Mode & Beauty alle pijlers

Wat vinden jullie nou echt lelijke kleding g?

30-11-2020 08:25 1889 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. een topic over jumpsuits, tuinpakken en boilersuits welke lelijk werden gevonden maar ik ze alle 3 met plezier draag vind ik het altijd leuk om te zien hoe smaken verschillen.

Want het blijft altijd iets verwonderlijks dat over smaak niet te twisten valt.

Dus daarom dit topic wat vinden jullie heel lelijk wat je ziet in het huidige straatbeeld.

Dus niet de hotter than my daughter types want daarover zijn we het wel allemaal eens..

Ik trap af met de bodywarmer, nooit begrepen dit kledingstuk.
En ik zie ze weer de korte vestjes die je onder de borsten knoopt.
Sneakers met een sleehak. Verder moet ik er nog even over nadenken.
Ik vind (behalve inderdaad de hotter than my daughter-kleding) bijna alles wel mooi onder voorwaarde dat het bij de persoon en haar/zijn figuur past.
Daar hangt alles aan vast.
Ik kan enorm genieten van mensen die zich heel flamboyant durven te kleden bijvoorbeeld, maar bij mij past dat niet.
KamilleT schreef:
30-11-2020 08:27
Sneakers met een sleehak. Verder moet ik er nog even over nadenken.

Ow ja.....dat vind ik ook niet mooi. Misschien is er dan nog meer. Zal eens denken.
Ik vind een jumpsuit niet lelijk maar het lijkt me zo onhandig, vooral bij plassen.

Er zijn nu van die ribfluwelen strakke flayerd pijp broeken, zonder zakken. Dat vind ik niks. De dragers zijn er blij mee.
Het kledingstuk wat overtollig of slecht verdeeld vet accentueert.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind een jumpsuit echt mooi bij vrouwen die een echt mooi lijf hebben. Helaas is dit bij veel jumpsuit dragers dan niet het geval.

Joggingbroeken vind ik de hell. En van die gezondheidsschoenen die saaie vrouwen vanaf een jaar of 45 dragen.

Oh en Adidas slippers onder je joggingbroek met sokken op straat.
Een spijkerrok.
Leggings en dergelijke yogabroekjes vind ik echt heel lelijk, strakke pijpenbroeken voor mannen vind ik ook spuuglelijk.
En met stip op 1: Uggs.
Hecamel schreef:
30-11-2020 08:31
Ik vind een jumpsuit echt mooi bij vrouwen die een echt mooi lijf hebben. Helaas is dit bij veel jumpsuit dragers dan niet het geval.

Joggingbroeken vind ik de hell. En van die gezondheidsschoenen die saaie vrouwen vanaf een jaar of 45 dragen.

Oh en Adidas slippers onder je joggingbroek met sokken op straat.
Oh dat doe ik altijd, maar uiteraard draag ik geen ordinaire adidasslippers maar stijlvolle badslippers van Moschino
herfstappeltaart schreef:
30-11-2020 08:29
Ik vind (behalve inderdaad de hotter than my daughter-kleding) bijna alles wel mooi onder voorwaarde dat het bij de persoon en haar/zijn figuur past.
Daar hangt alles aan vast.
Ik kan enorm genieten van mensen die zich heel flamboyant durven te kleden bijvoorbeeld, maar bij mij past dat niet.
Dit sowieso.
Ik kan erg genieten van een kloppend plaatje, ook al is het niet mijn smaak. Een voorbeeld ervan zijn je eigen foto's, to. Schitterend, maar ik zou het zelf nooit dragen omdat het niet zou kloppen bij mij.

Maar over het algemeen vind ik toch niet erg mooi:

- tuinbroeken dus, en vaak ook overalls
- veel jumpsuits, al zijn er wel mensen bij wie het heel leuk staat
- dad sneakers, die sneakers die lijken op cement blokken aan je voeten
- inderdaad bodywarmers
- polo's
Momjeans.
En dan vooral als het zo ironisch wordt gecombineerd met tennisschoenen en witte sokken.
Liara schreef:
30-11-2020 08:33
Een spijkerrok.
Gaat inderdaad vaak fout. Of althans, ik vind ook maar weinig spijkerrokken leuk. Gecombineerd met een legging is het helemaal lelijk.
Van die hele soepele lange spijkerrokken, dat kan bij een bepaald type wel leuk zijn.
Witte legging
Drie kwart legging

Kan echt niet voor volwassenen hoor!
Poloshirts ook de horror.
Nu in de mode de gympen met de enorme plateauzolen ala Spice Girls.
Tante betsy stijl soms leuk vaak te kinderlijk.
Niet gruwelijk maar waarom zijn alle truien tegenwoordig crop?
Bontkraagjes.
En mannen/jongens met kleine tasjes.
Leggings als broeken.
Niet zozeer lelijk, maar het roept wel iets oncomfortabels bij mij op: als een vrouw of meisje van die hele hoge naaldhakken aanheeft en zichtbaar lijdt, dus heel moeilijk loopt met een vertrokken gezicht van de pijn. Dat vind ik een zeer onprettig gezicht.
Liara schreef:
30-11-2020 08:33
Een spijkerrok.
Ja een spijkerrok?
Ik draag ze best vaak :lol:
Alles met sleehak. Je krijgt er stompjes van. Alsof je hoeven hebt in plaats van voeten.

En volwassen vrouwen met gebreide truien met beren of wolven hoe verzin je het. Of koppels met dezelfde anwb jassen :pukey:
Een spijkerrok. De stof is te stug om mooi om het lichaam te vallen en de wassingen zijn vaak ook zo lelijk.
Oh en sowieso playsuits. Dat roept bij mij inderdaad, zoals JackyBee beschrijft, iets oncomfortabels op. Speelpakje. Stoeipakje. Rompertje. Roept allemaal heel erg de associatie met baby's op. Ik vind het sowieso een kledingstuk voor kleuters.
En witte sokken in adidas slippers als het 30 graden vriest of regent. Dat ziet er toch gewoon nooit uit? Ik vind deze look vreselijk aso en tokkie. Bah. Dan nog liever een tuinbroek. Echt honderd keer liever zelfs.
Bomberjacks
Harembroeken (ja hoor die bestaan nog, mn buuf heeft er een en elke keer denk ik mens je loopt voor gek)
Vormloze winterjassen in beige/Camel echt trek iets aan met een beetje vorm en liefst ook nog een beetje kleur
Overduidelijk polyester kleding brrr
Jufjoke schreef:
30-11-2020 08:46
Oh en sowieso playsuits. Dat roept bij mij inderdaad, zoals JackyBee beschrijft, iets oncomfortabels op. Speelpakje. Stoeipakje. Rompertje. Roept allemaal heel erg de associatie met baby's op. Ik vind het sowieso een kledingstuk voor kleuters.
Ook geen playsuits bij de jonge meiden met mooie figuurtjes over hun bikini naar het strand.
Ik zag in spanje hele mooie met wijde broekjes en vlindermouwen in tropische printjes.
Beetje off topic, want wél mooi maar hoe doen ze het toch: met dit weer Skinny broeken en sneakers zonder sokken. Of zonder zichtbare sokken in ieder geval. Ja, dat vind ik wel mooi, maar dat stukje blote enkel maakt mijn hele lijf koud! Ik draag dus de hele winter geen sneakers omdat ik het niet mooi vind met sokken. Of kan dat gewoon wel?
mafalda schreef:
30-11-2020 08:50
Ook geen playsuits bij de jonge meiden met mooie figuurtjes over hun bikini naar het strand.
Ik zag in spanje hele mooie met wijde broekjes en vlindermouwen in tropische printjes.
Nee. Gewoon een leuk omslagjurkje dan. Veel leuker. En praktischer ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven