste.Vivi3338 schreef: ↑14-11-2020 20:41@Along, ik lees je bericht een beetje met verbazing.. Het is logisch toch dat we oordelen op 1 verhaal, dat is namelijk wat je hier deelt en we nemen allemaal de tijd om het te lezen en te reageren met advies. Zelfs ook om je een hart onder de riem de steken, dus vind ik het niet heel netjes dat je Limo nu afschuift als een persoon die denkt dat de wereld om haar draait? Lees ik nergens terug.
Fijn dat jullie gepraat hebben en dat hij toegeeft dat zijn problemen nu te groot zijn om jou te geven wat je verdiend. Tijd om het achter je te laten!
Ik vond alleen die opmerking van Limo niet netjes... Als je het nodig vindt om lomp te reageren, dan moet je ook niet raar opkijken als je een lompe reactie terugkrijgt. Ik hoef echt niet alles te accepteren omdat het "allemaal zo goed bedoeld" is.
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 21:08
Dankjewel. We hebben elkaar inmiddels al een aantal keer gezien, dus het is niet meer dat we echt onbekende voor elkaar zijn. We gaan wandelen en daarna eten bestellen.Attraverso schreef: ↑14-11-2020 19:19Goed bezig!
Klopt wat je zegt en met slecht weer op komst niet zo handig.
Maar leuke date gewenst!
zaterdag 14 november 2020 om 21:33
Pompoenschip schreef: ↑14-11-2020 20:19Inderdaad. Ik denk dat hij wel snel gepasseerd wordt door andere coureurs maar het zal wel voor een leuke start zorgen. En vooral dat Mercedes eindelijk wat moeite moet doen...
Ik verwacht een hoop gemekker van Hamilton morgen. Is me al vaker opgevallen dat als hij geen pole of eerste startrij heeft. Ik vind hem een goede coureur hoor alleen vind ik het opvallend dat er vaak ineens vanalles met de auto is als hij geen pole heeft. Alsof hij het zelf dan niet kan, starten vanaf andere posities.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 14 november 2020 om 21:34
zaterdag 14 november 2020 om 21:36
Pompoenschip schreef: ↑14-11-2020 20:19Inderdaad. Ik denk dat hij wel snel gepasseerd wordt door andere coureurs maar het zal wel voor een leuke start zorgen. En vooral dat Mercedes eindelijk wat moeite moet doen...
Denk dat Bottas daar minder moeite mee heeft dan Hamilton.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 14 november 2020 om 21:46
Dan stink je naar groentesoep toch? (en knoflook)
Ik heb ook ontdekt dat ik een half uur nadat ik gegeten hebt op mijn lelijkst ben. Ik krijg een lelijk gezicht als ik net gegeten heb.
Ik ga dus nooit meer eten met een date.
zaterdag 14 november 2020 om 21:47
Je kunt dus nog wel ontbijten, maar dan daarna snel weg...
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 14 november 2020 om 21:50
ligt eraan welke uni