NIET groepje
maandag 11 mei 2009 om 21:13
hoooi
(volgens mn reageerscherm moet dat met een hoofdletter, en mn en reageerscherm mag ook niet, word er recalcitrant van )
Of gewoon strakkies al die mini's ook naar hem toe brengen, en dan iets in de trant van; "Oh, ik dacht dat de hele familie mocht voor dat geld?"
Hier trouwens nog steeds druk bezig met de boot, zijn de binnenkant een beetje gezelliger aan het maken, en wat achterstallige klusjes enzo..
(volgens mn reageerscherm moet dat met een hoofdletter, en mn en reageerscherm mag ook niet, word er recalcitrant van )
Of gewoon strakkies al die mini's ook naar hem toe brengen, en dan iets in de trant van; "Oh, ik dacht dat de hele familie mocht voor dat geld?"
Hier trouwens nog steeds druk bezig met de boot, zijn de binnenkant een beetje gezelliger aan het maken, en wat achterstallige klusjes enzo..
maandag 11 mei 2009 om 23:26
Its, jee wat duur!
Boro, wat een goed nieuws vandaag ( ) en
en ier wordt ook regelmatig misbruikt gebruikt ten behoeve van mij slaap
Speciaal voor Mamz,
En voel me nog steeds rot. Blijf morgen nog thuis.
Lief al die beterschapswensen en geraspte appels. Dat laatste ga ik morgen eens uitproberen, Djo
Boro, wat een goed nieuws vandaag ( ) en
en ier wordt ook regelmatig misbruikt gebruikt ten behoeve van mij slaap
Speciaal voor Mamz,
En voel me nog steeds rot. Blijf morgen nog thuis.
Lief al die beterschapswensen en geraspte appels. Dat laatste ga ik morgen eens uitproberen, Djo
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 12 mei 2009 om 07:01
dinsdag 12 mei 2009 om 07:24
Ik heb een keer met iets een kookboek gewonnen. Is een kookboek over asperges, staan alleen maar recepten in van topkoks. Het jammere is dat je het bijna allemaal alleen niet kan maken omdat het zo moeilijk is die gerechten.
Paar ideetjes uit dat boek; als je er iets lekkers bij vindt dan type ik het wel even over.
Suggesties om bij asperges te doen; beenham, lamsvlees, rollade, biefstuk, geitenkaas/honing. (en uiteraard hard gekookte eieren)
Sausen; dragon botersaus, sjalottenboter, rode portsaus.
Uit een ander lekker kookboek;
Hollandaisesaus, van die heb ik 6 verschillende -> de gewone, beaurnaisesaus, choronsaus, mousselinesaus, limoenhollandaise, montenhollandaise. Saus met eekhoorntjesbrood, mierikswortelsaus.
Die sausen heb ik hier bij de hand, waarbij staat dat ze lekker zijn bij asperges. Ik kan als je wilt nog wel naar iets anders zoeken.
knoflookroom met sherry, portboter,
Paar ideetjes uit dat boek; als je er iets lekkers bij vindt dan type ik het wel even over.
Suggesties om bij asperges te doen; beenham, lamsvlees, rollade, biefstuk, geitenkaas/honing. (en uiteraard hard gekookte eieren)
Sausen; dragon botersaus, sjalottenboter, rode portsaus.
Uit een ander lekker kookboek;
Hollandaisesaus, van die heb ik 6 verschillende -> de gewone, beaurnaisesaus, choronsaus, mousselinesaus, limoenhollandaise, montenhollandaise. Saus met eekhoorntjesbrood, mierikswortelsaus.
Die sausen heb ik hier bij de hand, waarbij staat dat ze lekker zijn bij asperges. Ik kan als je wilt nog wel naar iets anders zoeken.
knoflookroom met sherry, portboter,
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 12 mei 2009 om 07:27
Oh ik zie een lekkere beenhamsaus, dat is lekker. Oh vergeet ook nog de witte wijnsaus, lekker.
(kaassausje erbij vind ik heerlijk)
En ik heb het een keer gemaakt met rollade (ingesmeerd met mosterd) uit de oven met milde mosterdroomsaus.
Rosbief (van die hele dunne plakjes, hoe heet dat ook alweer) is er ook lekker bij. Kalkoen of een kalfsschnitsel is ook lekker.
(kaassausje erbij vind ik heerlijk)
En ik heb het een keer gemaakt met rollade (ingesmeerd met mosterd) uit de oven met milde mosterdroomsaus.
Rosbief (van die hele dunne plakjes, hoe heet dat ook alweer) is er ook lekker bij. Kalkoen of een kalfsschnitsel is ook lekker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.