Voor het eerst daten
maandag 30 november 2020 om 15:24
Afgelopen maand ben ik voor het eerst gaan daten. We hadden al flink gekletst voor de eerste date dus het was gelijk super gezellig. Tijdens de tweede date bleef ik al slapen (ivm met verre afstand, we zijn beiden studenten). Maar voor mij ging dat misschien net te snel. In plaats van dit te overleggen met hem heb ik besloten dat ik niet meer wilde daten. En heb ik dit hem geappt (met als reden dat ik er niet klaar voor was) inmiddels ben ik 3 dagen verder maar kan ik niet stoppen met huilen. Ik betwijfel of ik de juiste keuze heb gemaakt. De jongen was erg leuk en we hadden ook echt een klik. Maar er is zo veel aan de hand in mijn leven dat ik bang was om hem af te schrikken. Ik begrijp dat ik hem geen eerlijke kans heb gegeven maar ik wist gewoonweg niet hoe ik hier mee om moest gaan.
Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Maar ik vind het ook niet eerlijk tegenover hem om weer te appen... hoe kijken jullie hier naar? Hoe kan ik hier nu het beste mee omgaan? Ik zie het even niet meer...
Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Maar ik vind het ook niet eerlijk tegenover hem om weer te appen... hoe kijken jullie hier naar? Hoe kan ik hier nu het beste mee omgaan? Ik zie het even niet meer...
maandag 30 november 2020 om 15:32
Uithuilen, tranen drogen, de koelkast plunderen en weer over tot de orde van de dag.
Het is niet zo dat je een jarenlange relatie bent verloren. Het was eventjes leuk en nu niet meer, such is life.
Ik zeg maar zo, geen hand vol maar een land vol en hij die bij jou hoort loopt alreeds ergens rond, je hoeft hem alleen nog maar tegen te komen.
Het is niet zo dat je een jarenlange relatie bent verloren. Het was eventjes leuk en nu niet meer, such is life.
Ik zeg maar zo, geen hand vol maar een land vol en hij die bij jou hoort loopt alreeds ergens rond, je hoeft hem alleen nog maar tegen te komen.
maandag 30 november 2020 om 16:15
ik denk dat als je eerlijk deelt wat er speelt je gelijk weet wat je aan hem hebt. misschien denkt hij: poeh, daar heb ik geen zin in, maar dan weet je dat maar vast. wat wel belangrijk is waar ik het mee eens ben, een relatie is zelfden een oplossing voor problemen die je al hebt. maar je kunt toch gewoon aan die problemen werken terwijl je date?