hoogopgeleid maar ik "moeder" liever

11-05-2009 11:01 524 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

ik heb sinds een paar maandjes een superlief zoontje. bener zo blij mee.

nou is het zo dat ik best hele goede opleidingen heb gedaan, eerst vwo en daarna een universitaire opleiding waar genoeg werk in is en wat ook nog een keer erg goed betaald.

maar ik merk dat mijn omgeving drukker met mijn carriere enz. bezig is dan ikzelf. ik vind het heerlijk om te moederen en dat is nog geen procent afgenomen. het is heus niet zo dat ik geisoleerd de hele dag luiers verschoon, ik spreek regelmatig af met andere moeders en dan gaan we gezellig wat drinken of wandelen. ik ben dus zeker niet geisoleerd heb ook genoeg vriendinnen zonder kids. daarnaast heb ik enorm veel hobbies, ik naai graag kleren bv en lees veel. ook ben ik best netjes in huis en besteed dus aardig wat tijd aan het huishouden...

wat ik net schreef, ik krijg vanuit mijn omgeving nogal wat reacties van mensen, met name mijn moeder, die het nu wel hoognodig tijd vinden voor het kinderdagverblijf enz. het zou goed voor me zijn ook eens tussen de mensen te zijn enz.

ik merk aan mezelf dat ik ook echtniet veel om spullen geef. wil heus niet in een doos wonen, maar werk liever veel minder of niet dan een dure auto en wintersport enz.

het liefst zou ik twee jaar bij de baby blijven en dan twee dagen gaan werken...

wie herkent dit???
Hahahaha, Traincha (echt hardop) dat heb ik ook regelmatig, dat ik enige tijd na het posten denk: oh god, waarom heb ik dit gepost? Tang op Dirk en zo.
Ik ook. Maar wij zijn dan zo stoer om onze postinfgs niet te verwijderen
Al zou ik het willen dan zou het niet lukken met al die foutmeldingen... En dit is ook al mijn enige beschikbare smiley, omdat ik die uit 't hoofd kan samenstellen.
Hahahahaha, hier ook:

quote:Asmahan schreef op 12 mei 2009 @ 21:59:

Hahahaha, Traincha (echt hardop) dat heb ik ook regelmatig, dat ik enige tijd na het posten denk: oh god, waarom heb ik dit gepost? Tang op Dirk en zo.ghe ja inderdaad, dat dacht ik dus ook later. WAAROM?! , maar het stond er al en zie je daar dan maar eens uit te lullen.
quote:fleurtje schreef op 12 mei 2009 @ 22:00:

Ik ook. Maar wij zijn dan zo stoer om onze postinfgs niet te verwijderen Nee, ook dat is dan weer mijn eer te na. Dan maar met de billen bloot en toegeven dat je fout zit. Of gewoon zeggen dat je ongesteld was
quote:Star schreef op 12 mei 2009 @ 20:44:

Babybambi, Babymerel, hmmmm.Kindje van babymerel is al ruim een jaar en zij is zéker geen dokter
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:traincha2 schreef op 12 mei 2009 @ 22:26:

[...]

Nee, ook dat is dan weer mijn eer te na. Dan maar met de billen bloot en toegeven dat je fout zit. Of gewoon zeggen dat je ongesteld was Hahaha, wat komt mij dit toch enorm bekend voor!
quote:calvijn1 schreef op 12 mei 2009 @ 22:27:

[...]

Kindje van babymerel is al ruim een jaar en zij is zéker geen dokter

Hee Calvijn! (hoe is het? )

Hoe weet je dat eigenlijk?
.
Heerlijk zo'n topic, heb in tijden niet meer zo gelachen hier. Ga vooral zo door BB, ik kan niet wachten weer wat van je te lezen.
Ik ga niet met de billen bloot hoor. Geen denken aan! Voor anybody zoeken ze maar een andere idioot.
nieuwe forumrage: Spot de Nieuwe Nick van Bambibaby!

De NN van BB!

Floor, you ok meis?

DIEG!! Je bent er weer!
Hi Rosie, thnx! Ja alles wel ok.... Pfff ofzo!
quote:bambibaby schreef op 12 mei 2009 @ 19:12:

dat is echt appels met peren vergelijken sorry hoor. die plek is nu even erg belangrijk ja.

Je zoontje is een 'paar maandjes' oud en heeft die plek sinds zijn geboorte, waarom is die dan opeens even erg belangrijk?

(reageren mag ook onder je nieuwe nick hoor)
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 13 mei 2009 @ 00:26:

[...]

Je zoontje is een 'paar maandjes' oud en heeft die plek sinds zijn geboorte, waarom is die dan opeens even erg belangrijk?

(reageren mag ook onder je nieuwe nick hoor)
quote:qwertu schreef op 12 mei 2009 @ 22:49:

Met de billen bloot? Moesten we met de billen bloot?

Your wish is my command! Maar Q, jij bent toch allang met de billen bloot gegaan??
Aan de dames Esra en Mooncatcher: iets vriendelijker mag wel hoor. Je mag er wat mij betreft van vinden wat je wil, maar probeer het dan op zijn minst een beetje normaal te verwoorden, wel zo respectvol.
Geloof niet dat mijn post harder is dan de andere posts die hier geplaatst zijn over hoe TO hier de boel een beetje flest met niet concreet zijn, en niet dieper ingaat op normale vragen van mensen die ter goede trouw advies willen geven.

En zullen we het over respect maar niet hebben? Ik vind...mijn mening dus....dat TO allerminst respectvol is tegenover de mensen die advies en inzicht willen geven.
Ik heb niet alles gelezen, van de laatste bladzijde vielen me jullie berichten het meest op. En TO geeft niet echt blijk van veel zelfinzicht nee, maar geeft je dat het recht zo tegen haar te keer te gaan?

Bedoel je dat alleen als TO op iedere kritische opmerking ingaat en reageert dat ze dan jouw respect verdient?
Dan raad ik je aan eerst alles te lezen, voordat je mensen gaat neerzetten als respectloos.

Ben er trouwens klaar mee ook...topic was al op zijn gatje
up!
mmm zou ze zich al hebben vertoond met d'r nieuwe nick...?
Dacht even dat het huisbij was, maar dat geloof ik niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven