Singles Unite: deel 4!!
woensdag 18 november 2020 om 12:56
Ik doe ook alles online en boodschappen bij Picnic. Maar zit te denken om groenten/fruit en kaas toch apart te gaan halen. We hebben hier een hele goede Turkse winkel met goedkoop groente en fruit. Wel wat gauw op moet dus dan zal ik wel vaker moeten boodschappen. Dat staat me wel wat tegen 
Ben wat dat betreft lui.
En ja wandelen! Ik ga nu de natuur in voor een flinke wandeling. Wat fijn he.
Ben wat dat betreft lui.
En ja wandelen! Ik ga nu de natuur in voor een flinke wandeling. Wat fijn he.
woensdag 18 november 2020 om 13:09
Pompoenschip schreef: ↑18-11-2020 12:50Ik heb hier jumbo om de hoek, maar ik ga liever naar AH XL. meer keuze....
Hahahaha hier ook.
En daarbij de Jumbo bij de Appie is goedkoper.
woensdag 18 november 2020 om 13:12
ik ben wezen hardlopen net, heerlijk weer inderdaad.
serieus..zodra ik na een paar maanden weer begin met hardlopen ben ik in 2 weken tijd 4 of 5 kg zwaarder..duurt daarna weer een week of 3-4 voor dat er weer af is ..zal wel door de aangroei van spierweefsel zijn...ander heb ik echt geen idee hoe dat komt
serieus..zodra ik na een paar maanden weer begin met hardlopen ben ik in 2 weken tijd 4 of 5 kg zwaarder..duurt daarna weer een week of 3-4 voor dat er weer af is ..zal wel door de aangroei van spierweefsel zijn...ander heb ik echt geen idee hoe dat komt
woensdag 18 november 2020 om 14:14
woensdag 18 november 2020 om 14:38
Inderdaad bizar hoe de tijd toch is omgevlogen Julus! Hele gekke tijd, maar volgens mij kunnen we toch best positief op terugkijken
Hier gaat de boom wel eerder op dan na Sinterklaas, denk volgend weekend. Wel gezellig namelijk, vooral nu zoveel thuis ben. Alleen had m’n kat 2 jaar geleden de draad doorgebeten van de lampjes.. Heb nu mooie gekocht dus hoop dat ze niet meer doet. Toen was ze nog wel een kitten.
Hier gaat de boom wel eerder op dan na Sinterklaas, denk volgend weekend. Wel gezellig namelijk, vooral nu zoveel thuis ben. Alleen had m’n kat 2 jaar geleden de draad doorgebeten van de lampjes.. Heb nu mooie gekocht dus hoop dat ze niet meer doet. Toen was ze nog wel een kitten.
woensdag 18 november 2020 om 14:52
5kg spiermassa gain in twee weken door hardlopen? Was het maar zo'n feest.tomcat schreef: ↑18-11-2020 13:12ik ben wezen hardlopen net, heerlijk weer inderdaad.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
woensdag 18 november 2020 om 15:18
Zeker gezellig! Ik geniet echt van die sfeer die er nu is. Met een beetje mazzel is ze nu een goed opgevoede kat en blijft ze van je lichtjes af. Plantensproeier ernaast zetten en gelijk "afstraffen" als ze het toch doet?Vivi3338 schreef: ↑18-11-2020 14:38Inderdaad bizar hoe de tijd toch is omgevlogen Julus! Hele gekke tijd, maar volgens mij kunnen we toch best positief op terugkijken![]()
woensdag 18 november 2020 om 15:40
Als je van witte wijn houdt: Grüner Veltliner bij de Jumbo is echt lekker, althans, vind ik. Bij rode wijn val ik vaak terug op een Chileense Merlot, heeft Jumbo ook.
Krijg motto niet verwijderd :-)
woensdag 18 november 2020 om 15:54
Van wit heb ik meestal een Chileense sauvignon blanco van de Appie. Regelmatig in de aanbieding.iceteapeach schreef: ↑18-11-2020 15:40Als je van witte wijn houdt: Grüner Veltliner bij de Jumbo is echt lekker, althans, vind ik. Bij rode wijn val ik vaak terug op een Chileense Merlot, heeft Jumbo ook.
https://www.ah.nl/producten/product/wi129653
woensdag 18 november 2020 om 15:58