Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Anira die kriebels horen erbij hoor. En wat een rust geeft het als het eenmaal allemaal klaar is. Jammer dat je bent afgewezen voor de sollicitatie, maar wie weet wat er nog meer zo op je pad gaat komen.

Fien wat balen van die jeuk zeg. Kan me goed voorstellen dat je het helemaal zat bent. Het zal nu niet heel lang meer duren.

Tazzle wat klote dat je weer ongesteld bent geworden

Foxy hou je het nog een beetje vol?

Tiaraatje hoe gaat het nu met het drinken van je dochter? Doet ze het al beter? Ik heb ook geen tips voor je helaas, maar volgens mij is het op deze leeftijd geen probleem om fles en borst afwisselend te doen. Ze kunnen het allebei en raken niet in de war.

Phoehee mooi dat je wedstrijd beter ging.

Kiekeboe vergeet je helemaal te feliciteren met je vriend! Is er toch nog champagne opengegaan?

Hier hebben we heerlijk genoten van het mooie weer. En ook nog van moederdag. We kregen nog kraamvisite en die kids hebben heel de boel overhoop gehaald. Het speelgoed lag werkelijk overal en ze hoefden niets op te ruimen van de ouders.....

Vandaag nog naar mijn werk om wat dingen te regelen. Loopt daar allemaal niet goed en zit te balen dat ik nu weer van alles moet doen in mijn verlof.

Man is vanmorgen weer naar zijn werk gegaan. Ook bij hem loopt het allemaal niet goed, dus ben benieuwd. Zoals het er nu voor staat moet hij veel in de avond en het weekend werken.
Moge dames!

Nou, de bbq was erg gezellig! Daarna nog fikkie gestookt, ook altijd leuk... We hebben een hele stapel met hout dat we uit het huis gesloopt hebben en dat moet toch een keer op

Vandaag staat er wederom niet zo heel veel op de planning dus dat is goed. Eindelijk neem ik mijn rust, helemaal goed!

En helaas Watje, geen champagne voor mijn vriend. Maar genoeg biertjes om hem in ieder geval flink aangeschoten te maken, telt dat ook?

Tiaraatje, hoe is het gisteren in het bos gegaan? Dronk ze wel weer? Ik hoop het maar voor je!

Phoehee, ik heb helemaal niets staan a.s zondag, zou het heel leuk vinden om jou te bekijken en even te kletsen na de wedstrijd!!!! Als jij het ook leuk vind dan kom ik in ieder geval wel kijken. Laat het maar even weten.

Biaha, was schitterend weer voor de dierentuin, was het leuk?

Anira, tijd lang niets van je gelezen inderdaad. Blij te lezen dat het wel helemaal goed met je gaat en je flink bol aan het worden bent (lokaal dan!). Olifantje is nog best lief, toch? Mijn vriend noemt met 'dikkie dik' maar ook dat is lief bedoeld, dus helemaal oke.

Fien, ben benieuwd wat je arts zegt. Laat je het wel even weten?

ik ga weer verder met de was... Ik ben overigens al op pagina 103 met mijn dagboek. Sinds ik dacht zwanger te zijn, ergens midden september vorig jaar, hou ik al mijn teksten die over mezelf gaan bij in een Word bestand. Gewoon knippen-plakken. Maar dat is nu dus al 103 pagina's..... Ik moet niet zoveel lullen geloof ik
Hallo,

Ze drinkt weer!

Gelukig maar. Bos was leuk, daarna met zn 5en uit eten. Was gezellig.

Tazzle, hoop dat het een beetje met je gaat. Aldoor die enorme teleurstelling, bah!

Biaha, hoe deed jij dat gister in de dierentuin? Flesje gekolfde mee of gewoon aan de borst? Ik heb in het bos op een bankje gevoed en later in het restaurant even achteraf gaan zitten. Ging prima.
Jeetje, wie zal er nu als eerste gaan bevallen?? Spannend zeg!
Hellow dames, net naar de gynaecologe geweest. Als het deze weej niet spontaan gebeurt, moet ik donderdagavond tussen 21u en 22u binnen binnen en word ik ingeleid. Maw, vrijdag wordt de baby zeker geboren. Gaat het inleiden niet 'snel' genoeg, dan wordt het keizersnede (omwille van de vleesbomen). Stressy Beeb is in ieder geval nog lang niet ingedaald...

Foxy, zou wel super zijn mochten we dezelfde dag bevallen, maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om tot het einde van de week te wachten Blijkbaar is er bij jou toch al iets aan het gebeuren

Heb wel nog een zalfje gekregen tegen de jeuk, gyn schrok een beetje toen ze mijn benen zag, en vermits het max voor 5 dagen is, heeft ze een iets 'zwaardere' zalf opgeschreven.

Tiaraatje, goed dat je kleintje terug wilt drinken. Je ziet, de volhouder wint

Kiekeboe, klinkt als een leuke dag. Die van ons was gisteren ook wel plezant (zeker met zo'n mooi weer).

Phoehee, jij ook een goede wedstrijd gereden (als ik het goed gelezen heb).

Tazzle, hoe gaat het met jou?

Anira, jammer dat je sollicitatie afgewezen werd, maar er komen nog wel sollicitaties, hopelijk heb je dan meer geluk.

En Watje, bevalt het jou alleen
Morning! (nog net op het nippertjes)

Meld! Met baby in de buik en na een zeer geslaagde gezellige maar slopende verjaardag.

Update:

Heb het idee dat ik in stukjes de slijmprop verlies, wat helaas nog niks wil zeggen. En ik houd het inderdaad (naast wat baaldagen) prima vol. Ben alleen zooooooo nieuwsgrierig naar het kleine ventje dat ik zowaar naar de bevalling uit zit te kijken!

Verder nu een boterham eten met zoon en dat even lekker samen plat.

Tot snel! Hoop vanavond even op iedereen te reageren.

(ow, Tazzle, je staat echt niet voor paal als je denkt dat je zwanger bent en het niet zo is.. Voel je vooral niet bezwaard of voor paal om hier lekker van je af te schrijven)
Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar wat het nu zal zijn (jongen of meisje). Hier denkt het merendeel een jongen. Ik weet het echt niet en het maakt mij ook niet zoveel uit, maar word nu wel supernieuwsgierig natuurlijk

Foxy, spannend hoor Net als op het mei-forum
Fien, wat spannend! Dat je nu al weet dat het kindje er vrijdag is!!!!

Foxy , jij begint dus misschien ook wel, wedstrijdje dus.
Wordt nog spannend wie er als eerste gaat bevallen. Ik blijf het wel allemaal volgen, ben erg nieuwsgierig. Fien voor jou helemaal spannend omdat je weet dat het kindje vrijdag geboren gaat worden.

Ik vind het trouwens weer heerlijk even een dagje voor mezelf. Ik zag er gisteren toch wel even tegenop, maar het bevalt heel goed.
Kreeg net berichtje van schoonzus, zwangerschapsuitslag noemt dus blijkbaar PUPP. Uitleg vind je hier terug.
Jemig Fien en Foxy, de strijd is begonnen... Ik ben aan de zijkant aan het aanmoedigen!!!

Ik denk dat Foxy toch eerder bevalt. Maar vrijdag is wel al zo snel....

Fien, dat is trouwens een nare uitslag en dat nog zonder dat de vrouw op de foto eraan heeft gekrabd waarschijnlijk. Ik hoop voor je dat die heftigere zalf beter werkt!

Hier weinig nieuws onder de zon. Wel enorm genoten van het heerlijke weer, ben weer een beetje bijgekleurd. Gaat zeer snel in de zwangerschap, hebben jullie daar ook last van? Ik blijf smeren...

Nu mijn vriend met zijn hoofd in zijn eigen nieuwe toko (er is nog niets...) zit, komt er niets meer van klussen. En de tijdelijke woonkamer moet nog steeds af. Ik blijf de deadline maar verleggen. Heel vervelend maar wel begrijpelijk. Maar nu moet het maar gewoon af! Hij staat nu te schuren met zun broertje en als hij morgen nog een aantal uur eraan werkt, dan is het af. Dan gaan we samen aan zijn ondernemingsplan verder heb ik gezegd. Eens kijken of dat helpt....
Anira leuk weer van je te horen! Jammer dat je niet aangenomen bent. Al andere functies gezien?

Fien jij hebt vrijdag je baby! En ik denk echt een meisje, heb ik gedroomd ook. En nog helemaal niet ingedaald baby heeft het te goed bij jou.

Foxy dus een beetje prop kwijt wie weet ook voor vrijdag je baby.

Kiekeboe dat lijkt me echt heel leuk! Ben wel met ploeggenoot maar die weet overal van en vind wat drinken vast ook leuk. Ik zal morgen effe de tijd opzoeken en zo. Het is 1 'dorp' verder aan de zuidkant.

Tiaraatje lekker in het bos voeden klinkt heel natuurlijk. Goed dat ze weer drinkt.

Watje wanneer ging jij nou naar de dierentuin of lees ik niet goed?

Zit nu bij de oppas baby, ze slaapt. Vriend heeft tegenwoordig mobiel met internet dus dat is handig. Typen gaat wel nog erg langzaam.

Ik zit op dag 29 maar voel me totaal niet zwanger. Zal nog wel een paar dagen duren voor het losbreekt.

Tazzle hoe is het?
Hahahah een wedstrijdje? Ben bang dat Fien gaat winnen, al ga ik natuurlijk wel voor de eer!

Zoon was 12 dagen 'te laat' dus ik moet nog hard mijn best doen...

Zit eigenlijk Grey's te kijken, morgen meer!

Poehee, ik duim ook voor jou! DUIM DUIM DUIM!!!
Heeee!, even snel vanaf werk. Wat zie ik? Ik wil ook met Phoehee afspreken! Ben benieuwd hoe laat het is, want man moet wel werken 's middags. Mag ik ook mee??? (als het lukt met man zijn werk)
hahaha wat leuk! Ik zal meteen even wat info sturen.
Moge!

Phoehee, is best dichtbij hoor, gaat goed komen! Nu maar hopen dat Biaha ook kan.... Zou nog gezelliger zijn!
Meld

Hier wat krampjes die op een wee lijken, maar nog heel lichtjes. Zalf tegen de jeuk helpt op bovenbenen en buik, maar niet op onderbenen (waar ik me steeds openkrab) of op armen, dus daar dan maar talkpoeder op

Ga zo effe op de bank, ben niet echt uitgeslapen
Een mini-meeting? Ow, en juist als ik op springen sta/ net ben bevallen? Grrrrrr!

Toch een keer nog goed aanpakken en een echte date organiseren!
Hallo dames,

Vandaag precies 33 weken zwanger en net bij de VK geweest.

Alles was weer goed en moet over 2 weken weer komen.

Dan krijg ik ook belinstructies en do's en dont's voor de bevalling.

Vanmiddag ga ik samen met een oud collega naar een andere oud collega. Die is verhuisd dus we gaan even het nieuwe huis bewonderen en gezellig bijkletsen.
ohh Kiekeboe wat leuk! Nou moet ik wel nog meer mijn best doen!

Anira ook alweer 33 weken, moet je vanaf nu om de 2 weken komen?

Foxy ik vind ook dat we een keer een echte date met zijn allen moeten doen. Misschien vroeg in het najaar, baby's geboren, vakanties voorbij en dan gaan Tazzle ik en onze buik showen.

(optie a; mooie zwangere buiken of optie b; vreselijk strakke afgetrainde buiken waar jullie dan ook jalours op zijn) (ik ga voor optie a)

Fien zou het echt nog beginnen voor donderdag???
Hee wordt er weer gedate??? Gezellig hoor.

Ik ben ook wel voor een grote date en zeker als we dan mooie buiken kunnen zien ;)

Fien wat spannend zeg. Hopelijk gaat het nu doorzetten en hoef je niet ingeleid te worden.

Foxy hoe gaat het bij jou?

Hier ben ik druk bezig om een strak ritme erin te krijgen voor dochtertje. Merk dat ze het heel moeilijk vindt om als ze in de box heeft gespeeld daarna zelf in slaap te vallen.
@ phoehee: vanaf nu is het inderdaad om de 2 weken.

@watje: een strak ritme zou kunnen helpen daarvoor.

Ik heb wat foto's op onze hyves gezet.
Hee wat gezellig dat jullie gaan daten!!!

Maar een groeps-date ben ik zeker ook voor in, en dan helemaal samen met optie a!!!

Spannend Fien en Foxy!!! Wie o wie is eerst aan de beurt!!?

Fien ik hoop voor jou dat inleiden niet nodig zal zijn!!

Anira goed om te horen dat het goed gaat met jou! jammer dat je niet bent aangenomen!

Ga zo je foto's even bekijken, ben benieuwd!

Met mij gaat het goed de teleurstelling is weer wat weggetrokken en ga vrolijk verder.

Vrijdag weer naar de gyn voor een ei-meting. Heb trouwens wel om een andere gyn gevraagd, hopelijk word het me nu allemaal wat duideljker.
Ik zal binnenkort eens wat mogelijke data op een rij zetten voor een groeps-date. Zeker als we het wat verder weg plannen moet dat toch een keer lukken.

Tazzle goed dat je om een andere gyn hebt gevraagd. Misschien heeft deze een hele andere mening en ga je wel aan de hormonen. Maar misschien maar niet teveel op hopen. Jij bent gewoon al bijna weer vruchtbaar! Ik moet nog 16 dagen.

Dag 30 nu, ik voel me zo uhhhm 'niets' Alsof er niks is, niet ongesteld, niet zwanger. Geen krampen, (bijna) geen zere borsten, gewoon niets.

Watje je zou zeggen na het spelen is ze juist moe! Heeft ze al gelachen?
Hoi dames!

Een date, helemaal leuk! Ik ben voor... En als we het vroeg genoeg van te voren plannen dan zou iedereen het moeten kunnen regelen, toch?

Ik had een kinderkaartje af laten drukken, maar wat een slechte kwaliteit zeg! Echt helemaal nix. Op naar de volgende dus. Hebben jullie nog tips voor een site waar je zelf je ontwerp kan inleveren (behalve de copyshop enzo)?

Tazzle, beter dat je weer beetje vrolijk bent! En die andere gyb lijkt me inderdaad een goede zet, misschien versta je de volgende misschien zelfs...

Phoehee, 30 dagen is toch langer dan normaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven