Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ja, het is niet helemaal hetzelfde want zij heeft een syndroom die de spieren slap maakt, maar het is wel een Mito. En we weten dan dat Dr S in beeld komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bridge, dat neurotische heeft Julia ook: de pop moet op de juiste manier in de auto, de melk in de juiste beker, de boterham op de juiste manier gesneden en zo kan ik nog wel even doorgaan
Ha fijn dat J. het ook heeft! (al herkennen wij onszelf er soms ook in hoor... Ik ben ook zo'n muts met opruimen en waar de spullen moeten en zo... Wat dat betreft...)
Ja nee ik begrijp het kind nu volkomen, als moeders het pindapoep noemt

Ah, nog meer Rainmannetjes dus
Mal: dus de Mito is anders maar het zit wel in dezelfde hoek als J.? Begrijp ik het dan goed?
Hihi, hier nog volop in de poep en plasfase ook hoor!
Ah, zal van de week even uitzending gemist kijken!
Nou ik herken mezelf er dus echt helemaal niet in. Slordiger dan slordig en structuur? Nooooit van gehoord. Ik doe nu pas iets aan structuur omdat ik de freule heb (lijkt me in het kader van de fatsoenlijke opvoeding best handig ).
Hihi tsja... ik beken... Ik ben rainmama!

Nee hoor niet extreem, maar wij zijn alletwee ook van de sturctuur... Kan erg slecht tegen verrassingen en onverwachte dingen en houd van voorspelbaarheid... Dus verwachting is dat we dat uitermate hebben doorgegeven aan ons grut...
Alles oke hier hoor.

Bridges, balen dat Ties zo slecht eet, maar geweldig dat ie in ieder geval wat geprobeerd heeft! Hier twee hele makkelijke eters (die eten echt graag fruit en groente, bof he?). Ik hoop dat het een stijgende lijn is. Eet Fieke wel erg goed?

Rissie, wat frustrerend dat er nog geen toekomstbeeld is uitgestippeld. Heel veel sterkte en kaartje is graag gepost!

Suus, wat denk je, zouden die aarbeien ook leuk bij een jongen staan? Hihi, ze lijken me geweldig!

Star, morgen de uitslag van onderzoek Ceetje?
Fieke eet wel beter dan Ties maar is erg van het smijten nog... Maar die gaat best lekker hoor.
quote:bridges6 schreef op 12 mei 2009 @ 21:06:

Mal: dus de Mito is anders maar het zit wel in dezelfde hoek als J.? Begrijp ik het dan goed?

Ja, ze loopt ook bij dezelfde dokter als wij, die was nog even in beeld (fijne arts is dat). Vond het wel moeilijk om te zien...! Dan denk ik echt wat staat ons nog te wachten omdat Jonathan nu alleen nog maar vooruit gaat, en ik me niks kan voorstellen nog van achteruit gaan.

Het contrast met het andere meisje in de uitzending was wel erg groot. Die is gezond en kan er niet van genieten want ze heeft extreme hypochondrie. En Paulien is juist een levensgenieter die niet gezond is. M heeft haar trouwens gesproken op de ambassadeursavond. Ze is echt heel positief. Knap hoor!
Confronterend Mal, ik heb het laatste stukje nu gezien. Ga de hele uitzending morgen kijken.
mal had beter niet kunnen kijken ze is nu flink overstuur omdat we eigenlijk weten dat die progressie er bij Jonathan ook in zit maar hij lijkt het zo goed te doen....

hij is pas 3 en de problemen lijken soms meer in het hoofd te zitten dan in zijn spieren maar ja naarmate hij groter word zullen we meer weten over hoe het zich gaat uiten....
Malletje, Malman,
Och Mal en Malman... voor jullie...
ze heeft iets kalmerends genomen zal wel met de mri uitslag van morgen te maken hebben ook.... ze barstte gewoon huilen uit maar is misschien wel eens goed.

Ik zie de mri uitslag overigens positief tegemoet zo goed als hij gaat..... dus morgen ws maar gewoon gebakje na het eten
Daar duimen we voor hoor!

Dikke knuf voor jullie! Morgen zal er weer een gedeelte spanning weg zijn...
ja en dan 19 mei zijn bespreking en uitslag ontwikkelingstest zie ik ook met vertrouwen tegemoet.

Dan augustus chromosomen uitslag van hem en ons.... dat is denk ik wel hetgene waar ik het minste "gevoel" bij heb...

zit ik weer op een meidenforum te typen, ga maar naar bed hahahaha
Goedemorgen,

Mal, hoe is het nu? Klote van je dip van gisteren. Was de uitzending confronterend? Misschien dat het ook wel even lucht gaf om je tranen de vrije loop te laten? Ik hoop dat je een beetje de nacht door bent gekomen. Het is ook allemaal niet niks, als je ziet wat Malman zo weer achter elkaar opnoemt.

Ik blijf in gedachten bij jullie, net als de anderen. En voor vandaag duim ik hard voor een goede uitslag. Hou je taai, meid! X
Goh Ris, nog meer wachten dus. Hoe is ze er zelf onder? Veel sterkte voor jullie in het hoge noorden!!

Leuk Kokos, waar in Fr.? In Rissies buurt of meer richting de meren? Hopen op goed weer he.

Wij gaan eind juni naar de Veluwe, een kleinschalig bungalowpark. Er werken daar gehandicapten, er zit een biologische winkel bij en een eigen kinderboerderij. Moet wel lukken om daar te genieten!

Star, alles prima met madam. Ze is zo dol op buitenspelen en ik zie een jongensachtige kant aan haar. Wil het liefst achter de grote jongens aan die in bomen hangen. Dus ik kleed haar ook maar wat stoerder, want alles gaat stuk en wordt zo vies. Helaas denken ze dan weer dat ze een jongetje is.

Hoe doe jij dat met Cee? Mooie kleertjes en buitenspelen?

Bridges, leuk he de Pastinaeck! Wat waren ze zenuwachtig..

Die meiden zijn in 1 keer van de schulden af, super.

Met CV gaat het best goed vind ik. Jammer is dat hij zijn buien zelf niet herkent, ik zie het vaak sneller. Hij pakt dan even wat tijd voor zichzelf en is daarna weer beter gehumeurd. Hij gaat nog naar maatschappelijk werk, maar om de maand zo'n beetje. Helaas ben ik niet gevraagd om mee te komen.

Sleutelbeen merk ik niks meer van. Het was ook al hersteld in een kleine week, groeit zo weer aan.

Ties ook zo'n slecht etertje.. Jij kunt de gehaktballen van de Vomar ook niet meer zien denk ik?

Hoe is het met je zusje? Is ze erg gek op je kids?

Zometeen weer de test bij de fysiotherapeut voor de Mytylschool. Ze slaapt lekker lang vandaag, dat komt goed uit t.a.v. de energie bij de fysio.
Star, heb je al gebeld?
Goedemorgen, het gaat wel weer. Alleen kreeg Jonathan vanmorgen ook nog een aanval om alles even compleet te maken. Maar goed, de laatste was 6 weken geleden dus we mogen niet klagen. Hoop alleen niet dat het een teken is dat hij iets onder de leden heeft (vanwege de vakantie).
Lieve Mal . Ik lees het bericht van Malman nu net pas. Ook een voor Malman.

Compu, sterkte met de test. Wat wordt er precies getest?
Juud, jij moet toch vandaag naar het Radbout? Succes! En gaat het al wat beter met Cas nu hij andere voeding krijgt?

Star, laat je weten hoe het kweekje was? Hoop dat alles goed is.

Compu, succes met de test! Gaan ze de motorische ontwikkeling bekijken can Cg-tje?

Jonathan doet steeds meer nieuwe dingen op dat gebied. Hij draait rondjes (tot hij duizelig is, lol) en hij gaat ook steeds vaker 'rennen' op zijn manier. En we hebben nu een glijbaan in de tuin en dat is op en af de hele dag. Goede oefening voor hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven