Singles Unite: deel 4!!
maandag 16 november 2020 om 23:29
maandag 16 november 2020 om 23:33
Ik heb ook vanaf mijn 13e in relaties gezeten en ik vind het zo'n verademing dat ik nu eindelijk heb uitgevonden dat ik het ook alleen kan. Het geeft mij en mijn dochter een bak rust. Ik heb eindelijk de juiste baan gevonden en mijn inzet wordt nu ook gewardeerd. Ik weet ook waar ik nu heen wil en dat voelt enorm fijn.
Ik sta nu nog niet open voor een relatie, maar dat komt vast nog wel. Alleen moet ik dan letterlijk tegen hem oplopen.
Ik sta nu nog niet open voor een relatie, maar dat komt vast nog wel. Alleen moet ik dan letterlijk tegen hem oplopen.
maandag 16 november 2020 om 23:50
Introverts put your hands up
https://youtu.be/0HtyF0jux2Q (mis deze tijd echt, zo heerlijk fout)
Ik ben INFP, een ware idealist (toch weer dat idealisme
)
https://youtu.be/0HtyF0jux2Q (mis deze tijd echt, zo heerlijk fout)
Ik ben INFP, een ware idealist (toch weer dat idealisme
wij slapen nooit.
dinsdag 17 november 2020 om 01:49
dinsdag 17 november 2020 om 06:29
Ik? Totaal niet, word altijd als 'erg lief' bestempeld. Ben heel warm en empathisch juist.
Ik ben wel confronterend denk ik soms. Maar ik zal nooit een mond als een scheermes opzetten.
Moest het even Googlen, kende de uitdrukking niet
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 17-11-2020 07:01
1.51% gewijzigd
dinsdag 17 november 2020 om 06:39
dinsdag 17 november 2020 om 06:41
Ja, met recht een ochtendmens. Meteen 'aan' als ik wakker word.
Jij weer met je viervoeter op pad?
En fijn je positieve bericht te lezen van gisteren. Heerlijk besef en je klinkt blij en trots. Mooi.
dinsdag 17 november 2020 om 06:48
Dank je lief dat je het zegt
Dat geldt ook voor jou.
Ja viervoeter was misselijk ze stond om 5.30 bij mijn bed. Dus snel in de joggingbroek en rennen naar buiten. Meestal moet ze dan gras eten en komt het weer goed. Nu ligt ze heerlijk te slapen.
Tijd voor koffie...
Ik ken dat als je wakker wordt en gelijk aan zijn. Ik kan nu niet meer terug naar bed. Zonde van de dag.
dinsdag 17 november 2020 om 06:53
dinsdag 17 november 2020 om 07:04
Onze meissje is in ons leven gekomen toen ze 6 jaar was. Ik hou enorm van haar, maar de zorgen zijn groot. Ze is heel erg ziek geweest en blijft een zorg hondje. Ik had het nooit willen missen, maar als ze er straks niet meer is geen beesten meer.
De tijd die ik straks terug krijg lijkt mij echt heerlijk.
Twee keer in de maand kan ik maar uitslapen.
De tijd die ik straks terug krijg lijkt mij echt heerlijk.
Twee keer in de maand kan ik maar uitslapen.
dinsdag 17 november 2020 om 07:17
Wat rot al die zorgen. Dat lijkt me echt pittig dat dit steeds boven je hoofd hangt.
Ik heb een poes en een kater. Mijn kater is net 12 geworden en ook ernstig ziek. Nierfalen. Hij zit nu al in z'n bonus tijd. Dierenarts dacht dat hij de zomer niet zou halen. Maar mijn katertje is een doorzetter blijkbaar. Hij speelt nog, knuffelt nog volop etc. Maar het idee dat hij er binnenkort niet meer is, daar word ik echt misselijk van...
Ik heb een poes en een kater. Mijn kater is net 12 geworden en ook ernstig ziek. Nierfalen. Hij zit nu al in z'n bonus tijd. Dierenarts dacht dat hij de zomer niet zou halen. Maar mijn katertje is een doorzetter blijkbaar. Hij speelt nog, knuffelt nog volop etc. Maar het idee dat hij er binnenkort niet meer is, daar word ik echt misselijk van...
dinsdag 17 november 2020 om 08:11
Ik vind vega geen turnoff maar mensen die het zo belangrijk vinden dat het op hun date-profiel moet wel..eet en drink wat je wil, doe ik ook.LaFolie schreef: ↑16-11-2020 23:10Haha oeps, ik heb toen ik nog op Tinder zat ook wel vegan in m'n profiel gehad. Of iets subtieler, helemaal onderaan na m'n tekst 'plant-based' en een plantje-emoji.
Omdat het een stom iets is om pas later achter te komen, ook voor de ander. Vaak toch een afknapper voor omnivoren. En andersom wil ik geen tijd steken in mensen die tegen veganisme zijn én wil ik alleen daten met minstens vegetariërs. Nou, daarom staat het in iemand profiel dus![]()
Julia, nee, is J.J. Cale! Heb hem al heel lang, vond het zo'n sexy foto destijdsEdit; die Tom Smith even gegoogled...
![]()
Dat je absoluut geen roker wil snap ik beter, maar dat lees je dan weer amper dat daar een punt van wordt gemaakt..
dinsdag 17 november 2020 om 08:33
Julia_20 schreef: ↑16-11-2020 23:03Net als openminded. Ook zo'n modewoord tegenwoordig.
Spiritueel ja ach...hoeft niet benoemd te worden toch? En dan met die quotes erbij.
Zo kreeg ik in mijn tijd dat ik op zo'n forum zat nog wel eens naar mijn hoofd dat ik niet spiritueel was. Want ik las geen spirituele boeken
Ik schreef terug...ik lees thrillers, maar ben geen moordenaar.
![]()