Mode & Beauty alle pijlers

Gellak

20-11-2020 22:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezien het laatste topic hierover nog van 2016 is: over welke merken gellak voor thuis zijn jullie tevreden? Heb al een lamp thuis, maar twijfel welke nagellakken ik beste kan aanschaffen. OPI ben ik heel tevreden van maar is volgens mij niet goed verkrijgbaar voor particulier (de gellak-varianten), yinger heeft leuke kleuren maar ben ik niet bekend mee qua kwaliteit. Hebben jullie nog tips?
CND
Zijn wel recentere topics over hoor.

Bluesky heb ik altijd.
Pink gellac
Als je Instagram hebt raad ik je aan om de pagina Michelle.ivak.nails te bekijken. Zij geeft hele fijne tips!
Pink gellac nu 40% korting
*Sally* schreef:
20-11-2020 22:17
Zijn wel recentere topics over hoor.

Bluesky heb ik altijd.
Met zoeken op gellak vond ik niets recenter. Welke topics heb jij dan gevonden?

Ik hoor zelf nogal wisselende ervaringen met pink gellac, maar hier dus wel tevreden gebruikers? Andere merken/instagrams ga ik checken! Thanks!
Pink gellac is meer kwestbaar en houdt minder goed dan andere gellaks. Ik gebruik zelf een starter kit van Meaneil. Met aanbrengen moet je wel voorzichting zijn want ze zijn wat dun, maar wanneer de vingers en de duim apart doet werkt het heel goed en blijf lang zitten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb begin dit jaar ergens ook een topic geopend over gellak, ben de naam even kwijt.

Uiteindelijk nog geen keuze gemaakt. Ik wil graag lak hebben die ik kan “peelen “
En er zijn maar weinig merken die dat bieden. Pink gellac wel bijvoorbeeld maar als ik kijk naar de ervaring daarmee op Facebook of instagram is dat ronduit teleurstellend.

Verder heb ik Alessandro striplac gevonden maar daar kan ik weinig ervaring over vinden, dus vind ik nog een lastige beslissing omdat het niet over een paar tientjes gaat (ik heb ook geen lamp).

Als je wel al wat basisspullen hebt, kan je gewoon van drie merken een kleurtje kiezen toch? Kom je er snel genoeg achter welke jij fijn vindt!
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 10-12-2020 11:22
0.00% gewijzigd
nagelfabriek
Ik heb de alessandro striplac en wil niets anders. Ik gebruik hem met sensationails, pink gellac en alessandro zelf. Gaat allemaal prima! Blijft bij mij 2 weken zitten als een huis (terwijl ik een baan heb waarbij ik veel met mijn handen bezig ben) en moet het na 2 weken verwijderen omdat de uitgroei teveel wordt, niet omdat het chipt. Nog een tip, je moet dus nog een lamp kopen? Koop een lamp waar je hele hand in kan. Sinds ik die heb ipv een kleinere gaat het veel sneller. Veel plezier!
En pink gellac is op dit moment in de aanbieding!
Supersas09 schreef:
21-11-2020 10:17
Ik heb de alessandro striplac en wil niets anders. Ik gebruik hem met sensationails, pink gellac en alessandro zelf. Gaat allemaal prima! Blijft bij mij 2 weken zitten als een huis (terwijl ik een baan heb waarbij ik veel met mijn handen bezig ben) en moet het na 2 weken verwijderen omdat de uitgroei teveel wordt, niet omdat het chipt. Nog een tip, je moet dus nog een lamp kopen? Koop een lamp waar je hele hand in kan. Sinds ik die heb ipv een kleinere gaat het veel sneller. Veel plezier!
Mag ik vragen hoe je dat combineert?
En kan je dan ook de niet-stripbare lak van pink gellac met die combinatie wel strippen? (Sorry zie het nog niet goed voor me)
Het kopen van de alessandro doe ik nu niet omdat ik vind dat ze heel beperkt zijn in kleuren
Je kunt elke nagellak (gel of gewoon) over de striplac doen. Je start met de twincoat en daardoor wordt het een peel off base. Dus basecoat, afvegen met de cleanser en dan verder lakken met wat je wil, superhandig!
O ja, ik sluit natuurlijkheid af met de twin coat van Alessandro. Om eraf te halen gebruik ik zo’n houten bokkepootje, wurm het schuine kantje onder een hoekje langs een nagelriem voor een beginnetje en de rest kun je er dan zo aftrekken. Ik heb weinig schade aan mijn nagels. Wel smeer ik ze goed in met een nagelriemolie en laat ze een dagje (of paar dagen) met rust. En dan weer een lekker lakje. Ik heb pink gellac eigenlijk pas ontdekt, heel veel mooie kleuren vind ik. Inderdaad zoveel meer als alessandro.
Supersas09 schreef:
21-11-2020 14:18
Je kunt elke nagellak (gel of gewoon) over de striplac doen. Je start met de twincoat en daardoor wordt het een peel off base. Dus basecoat, afvegen met de cleanser en dan verder lakken met wat je wil, superhandig!
Oh ik denk dat dit nog het “oude” systeem is?
Tegenwoordig zie ik van alessandro alleen een kleurlak en topcoat, je start niet meer met een twincoat. Ik zie die via douglas bijvoorbeeld ook niet los, of zou je dan de topcoat ook als basecoat kunnen gebruiken?
Sorry voor alle vragen :$
Baileyslife schreef:
21-11-2020 20:46
Tegenwoordig zie ik van alessandro alleen een kleurlak en topcoat, je start niet meer met een twincoat. Ik zie die via douglas bijvoorbeeld ook niet los, of zou je dan de topcoat ook als basecoat kunnen gebruiken?
Oef, dat weet ik niet! Ik ga er eens induiken, want hier zou ik erg van balen!
En geen sorry!😃
Crap zeg, nergens meer te krijgen. Nou, daar gaat mijn advies. Ik moet nu zelf op zoek naar iets anders. Hmmm, toch de Peel off van pink gelachen proberen? Mijn twin coat is namelijk bijna op. Zo balen als ze iets veranderen wat werkt voor mij! Maar nu snap ik ook jouw verwarring, want mijn verhaal slaat nergens op als je het product niet kunt vinden.
Ik gebruik pink gellac. Maar alleen voor m’n teennagels. Eraf halen vind ik gedoe. En ik ben bang om m’n nagels van m’n handen ermee te vernachelen.

Op m’n tenen blijft het erg lang mooi. Meestal haal ik het er na een week of 5/6 af vanwege uitgroei en dan heb ik nog nergens beschadigingen.
I :heart: Ibiza Pink voor op m’n tenen.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Supersas09 schreef:
22-11-2020 22:50
Crap zeg, nergens meer te krijgen. Nou, daar gaat mijn advies. Ik moet nu zelf op zoek naar iets anders. Hmmm, toch de Peel off van pink gelachen proberen? Mijn twin coat is namelijk bijna op. Zo balen als ze iets veranderen wat werkt voor mij! Maar nu snap ik ook jouw verwarring, want mijn verhaal slaat nergens op als je het product niet kunt vinden.
zonde he!
Leek zo'n mooie oplossing, haha.
Ja misschien toch eens proberen van pink gellac. Gezien de zeer matige recensies daarvan blijf ik gewoon twijfelen.
En eraf weken zie ik mezelf gewoon niet doen, dat lijkt zo'n intensief proces dat ik nu al weet dat ik dat hooguit 4x per jaar
ga opbrengen, vind ik zonde van de investering.

Omdat ik nog niet kan kiezen heb ik voor nu een essie kleur met geltopcoat (zonder lamp aanbreden) gekocht,
maar eens testen hoe dat bevalt.
Wat misschien dan ook leuk is voor die paar keer zijn de nagelstickers van miss Sophie. Die heb ik ook en zijn supermakkelijk en blijven heel goed zitten. Ik doe dan wel eerst een basecoat om mijn nagel te beschermen.
Baileyslife schreef:
21-11-2020 20:46
yep dat is nieuw, ik weet ook nog niet of de topcoat ook als basecoat kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven