Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Antoon69 schreef:
14-11-2020 22:22
Negatieve energie nog wel. :D
Ja! Ik zit hier voor ontspanning. Viva is als een soort fwb :mrgreen:
Alleen de lusten.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 21:33
Niet te veel knoflook eten he
Kan handig zijn voor het geval dat zij een move maakt en hij daaraan wil ontsnappen.
kantlijn schreef:
14-11-2020 22:23
De toon van AWTS was misschien wat bijtend, maar ze maakt een goed punt dat dateverhoudingen wel wat meer diepgang hebben en menselijke levens meer complexiteit dan 'als jij niet zijn eerste prioriteit bent dan is hij niet echt verliefd op je en is het een lul'.
Klopt. Dat hoef je mij niet te vertellen.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 22:20
hahahaha gonorroe tijdens de introductieweek in Delft??
Natuurlijk niet, jullie hadden na vijf jaar allemaal een tennisarm.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Ik werk bij een universiteit, maar daten gebeurd niet 😅 Lopen wel eens leuke studenten rond, maar die zitten toch wel in een heeeele andere fase (terwijl het qua leeftijd niet veel scheelt soms)!
Vivi jij kunt gewoon in de snoepwinkel shoppen! Lucky bastard.
Julus schreef:
14-11-2020 22:19
Het was totaal geen lompe reactie van Limo. Wat jij doet m.i. is uithalen naar degene die de vinger op de zere plek legt. Jij verdedigt deze date, en dat moet je zelf weten. Maar iedereen hier reageert vriendelijk maar wel constructief dus jouw agressieve toon is onnodig.
Hoe rot dit ook voor je is mbt deze date, ik kan heel slecht tegen mensen die hun eigen sores afreageren op anderen. En doorgaans reageer ik dan ook niet meer want ik heb geen trek in negatieve energie.
Natuurlijk. Ik reageer mijn sores op Limo af terwijl ik op dezelfde toon als die haar iets teruggeef terwijl zij het natuurlijk zo goed bedoelde. Dan zeg ik bij deze dat ik het ook goed bedoel, want dat is blijkbaar een vrijbrief om alles eruit te gooien.
Ik heb mijn date trouwens heel positief afgesloten. Ik voel me nergens "gebruikt" of niet speciaal.
wij slapen nooit.
Eind goed, al goed. En dooor.
Ik heb nu de serie Why women kill ontdekt en het is een aanrader.
Julus schreef:
14-11-2020 22:29
Vivi jij kunt gewoon in de snoepwinkel shoppen! Lucky bastard.
Hahaha en ik sport ook nog tussen ze! Maar als ik dan de gesprekken hoor over huisfeestjes, welke ‘chicks’ ze hebben gescoord en wanneer de stufi wordt gestort dan haak ik toch af 🙈 Misschien dan toch maar een professor zien te scoren!
Julus schreef:
14-11-2020 22:26
Klopt. Dat hoef je mij niet te vertellen.
Blijkbaar moest jou dat wel nog eens verteld worden omdat je het nodig vindt om kortzichtig op mijn situatie te reageren en mij weg te zetten als iemand die zich af zit te reageren terwijl ik enkel mijn mening verkondig. Zoals Limo dat ook deed.
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
14-11-2020 22:28
Ik werk bij een universiteit, maar daten gebeurd niet 😅 Lopen wel eens leuke studenten rond, maar die zitten toch wel in een heeeele andere fase (terwijl het qua leeftijd niet veel scheelt soms)!
inderdaad...maar het is leuk voor lekker dagdromen :$
Julus schreef:
14-11-2020 22:31
Eind goed, al goed. En dooor.
Ja, gelijk hoor. Als een wegwerpartikel.
wij slapen nooit.
kantlijn schreef:
14-11-2020 22:28
Natuurlijk niet, jullie hadden na vijf jaar allemaal een tennisarm.
Wat de mooiste tijd van je leven had moeten zijn was 6 jaar celibaat inderdaad. Ik dacht 'chemische technologie', lekker springstoffen en meth maken. In plaats daarvan zat ik 6 jaar differentiaalvergelijkingen op te stellen. Ik had er wel alle tijd voor. Dat wel.
Vivi3338 schreef:
14-11-2020 22:33
Hahaha en ik sport ook nog tussen ze! Maar als ik dan de gesprekken hoor over huisfeestjes, welke ‘chicks’ ze hebben gescoord en wanneer de stufi wordt gestort dan haak ik toch af 🙈 Misschien dan toch maar een professor zien te scoren!
Hm ja, ik zou mijn focus dan toch maar verleggen. En je leert ook nog eens iets van een professor.
kantlijn schreef:
14-11-2020 22:23
De toon van AWTS was misschien wat bijtend, maar ze maakt een goed punt dat dateverhoudingen wel wat meer diepgang hebben en menselijke levens meer complexiteit dan 'als jij niet zijn eerste prioriteit bent dan is hij niet echt verliefd op je en is het een lul'.
Yup, maar mensen denken nu eenmaal simplistisch.
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
14-11-2020 22:33
Het is dus allemaal net niets op universiteit als het tussenin zit. 😉
alongwiththesunshine schreef:
14-11-2020 22:34
Blijkbaar moest jou dat wel nog eens verteld worden omdat je het nodig vindt om kortzichtig op mijn situatie te reageren en mij weg te zetten als iemand die zich af zit te reageren terwijl ik enkel mijn mening verkondig. Zoals Limo dat ook deed.
Het ging mij om je toon richting Limo. Mening verkondigen is altijd prima, maar jij reageerde buitensporig op iets wat totaal niet vervelend bedoeld was. Ook nu is je toon aanmatigend, naar mij toe met " blijkbaar.....".
Echt, dat moet je bij mij niet doen.
Along, wij liggen elkaar niet dus ik zal niet meer op je reageren. Dan blijft het hier gezellig.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 22:34
Wat de mooiste tijd van je leven had moeten zijn was 6 jaar celibaat inderdaad. Ik dacht 'chemische technologie', lekker springstoffen en meth maken. In plaats daarvan zat ik 6 jaar differentiaalvergelijkingen op te stellen. Ik had er wel alle tijd voor. Dat wel.
Daarom studeerde ik niet aan een TU en lachte ik die maagdelijke kneusjes vierkant uit. Nu ben ik een vrijgezelle programmeur in zijn dertiger jaren met een haarlijn die net zo solide is als de stormkering van New Orleans.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
alongwiththesunshine schreef:
14-11-2020 22:36
Yup, maar mensen denken nu eenmaal simplistisch.
Soms kan liefde ook simpel zijn gelukkig. Als ik m’n kat zo lief naar me zie kijken of mijn grootouders die al 67 jaar getrouwd zijn 🥰 En die hebben de 2e Wereldoorlog meegemaakt en hongerwinter, kan je nagaan.. ;-)
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 21:43
is niet uni gewoon een type van school?
in mijn naieve wereld heb je op school een rooster en lessen en proefwerken en cijfers per vak en daar moet je aanwezig zijn.
Terwijl je op een uni zelf kiest wat je doet, college wordt aangeboden en kijk maar of je komt of niet..jouw verantwoording hoe je je tentamens haalt.
iceteapeach schreef:
14-11-2020 21:34
En Stroll blijft op pole 😂
belachelijk toch..norris krijgt een paar plekken straf maar stroll niet..voor precies hetzelfde incident
tomcat schreef:
14-11-2020 22:42
in mijn naieve wereld heb je op school een rooster en lessen en proefwerken en cijfers per vak en daar moet je aanwezig zijn.
Terwijl je op een uni zelf kiest wat je doet, college wordt aangeboden en kijk maar of je komt of niet..jouw verantwoording hoe je je tentamens haalt.
ok. ik noem het altijd school...tja, mijn klasgenoten (medestudenten?) weten op welke onderwijsinstelling we zitten dus als ik zeg school dan verstaan we elkaar wel. maar ik kan me nu wel voorstellen hoe het voor anderen een andere associatie kan oproepen.

wat dacht je dan toen je vroeg of ik nog op school zit? dat ik nog met de middelbare school bezig was? :biggrin:
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 22:00
projectmatige geknutsel in delft? heb je het dan over t/u delft?
zoiezo dubieus dat technische hogescholen ineens technische universiteiten werden..net als dat men nu beweerd te studeren aan een HBO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven