Good Luck 2
dinsdag 12 mei 2009 om 10:54
dinsdag 12 mei 2009 om 10:58
dinsdag 12 mei 2009 om 11:02
Ik heb Jonathan vandaag idd de sandalen met sokken aangedaan om in te lopen maar die vrouw zei, omdat het leer zo stug is, kun je beter met sokken laten inlopen. Anders krijgt hij blaartjes als hij op vakantie met blote voeten erin gaat. De sandaaltjes waren 65 euro. Maar ik ben er superwijs mee, want hij loopt er net zo mooi op als op zijn aangepaste schoenen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 12 mei 2009 om 13:12
Goeiemiddag,
Zo, dat was een heerlijk ochtendje met Berend alleen. Laurens brullend op de psz achtergelaten (neeheeeeheee, mama jij moet blijhijhijven!) Vreselijk.... Maargoed, Berend en ik hebben wel van elkaar genoten, dat was de bedoeling!
Ik zie leuke schoenen en sandalen langskomen! Laurens heeft nu maat 26. Maar het ligt natuurlijk ook een beetje aan welke schoen je koopt.
Hoi Cin! Goed weer wat van je te horen.
Huh een site voor kleren voor christelijke gezinnnen? Daar heb ik nog nooit gehoord. Kan ik alleen op die site komen als ik het Onze Vader intyp ofzo?
Zo, dat was een heerlijk ochtendje met Berend alleen. Laurens brullend op de psz achtergelaten (neeheeeeheee, mama jij moet blijhijhijven!) Vreselijk.... Maargoed, Berend en ik hebben wel van elkaar genoten, dat was de bedoeling!
Ik zie leuke schoenen en sandalen langskomen! Laurens heeft nu maat 26. Maar het ligt natuurlijk ook een beetje aan welke schoen je koopt.
Hoi Cin! Goed weer wat van je te horen.
Huh een site voor kleren voor christelijke gezinnnen? Daar heb ik nog nooit gehoord. Kan ik alleen op die site komen als ik het Onze Vader intyp ofzo?
dinsdag 12 mei 2009 om 17:33
Goed, eens kijken of google chrome de oplossing is ...
Dit lukt iig en dat is vergeleken met de afgelopen dagen al heel wat.
Jeetje al stukken beter gelukkig! Dit is weer zoals ze normaal gesproken ziek is: 1 dag koorts en dat is het dan. Mooi want ik was echt bang dat die blaasontsteking er weer zat. Morgen wel weer urine inleveren. Krijgen we uitslag kweek ook terug. Hopelijk geen bijzonderheden.
Nu even koken, als dat Chrome werkt later meer
Dit lukt iig en dat is vergeleken met de afgelopen dagen al heel wat.
Jeetje al stukken beter gelukkig! Dit is weer zoals ze normaal gesproken ziek is: 1 dag koorts en dat is het dan. Mooi want ik was echt bang dat die blaasontsteking er weer zat. Morgen wel weer urine inleveren. Krijgen we uitslag kweek ook terug. Hopelijk geen bijzonderheden.
Nu even koken, als dat Chrome werkt later meer
dinsdag 12 mei 2009 om 18:09
dinsdag 12 mei 2009 om 20:14
Goedeavond,
Nieuwe pogingen nieuwe rondes
Cin[\b], hai en bye. Leuk zo'n taart van papiermaché. Nog druk met je plan?
Mal[\b], dat sms'en ging een stuk sneller
Wat gaaf van die opdracht, zo even spieken op de groep.
Leuk van vriendin (ook al zo snel!), gefeliciteerd.
Amaal[\b], een huilend kind achterlaten op kdv; niet leuk. Is het wel snel weer over als je weg bent?
Wel genoten van je uurtjes met B., lekker!
Suus[\b], daar ben je weer
. Fijn dat het beter gaat met je meisje.
Nieuwe pogingen nieuwe rondes
Cin[\b], hai en bye. Leuk zo'n taart van papiermaché. Nog druk met je plan?
Mal[\b], dat sms'en ging een stuk sneller
Wat gaaf van die opdracht, zo even spieken op de groep.
Leuk van vriendin (ook al zo snel!), gefeliciteerd.
Amaal[\b], een huilend kind achterlaten op kdv; niet leuk. Is het wel snel weer over als je weg bent?
Wel genoten van je uurtjes met B., lekker!
Suus[\b], daar ben je weer
dinsdag 12 mei 2009 om 20:15
Hee Cin, goed je te lezen! Fijn dat je weer zo actief bent. Moet even aan het idee wennen hoor, je bent zo lang thuis geweest. Heb je het idee dat je weer een beetje in de maatschappij staat?
Mal, leuke sandaaltjes hoor! Gelukkig dat hij die aan mag. Doe je dan in de nazomer weer de dichte schoenen aan?
Hier is het vooral zweten x100. Het is niet anders.
Dus nog een nachtje onrustig slapen, grrrr. Ik duim nog even door..
Fijn van je leaugeau!
Kokos, ik zal gaan helpen met trappen ja. Ik ga ook een ander fietsje halen bij de speelotheek. Eens kijken..
Waar ga je naar toe op vakans?
Jinny, zijn je boyz weer helemaal fit? Lekker in de tuin aan het spelen enzo?
Hoe is het met je verdrietige vriendin? Kun je haar op een afstand steunen?
Bam, ik snap het even niet. Ik kreeg in mijn hotmailinbox een berichtje dat je jarig zou zijn, ik feliciteer je op Hyves en ik lees hier weken later felicitaties. Moet even nadenken of je een naamgenoot hebt in mijn Hyvesbestand toch?
Vanavond de finale van Mijn Tent Is Top. Mamax, kijk je ook? Wat denk jij wie er gaat winnen?
Mal, leuke sandaaltjes hoor! Gelukkig dat hij die aan mag. Doe je dan in de nazomer weer de dichte schoenen aan?
Hier is het vooral zweten x100. Het is niet anders.
Dus nog een nachtje onrustig slapen, grrrr. Ik duim nog even door..
Fijn van je leaugeau!
Kokos, ik zal gaan helpen met trappen ja. Ik ga ook een ander fietsje halen bij de speelotheek. Eens kijken..
Waar ga je naar toe op vakans?
Jinny, zijn je boyz weer helemaal fit? Lekker in de tuin aan het spelen enzo?
Hoe is het met je verdrietige vriendin? Kun je haar op een afstand steunen?
Bam, ik snap het even niet. Ik kreeg in mijn hotmailinbox een berichtje dat je jarig zou zijn, ik feliciteer je op Hyves en ik lees hier weken later felicitaties. Moet even nadenken of je een naamgenoot hebt in mijn Hyvesbestand toch?
Vanavond de finale van Mijn Tent Is Top. Mamax, kijk je ook? Wat denk jij wie er gaat winnen?