Singles Unite: deel 4!!
dinsdag 17 november 2020 om 08:33
dinsdag 17 november 2020 om 08:33
ooh dit doet me eraan denken dat ik ex date op Tinder tegenkwam en hij had zijn profiel bijgewerkt en nu stond er in dat hij erg goed kon koken. Echt het eten was niet te eten. Echt smakeloos en saai. Zelfs de pannenkoeken zat geen smaak aan.Attraverso schreef: ↑16-11-2020 23:15![]()
Of 'ik hou van lekker eten'
Tja ik mag hopen dat hij niet van vies eten houdt.
Heb zelf trouwens ook niet in mijn profiel staan dat ik (voornamelijk) vega ben. Wel al eens gehad dat iemand op een date die meteen duidelijk wilde maken dat hij niet ging aanpassen door dat uit te spreken en het grootste stuk vlees te bestellen
Verder is het wel een goed filter voor wat ik zoek denk ik.
dinsdag 17 november 2020 om 08:41
Ieder z'n ding toch. Lekker neerzetten wat je wilt. Dat is juist leuk, dan filter je dus blijkbaar mensen die niet bij je passen op een paar woorden.
Ik heb altijd spiritueel in m'n profiel, ik weet dat ik daarmee flink wat mensen irriteer. Dat is mooi, die passen niet.
Spiritualiteit wordt vaak als zweverig gezien terwijl het eigenlijk gewoon betekent: voelen. Je innerlijke gevoelswereld toe laten. En dat vind ik belangrijk dat mijn match dat kan.
Ik heb altijd spiritueel in m'n profiel, ik weet dat ik daarmee flink wat mensen irriteer. Dat is mooi, die passen niet.
Spiritualiteit wordt vaak als zweverig gezien terwijl het eigenlijk gewoon betekent: voelen. Je innerlijke gevoelswereld toe laten. En dat vind ik belangrijk dat mijn match dat kan.
dinsdag 17 november 2020 om 08:57
Spiritueel op zich vind ik niet erg, heb ik zelf ook wel eens staan. Dat gaat mij dan meer om de levensbeschouwing en niet om of je mediteert of weet ik veel wat..
Ik heb meer allergie voor mensen die maar doorzagen over zelfontplooiing..yoga, meditatie, tantra, pfff..leuke hobbies maar dat zegt toch helemaal niks over wie je als mens bent..waarom zou ik een date willen die mediteert? cool..zullen we samen gaan mediteren gezellig? oh..wacht..ja..dat Tantra is dan misschien wel een plus
Ik heb meer allergie voor mensen die maar doorzagen over zelfontplooiing..yoga, meditatie, tantra, pfff..leuke hobbies maar dat zegt toch helemaal niks over wie je als mens bent..waarom zou ik een date willen die mediteert? cool..zullen we samen gaan mediteren gezellig? oh..wacht..ja..dat Tantra is dan misschien wel een plus
dinsdag 17 november 2020 om 09:21
Ik mediteer
Wat is er mis met meditatie eigenlijk?
Ik vind het apart dat er zoveel geoordeeld wordt op wat anderen fijn/leuk vinden.
Jij vindt formule 1 leuk, dat vind ik werkelijk niks. Dat bespreek je hier ook.
Zo heeft ieder z'n ding en het is toch juist mooi dat mensen blij worden van wat ze doen? En hun enthousiasme erover uitspreken.
Het zegt voor mij ontzettend veel over wie je als mens bent om eerlijk te zijn.
Ik vind het apart dat er zoveel geoordeeld wordt op wat anderen fijn/leuk vinden.
Zo heeft ieder z'n ding en het is toch juist mooi dat mensen blij worden van wat ze doen? En hun enthousiasme erover uitspreken.
dinsdag 17 november 2020 om 10:27
Juist daarom zet ik het erin. Het is bij mij een fundamenteel onderdeel van mijn leven, wie ik ben en waar ik voor sta. Ik wil dus ook niet daten met iemand die daar niet hetzelfde instaat, want dan matchen onze levensvisies gewoon niet. Dus het er in zetten schrikt aardig wat mannen af waarschijnlijk - maar dan blijven wel de voor mij juiste mannen over.
Roken is ook goor ja. Vind ik wel minder erg dan vlees eten. En kom het eigenlijk ook niet zoveel meer tegen, dat mensen roken.
dinsdag 17 november 2020 om 11:13
Onkruid forum zegt mij ook niks, mensen hebben zoiezo wel de neiging om zich op een forum meer uit te spreken dan in het echt.
Vandaar al die introverten hier natuurlijk
Zijn jullie echt introvert als in stil, timide, verlegen?
Ik ben wel verlegen maar dat heeft bijna niemand meer door tegenwoordig, stil en timide ben ik meestal niet, maar ik sta ook niet als eerste op de tafels te dansen.
Ik ben wel verlegen maar dat heeft bijna niemand meer door tegenwoordig, stil en timide ben ik meestal niet, maar ik sta ook niet als eerste op de tafels te dansen.
dinsdag 17 november 2020 om 11:22
tomcat schreef: ↑17-11-2020 11:13Onkruid forum zegt mij ook niks, mensen hebben zoiezo wel de neiging om zich op een forum meer uit te spreken dan in het echt.
Nee, ik ben heel sociaal en niet verlegen. Kan wel stil zijn als ik de mensen niet leuk vind, maar dat heeft denk ik iedereen? Introvert slaat meer op dat het me energie kost om met mensen om te gaan en ik echt op moet laden in m'n eentje na sociaal contact. Waar een extravert juist energie haalt uit sociaal contact.
Bij de test krijg ik trouwens ook altijd iets van 40% extravert en 60% introvert, dus scheelt niet zoveel.
dinsdag 17 november 2020 om 11:22
Introvert staat voor mij niet gelijk aan stil, timide en verlegen.
Het heeft voor mij meer te maken met hoe ik oplaad. Thuis, in m'n eentje. Dan krijg ik weer voldoende energie.
Ben zelf totaal niet verlegen, heel enthousiast en ik praat heel makkelijk. Alleen on groepen wat op de achtergrond vanwege teveel prikkels.
Ik hou van 1 op 1 of hooguit tot 4 mensen.
Het heeft voor mij meer te maken met hoe ik oplaad. Thuis, in m'n eentje. Dan krijg ik weer voldoende energie.
Ben zelf totaal niet verlegen, heel enthousiast en ik praat heel makkelijk. Alleen on groepen wat op de achtergrond vanwege teveel prikkels.
Ik hou van 1 op 1 of hooguit tot 4 mensen.
dinsdag 17 november 2020 om 11:52
Oh nee, alweer die discussie van 'introverte mensen = stille, verlegen mensen'....
Nee, ik ben ook introvert, maar ik ben absoluut niet verlegen of timide. Ik heb geen moeite om met grote groepen mensen om te gaan of leiding te geven aan mensen.
Het geniet alleen niet mijn voorkeur. Dat is alles.
Het is net zoals met eten.... Ik eet voldoende groente en fruit, maar als het kon, zou ik elke dag pizza eten
Nee, ik ben ook introvert, maar ik ben absoluut niet verlegen of timide. Ik heb geen moeite om met grote groepen mensen om te gaan of leiding te geven aan mensen.
Het geniet alleen niet mijn voorkeur. Dat is alles.
Het is net zoals met eten.... Ik eet voldoende groente en fruit, maar als het kon, zou ik elke dag pizza eten
dinsdag 17 november 2020 om 12:30
dinsdag 17 november 2020 om 12:40
Leven en laten leven, heb vriendinnen die zichzelf spiritueel noemen. Geen probleem hoor. Maar die weten dat ze er tegen mij niet moeten over beginnen dat ze straks weer slecht gaan slapen omdat het volle maan zal zijn of dat ze hun een of andere edelsteen weer moeten opladen. Genoeg andere dingen om het over te hebben.Qiyara schreef: ↑17-11-2020 09:21Ik mediteerWat is er mis met meditatie eigenlijk?
Maar met zo iemand zou ik absoluut geen relatie kunnen hebben. Dat is iets heel anders.
Toen ik nog niet links swipete bij ‘spiritueel’ begonnen ze vaak over zo’n dingen, of sterrenbeelden, nog zo iets waar ik niet in geloof, ik weet dat ik en spiritualiteit niet samen gaan en als iemand het zo belangrijk vindt dat het in zijn profiel moet staan heeft het geen zin om te liken.
dinsdag 17 november 2020 om 12:56
Introvert betekenet dat je oplaadt van rust. Dat je sneller overprikkelt raakt. Het heeft niks te maken met verlegen of timide zijn zoals veel mensen denken.tomcat schreef: ↑17-11-2020 11:13Onkruid forum zegt mij ook niks, mensen hebben zoiezo wel de neiging om zich op een forum meer uit te spreken dan in het echt.
Ik kom tot rust als ik alleen ben. Zeker na een drukke werkdag. Of als ik veel drukte om me heen had. Het kost energie als ik veel mensen moet zien of spreken.
Een extravert kan nooit genoeg mensen om zich heen hebben en krijgt daar energie van.