Viva la mama
zondag 10 mei 2009 om 10:00
zondag 10 mei 2009 om 20:16
Lieve, lieve meiden, heb jullie erg verwaarloosd de afgelopen weken, sorry! Ben wel heerlijk op vakantie geweest met man en kindjes (naar zuid Frankrijk) en dat was echt super! Maar ook voor die twee weken vakantie was ik hier weinig te vinden. Hopelijk kom ik vanaf nu weer wat vaker!
Nu even bijlezen, moet heel veel pagina's dus het zal nog wel even duren voor ik kom reageren, al zag ik al wel dat er een ongenodigde gast is geweest hier..bah!
Dikke kus van Regina, Gijs en Elise (die alweer bijna 1 jaar is, meeen wat gaat de tijd toch vlug!)
Nu even bijlezen, moet heel veel pagina's dus het zal nog wel even duren voor ik kom reageren, al zag ik al wel dat er een ongenodigde gast is geweest hier..bah!
Dikke kus van Regina, Gijs en Elise (die alweer bijna 1 jaar is, meeen wat gaat de tijd toch vlug!)
maandag 11 mei 2009 om 16:32
Shit, kan niet op Hyves op mijn werk, site is sinds kort geblokkeerd. Heb me wel al aangemeld bij Multiply, ziet er ook goed uit. Hopelijk kan ik vanavond even komen kletsen.
Nog even een vraagje hier: Elise wordt as donderdag 1 jaar en we hebben nog geen cadeautje bedacht. Hebben jullie nog tips?
Oh ja, en een update zou wel handig zijn.
Nog even een vraagje hier: Elise wordt as donderdag 1 jaar en we hebben nog geen cadeautje bedacht. Hebben jullie nog tips?
Oh ja, en een update zou wel handig zijn.
dinsdag 12 mei 2009 om 08:54
He Bieb,
Bedankt voor de tips. Helaas heeft ze dit allemaal al (of eigenlijk voor een deel Gijs, maar ja dat is dus bijna hetzelfde), dat is ook de reden dat we het niet weten. Ik heb aan mijn ouders de leuk-en leerstad van fisherprice gevraagd, aan mijn schoonouders de kassa van fisherprice en aan mijn broer een theeservies van Nijntje, maar verder dan dat kom ik niet....
Dus als er iemand nog tips heeft...!
Bedankt voor de tips. Helaas heeft ze dit allemaal al (of eigenlijk voor een deel Gijs, maar ja dat is dus bijna hetzelfde), dat is ook de reden dat we het niet weten. Ik heb aan mijn ouders de leuk-en leerstad van fisherprice gevraagd, aan mijn schoonouders de kassa van fisherprice en aan mijn broer een theeservies van Nijntje, maar verder dan dat kom ik niet....
Dus als er iemand nog tips heeft...!
dinsdag 12 mei 2009 om 09:52
Tja, dan weet ik ook even niets. Ik weet wel dat felix een nieuwe loopauto krijgt omdat die van Nova erg meisjes achtig is en Nova hem wel aardig heeft toegetakeld.
Uhm zal toch nog wat proberen:
*poppenbedje (zal Gijs toch niet hebben?)
*houten keukentje met pannetjes en spateltjes
*gepersonaliseerd Nijntje boek (personal gifts .nl)
*speeltentje
Tja nu ben ik wel beetje leeg....
Uhm zal toch nog wat proberen:
*poppenbedje (zal Gijs toch niet hebben?)
*houten keukentje met pannetjes en spateltjes
*gepersonaliseerd Nijntje boek (personal gifts .nl)
*speeltentje
Tja nu ben ik wel beetje leeg....
dinsdag 12 mei 2009 om 15:59
Ellen gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk blijft je neefje vandaag nog zitten.
En Parel ook nog.
Ik heb niet gelezen wat OPM heeft geschreven heb daar ook niet zo'n behoefte aan. Ik denk ook dat negeren het beste werkt.
Hier gaat alles met ups en downs...we kunnen nu toch niet meer doen dan afwachten, maar er gaan heel wat gedachten door mijn hoofd.
Sorry dat ik niet zo meeleef op het moment.
Zitah, had wel op hyves gelezen dat het er allemaal goed uitzag gisteren, daar ben ik blij om. Duim heel hard met je mee.
Op het werk is het ook shit, voel me net een paria, wil terug naar de gezelligheid van mijn vorige baan.
Wordt vanavond weer een flesje wijn denk ik.
En Parel ook nog.
Ik heb niet gelezen wat OPM heeft geschreven heb daar ook niet zo'n behoefte aan. Ik denk ook dat negeren het beste werkt.
Hier gaat alles met ups en downs...we kunnen nu toch niet meer doen dan afwachten, maar er gaan heel wat gedachten door mijn hoofd.
Sorry dat ik niet zo meeleef op het moment.
Zitah, had wel op hyves gelezen dat het er allemaal goed uitzag gisteren, daar ben ik blij om. Duim heel hard met je mee.
Op het werk is het ook shit, voel me net een paria, wil terug naar de gezelligheid van mijn vorige baan.
Wordt vanavond weer een flesje wijn denk ik.
dinsdag 12 mei 2009 om 22:15
Ach, lieve Ine, wat klink je down. En wat logisch ook. Ik wilde dat we wat meer voor je konden doen dan hier met je meeleven. Ik vind het wel heel fijn dat je af en toe iets van je laat horen. En natuurlijk is er nu niemand die verwacht dat je uitgebreid op ons reageert!
Een hele dikke voor jou, ik denk aan jullie!
Een hele dikke voor jou, ik denk aan jullie!
donderdag 14 mei 2009 om 07:42
Elise is jarig, gefeliciteerd!!!!! Wat een grote meid alweer!
Maak er een mooie dag van!
Ellen...is er nog iemand 'jarig'??
(sorry, moest ineens denken aan een opmerking van oudste, we waren op kraamvisite en ze zat met de kleine op schoot en vroeg: weten jullie al wanneer ze jarig is??)
(om 1 of andere vage reden mag ik niet posten op hyves )
Maak er een mooie dag van!
Ellen...is er nog iemand 'jarig'??
(sorry, moest ineens denken aan een opmerking van oudste, we waren op kraamvisite en ze zat met de kleine op schoot en vroeg: weten jullie al wanneer ze jarig is??)
(om 1 of andere vage reden mag ik niet posten op hyves )
donderdag 14 mei 2009 om 11:11
donderdag 14 mei 2009 om 15:47