Singles Unite : deel 5!!! 😄
zondag 6 december 2020 om 12:49
Haha nou hier precies hetzelfde

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zondag 6 december 2020 om 12:59
Hier ook heerlijk het huis een beetje opruimen en versieren en extra gezellig maken met een muziekje op. Net even een kippenvel momentje door de muziek en hoe gelukkig ik ben met waar ik hard voor gewerkt heb. Gisteren spelletjes avond met vriendinnen en dan thuiskomen bij een lieve knuffelkat, nu lekker in chill outfit lampjes ophangen en cd's luisteren die ik in eeuwen niet geluisterd heb. Een CD van Stef bos, Zo'n lekkere CD.
Echt even genieten.
Echt even genieten.

zondag 6 december 2020 om 13:35

zondag 6 december 2020 om 14:18

zondag 6 december 2020 om 14:40
relatie is vast gezonder dan wat je nu neemtLaFolie schreef: ↑06-12-2020 12:41Ben met tijd en wijle dol op dit soort muziekZo lekker mellow. Heb in m'n Spotify verschillende lijsten met muziek-op-humeur haha. Dus ook een lijst met dit. Ik wil nog wel eens één en ander nemen en dan lekker dit soort dromerige verliefdheidsmuziek... Wie heeft dan nog een relatie nodig
![]()

zondag 6 december 2020 om 14:42
ik heb zojuist voor het eerst sky radio weer opgezet..yup..sint is weg..volgend weekend de boom neerzetten met de kinderen.
Net even stukje gefietst naar een winkelcentrumpje en daarna even hier in het dorp nog wat boodschapjes..ben best happy chappy vandaag..nu nog even gamen en om 18.00 formule 1..kom de dag wel door zo.
Net even stukje gefietst naar een winkelcentrumpje en daarna even hier in het dorp nog wat boodschapjes..ben best happy chappy vandaag..nu nog even gamen en om 18.00 formule 1..kom de dag wel door zo.
zondag 6 december 2020 om 14:47
Haha, iedereen aan de schoonmaak hier. Wanneer doen jullie mijn huis? #durftevragen Nu is er niet heel veel schoon te maken, behoolijk minimalitisch ingericht sinds dat ik uit elkaar ben. Dan is het makkelijk bij te houden met 50% de kinderen en werk. Hier met de kinderen er op uit geweest en nu wachten tot mijn ouders koffie komen drinken.
zondag 6 december 2020 om 15:09
Lol, ik heb ook net Sky opgezet met zoetsappige kerstmuziek. Meestal vind ik Sky te zemelig maar vandaag perfect.
Mooie overdenkingen Julus, ik snap je gedachtengang.
Datertje: wat fijn dat je zo goed hebt geslapen in je nieuwe huis. Werkze vandaag!
Julia: heerlijk zoveel digitale gadgets. Ik regel alles (muziek, licht, thermostaat etc) allemaal via mijn telefoon of horloge. Via spraak of gewoon via apps. Ideaal. Zit nog wat te broeden op wat ik in mijn nieuwe huis allemaal wil installeren.
Wat fijn dat ze die factuur toch gingen crediteren van Videoland.
Welkom Phoebe! Je bent nog lekker jong!
Qiyara en LaFolie: goed bezig met dat opruimen en poetsen.
Tom: wat jij wenst klinkt voor mij gewoon als een lat-relatie of ervaar jij dat anders? Fijn dat je een happy chappy bent vandaag. Zijn mooie oplaad momenten zulke dagen.
Ik heb vanmorgen weer heerlijk door de bossen gelopen hier achter mijn huis samen met een vriendin die om de hoek woont. Bijna 10km op de teller en zometeen even op de spinningbike. Daarna de sauna in (staat in de tuin) Vanavond even met de kinderen en ex-man film kijken. Prima weekend zo.
Ben blij dat we nog leuke dingen kunnen blijven doen met z’n vieren.
Mooie overdenkingen Julus, ik snap je gedachtengang.
Datertje: wat fijn dat je zo goed hebt geslapen in je nieuwe huis. Werkze vandaag!
Julia: heerlijk zoveel digitale gadgets. Ik regel alles (muziek, licht, thermostaat etc) allemaal via mijn telefoon of horloge. Via spraak of gewoon via apps. Ideaal. Zit nog wat te broeden op wat ik in mijn nieuwe huis allemaal wil installeren.
Wat fijn dat ze die factuur toch gingen crediteren van Videoland.
Welkom Phoebe! Je bent nog lekker jong!
Qiyara en LaFolie: goed bezig met dat opruimen en poetsen.
Tom: wat jij wenst klinkt voor mij gewoon als een lat-relatie of ervaar jij dat anders? Fijn dat je een happy chappy bent vandaag. Zijn mooie oplaad momenten zulke dagen.
Ik heb vanmorgen weer heerlijk door de bossen gelopen hier achter mijn huis samen met een vriendin die om de hoek woont. Bijna 10km op de teller en zometeen even op de spinningbike. Daarna de sauna in (staat in de tuin) Vanavond even met de kinderen en ex-man film kijken. Prima weekend zo.
Ben blij dat we nog leuke dingen kunnen blijven doen met z’n vieren.
Your ego is not your amigo!

zondag 6 december 2020 om 15:52
Heee daar is onze verliefde medeschrijfster
Hobbel goed door gekomen, goed teken. Zolang het met de communicatie goed zit kom je er wel.
Ik lees Skyradio en heb hem net opgezet. Ik kan echt niet achterblijven vind ik. Maar ik ken mezelf en na een paar nummers ben ik echt toe aan iets minder zoetsappigs.
Gisteren wel weer een Kerstfilm gezien.
Het aanbod op tv was meer herhaling van zetten. Ik heb alles al gezien lijkt wel.
Hobbel goed door gekomen, goed teken. Zolang het met de communicatie goed zit kom je er wel.
Ik lees Skyradio en heb hem net opgezet. Ik kan echt niet achterblijven vind ik. Maar ik ken mezelf en na een paar nummers ben ik echt toe aan iets minder zoetsappigs.
Het aanbod op tv was meer herhaling van zetten. Ik heb alles al gezien lijkt wel.

zondag 6 december 2020 om 16:04
zondag 6 december 2020 om 16:06
Wiriehorn, wat fijn ja dat jullie nog zo met z'n vieren tijd kunnen doorbrengen!
Sabbieh, klinkt goed
Leuk om af en toe toch nog wat van je te horen, haha.
Julus, the christmas channel
Dat gaat wel erg ver hoor
Sabbieh, klinkt goed

Julus, the christmas channel

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zondag 6 december 2020 om 16:12
Ben ik gek? Ik hou van kerst, maar ik haat kerstmovies. En zeker die van amerikaanse productie...

maar kerstmuziek is altijd geweldig

zondag 6 december 2020 om 16:17
Pompoenschip schreef: ↑06-12-2020 16:12Ben ik gek? Ik hou van kerst, maar ik haat kerstmovies. En zeker die van amerikaanse productie...![]()
maar kerstmuziek is altijd geweldigvooral de streams op youtube zoals christmas jazz en zo...heb ik de hele dag aan, heerlijk
![]()
Haha die kerstmuziek kan ik ook maximaal 2 dagen aan hoor, en al helemaal geen Skyradio-kerstmuziek.
Hier nu lekker Joan Armatrading op, zo mooi

zondag 6 december 2020 om 16:49
Weer veel geschreven
En grappig van de sterrenbeelden, ik heb daar altijd wel iets mee. Maar inmiddels leert de praktijk dat het niet altijd waar is helaas qua matches haha. Ik ben een maagd en haan, dubbel perfectionistisch en kritisch
Vandaag was m’n museum date, was gezellig maar geen romantische klik. Nog wel even rondje gelopen erna en leuk gekletst, maar voelde voor mij gewoon vriendschappelijk. Altijd jammer, stiekem had een kriebel of ‘wow’ gevoel zo met de feestdagen wel leuk geweest. Maar besloten om nog even lekker m’n eigen ding te doen, ex date blijft ook af en toe door m’n gedachten spoken en wil wel ergens goed voor open staan. Wel leuke middag gehad gelukkig!
Hopelijk was jouw date geslaagd Attra, ben benieuwd
Vandaag was m’n museum date, was gezellig maar geen romantische klik. Nog wel even rondje gelopen erna en leuk gekletst, maar voelde voor mij gewoon vriendschappelijk. Altijd jammer, stiekem had een kriebel of ‘wow’ gevoel zo met de feestdagen wel leuk geweest. Maar besloten om nog even lekker m’n eigen ding te doen, ex date blijft ook af en toe door m’n gedachten spoken en wil wel ergens goed voor open staan. Wel leuke middag gehad gelukkig!
Hopelijk was jouw date geslaagd Attra, ben benieuwd
zondag 6 december 2020 om 17:14
Ik wil absoluut geen relatie wat je elkaar enkel in het weekend ziet mazr zeker en vast ook in de beginfase niet alle dagen, één avond/nacht door de weeks is voldoende.Peertjes schreef: ↑06-12-2020 11:28
Afg voorjaar gedate met een man waar ik echt wel wat kriebels voor had, klikte ook goed ed. Deze man vond echter je elkaar ook doordeweeks moest zien (liefst dagelijks) en daar ben ik op afgeknapt helaas. Om van elkaar te houden hoef je elkaar niet dagelijks te zien en het zegt mi ook niets over hoe serieus en echt de relatie is.
Op termijn, na een jaar of zo, wil ik wel samenwonen.
De date was geslaagd voor mij, gewoon alles wat ik verwachtte, wel helemaal corona proof natuurlijk. Benieuwd of er een vervolg komt.

zondag 6 december 2020 om 17:15
Ik snap echt niet waarom zoveel denken en zeggen 'maar dan ben je alleen'. Ja dus?wendy7373 schreef: ↑06-12-2020 12:07Qiyara.
Voor mij is het nu ook anders.
Spontaan afspreken met vrienden,staat ook op een lager pitje.
Ik Kan ook niet wachten om naar een festival te gaan.
Ik mis dat vreselijk.
Oo ja,samen wonen is ook niet mijn ding.
Ik heb nog nooit samen gewoond,nu ik steeds ouder wordt,is dat ook moeilijker.
Ik ben nu 13 jaar single.
Ik ben het gewend om alleen te zijn.
Misschien ben ik raar hoor maar zolang ik de juiste persoon niet meer tegenkom vind ik dat meer voor dan nadelen hebben. (Ik heb 10 jaar samengewoond, en toen dat over ging nog een aantal gecompliceerde kortere relaties gehad en ik vind het wel best. Geen zin meer in. Zeg nooit nooit maar ik ben niet op zoek of zo)
zondag 6 december 2020 om 17:27
Heeeyyyy ja, ik kwam ook even kijken. Kerstfilms nu al uitgespeeld?? En nu dan?Julus schreef: ↑06-12-2020 15:52Heee daar is onze verliefde medeschrijfster
zondag 6 december 2020 om 17:29