Bril van Ace&Tate
donderdag 3 december 2020 om 10:07
ik heb al jaren brillen van dit merk, ik vind ze vooral fijn omdat ze brillen hebben voor een smal gezicht
https://www.aceandtate.com/nl/max-soft-breeze
ik heb geen aanvullende verzekering dus betaal brillen zelf.
https://www.aceandtate.com/nl/max-soft-breeze
ik heb geen aanvullende verzekering dus betaal brillen zelf.
anoniem_6666bc69b907a wijzigde dit bericht op 03-12-2020 10:09
16.94% gewijzigd
donderdag 3 december 2020 om 10:07
donderdag 3 december 2020 om 10:28
Helaas is dat niet altijd meer zo. Ik had Anderzorg en zij vergoede ineens slechts de brillen/lenzen van een online shop en één bepaalde keten. Nu is het enkel nog maar Pearle of Eye Wish Opticiens (als ik het zo lees).rumforviva schreef: ↑03-12-2020 10:07Waar je je bril koopt maakt je zorgverzekering niet uit. Zolang je een factuur hebt met je afwijkingen erop vergoeden ze tot het afgesproken bedrag.
Daar kwam ik trouwens pas achter toen ik de voorwaarden in detail ging bekijken. Op een algemene vergelijkingssite staan dit soort dingen er vaak niet gelijk bij.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 3 december 2020 om 10:36
Oh, dan zit ik fout. Heb zelf inderdaad nooit een verzekering voor m’n brillen, maar ik shop sowieso in een ander segment dan Pearle en Eye Wish etc.dianaf schreef: ↑03-12-2020 10:28Helaas is dat niet altijd meer zo. Ik had Anderzorg en zij vergoede ineens slechts de brillen/lenzen van een online shop en één bepaalde keten. Nu is het enkel nog maar Pearle of Eye Wish Opticiens (als ik het zo lees).
Daar kwam ik trouwens pas achter toen ik de voorwaarden in detail ging bekijken. Op een algemene vergelijkingssite staan dit soort dingen er vaak niet gelijk bij.
donderdag 3 december 2020 om 10:39
donderdag 3 december 2020 om 10:54
Het was ook ineens 2-3 jaar geleden veranderd bij de Anderzorg. Kwam ik pas een paar dagen voor het einde van het jaar achter. Zo suf dat je de voorwaarden zo in detail moet lezen.rumforviva schreef: ↑03-12-2020 10:36Oh, dan zit ik fout. Heb zelf inderdaad nooit een verzekering voor m’n brillen, maar ik shop sowieso in een ander segment dan Pearle en Eye Wish etc.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 3 december 2020 om 11:19
Ik heb er goede ervaringen mee en vind de service altijd erg goed.
Er is wel een paar keer een glas uit mijn bril (zelfde montuur) gevallen, maar kreeg gelijk een nieuwe en werd goed geholpen.
Als je aan een dunne metalen bril denkt moet je er wel rekening mee houden dat die volgens mij maar kunnen tot -6. Maar dat is misschien overal wel zo
Er is wel een paar keer een glas uit mijn bril (zelfde montuur) gevallen, maar kreeg gelijk een nieuwe en werd goed geholpen.
Als je aan een dunne metalen bril denkt moet je er wel rekening mee houden dat die volgens mij maar kunnen tot -6. Maar dat is misschien overal wel zo
donderdag 3 december 2020 om 11:20
Mede daarom zijn wij gestopt met de aanvullende verzekering van Anderzorg.dianaf schreef: ↑03-12-2020 10:28Helaas is dat niet altijd meer zo. Ik had Anderzorg en zij vergoede ineens slechts de brillen/lenzen van een online shop en één bepaalde keten. Nu is het enkel nog maar Pearle of Eye Wish Opticiens (als ik het zo lees).
Ik heb nu dat spaarplan bij Hans Anders waarbij je iedere maand een bedrag betaalt en 1 keer per 2 jaar een bril volledig vergoed krijgt.
donderdag 3 december 2020 om 11:21
Vergoed? Of heb je het gewoon zelf gespaard?Elizabethie schreef: ↑03-12-2020 11:20Mede daarom zijn wij gestopt met de aanvullende verzekering van Anderzorg.
Ik heb nu dat spaarplan bij Hans Anders waarbij je iedere maand een bedrag betaalt en 1 keer per 2 jaar een bril volledig vergoed krijgt.
donderdag 3 december 2020 om 11:26
Ik lees vanaf 6,25 per maand als je elke 2 jaar een bril wilt. Obv mijn keuze zou ik al op 9 euro per maand zitten. Dus 150 euro minimaal of anders 216 euro. Mijn laatste bril kostte 200 euro... daarnaast haal ik niet elke 2 jaar een nieuwe bril. Ik ben nu bezig met mijn 3e montuur in 15 jaar of zo. Dus ik haar dat er niet uit. Dan spaar ik liever zelf.
donderdag 3 december 2020 om 11:42
Ik vind het een goed systeem. Heb multifocale glazen, extra dun geslepen met antikras en wil wel iedere 2 jaar een nieuwe bril omdat ik m altijd draag. Dus voor mij kan het heel goed uit.dianaf schreef: ↑03-12-2020 11:26Ik lees vanaf 6,25 per maand als je elke 2 jaar een bril wilt. Obv mijn keuze zou ik al op 9 euro per maand zitten. Dus 150 euro minimaal of anders 216 euro. Mijn laatste bril kostte 200 euro... daarnaast haal ik niet elke 2 jaar een nieuwe bril. Ik ben nu bezig met mijn 3e montuur in 15 jaar of zo. Dus ik haar dat er niet uit. Dan spaar ik liever zelf.
donderdag 3 december 2020 om 11:46
Ik kan mij voorstellen dat het handig kan zijn, voor mij dus niet. Maar ik koop ook nooit mijn bril bij dezelfde zaak, dus voor mij zou het sowieso een slechte keuze zijn. Maar als je dat wel kunt en jouw keuze meer is dan dat plan, lijkt het mij een prima investering.Elizabethie schreef: ↑03-12-2020 11:42Ik vind het een goed systeem. Heb multifocale glazen, extra dun geslepen met antikras en wil wel iedere 2 jaar een nieuwe bril omdat ik m altijd draag. Dus voor mij kan het heel goed uit.
donderdag 3 december 2020 om 20:07
donderdag 3 december 2020 om 21:03
Tja, mijn laatste bril kostte €700 dus, ik heb daar ook niets aan haha!dianaf schreef: ↑03-12-2020 11:26Ik lees vanaf 6,25 per maand als je elke 2 jaar een bril wilt. Obv mijn keuze zou ik al op 9 euro per maand zitten. Dus 150 euro minimaal of anders 216 euro. Mijn laatste bril kostte 200 euro... daarnaast haal ik niet elke 2 jaar een nieuwe bril. Ik ben nu bezig met mijn 3e montuur in 15 jaar of zo. Dus ik haar dat er niet uit. Dan spaar ik liever zelf.
donderdag 3 december 2020 om 22:27
Dat was ik ook minimaal altijd kwijt bij een niet-keten opticien, dus vandaar mijn overstap jaren geleden al naar Hans Anders.rumforviva schreef: ↑03-12-2020 21:03Tja, mijn laatste bril kostte €700 dus, ik heb daar ook niets aan haha!
donderdag 3 december 2020 om 22:58
Ja, maar Hans Anders verkoopt helaas niet mijn smaak brillen en designers.Elizabethie schreef: ↑03-12-2020 22:27Dat was ik ook minimaal altijd kwijt bij een niet-keten opticien, dus vandaar mijn overstap jaren geleden al naar Hans Anders.