Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Peertjes schreef:
06-12-2020 11:31
Datertje , was vannacht voor eerst op je eigen plekkie toch?
Fijn dat je goed hebt geslapen! Lekker om gaandeweg je eigen huis thuis te maken :heart: Werkse vandaag..
Ik heb de woning al 1.5 jaar. Ik wilde al vanaf het begin van onze relatie een huisje voor mezelf. Alleen nooit heel actief gezocht. Tot ik door had dat de relatie niet zo lekker liep. Ik heb toen binnen een half jaar via een loting een huis gekregen en getekend op mijn verjaardag. Was echt karma.
Wat vinden jullie van dit nummer?

https://youtu.be/4WTt69YO2VI
Qiyara schreef:
06-12-2020 11:53
Mijn god ik kijk echt uit naar de eerste festivals, ik hoop dat ik een kaartje kan bemachtigen. De euforie op zo'n feestje dan..
Ik las dat het er in 2021 nog niet inzit. Omdat ze dit dan allang hadden moeten organiseren.
Qiyara.

Voor mij is het nu ook anders.
Spontaan afspreken met vrienden,staat ook op een lager pitje.

Ik Kan ook niet wachten om naar een festival te gaan.
Ik mis dat vreselijk.

Oo ja,samen wonen is ook niet mijn ding.
Ik heb nog nooit samen gewoond,nu ik steeds ouder wordt,is dat ook moeilijker.
Ik ben nu 13 jaar single.
Ik ben het gewend om alleen te zijn.
Julus,

Goed bezig vanmorgen. Ben het met je eens.

Het is niet alleen het ene, maar een combi van.
Opvoeding en milieu is daar een groot onderdeel van. Omstandigheden. Wat krijg je mee en wat doe je ermee.

En toch zijn daar ook verschillen. Als ik kijk naar mijn ex en zijn broer. Op sommigen vlakken gelijk, maar ook totaal anders. Terwijl ze dezelfde opvoeding hadden.

Ik ben wel iemand die ergens voor gaat en niet snel opgeeft. In vriendschap of relatie.
Daar liet ik de ander wel eens over mijn grenzen heen gaan.
Die bewaak ik nu beter.

Ik hou van zulke gespreksonderwerpen.
Julia_20 schreef:
06-12-2020 12:08
Ja ik ook, vind het belangrijk dat gesprekken ergens over gaan en er veel diepgang is. Ik heb dan ook geen kennissen, alleen maar diepgaande vriendschappen anders ga ik mij vervelen.

Julus, ik hou hoop. Nog een jaar zonder is een beetje teveel van het goede au au.. Maar heb er ook een hard hoofd in.

Je nummer is niet mijn smaak, maar snap wel dat je er veel uit kunt halen.
Ik hou vrijwel van alleen maar instrumentale muziek van klassiek tot techno. Met uitzondering van Agnes Obel en Ane Brun, zij zingen echt zo fantastisch mooi.
wendy7373 schreef:
06-12-2020 12:07
Qiyara.

Voor mij is het nu ook anders.
Spontaan afspreken met vrienden,staat ook op een lager pitje.

Ik Kan ook niet wachten om naar een festival te gaan.
Ik mis dat vreselijk.

Oo ja,samen wonen is ook niet mijn ding.
Ik heb nog nooit samen gewoond,nu ik steeds ouder wordt,is dat ook moeilijker.
Ik ben nu 13 jaar single.
Ik ben het gewend om alleen te zijn.

Ik heb ook grootste deel van mijn leven alleen gewoond. En 5 jaar samen.
Ik miste daar mijn eigen ruimte en vrijheid. Maar het kroop erin.

Nu zou ik gaan voor latten. Alleen meer spontaan. Niet dat elk weekend vast staat. Dat je ook elkaar spontaan door de weeks kan opzoeken of maar een gedeelte van het weekend. Dus niet te ver uit de buurt.

Ik heb dat weekend gebeuren gedaan. Vond het vermoeiend. Door de week was ik bezig met in de avonduren tas uitpakken, wassen, huis opruimen, boodschappen, tas in pakken en go of wees welkom.

Ik zeg nooit nooit... zal ook van de ander afhangen en hoe die wisselwerking is.
Julus schreef:
06-12-2020 11:59

Best leuk maar niks bijzonders verder..beetje retro-sound
Julia, zo zie ik het ook voor me.
Mijn ex woonde net tever, dus dan zagen we ivm dochter elkaar om het weekend 3 nachten en af en toe door de week maar dat was best lastig. Alle spontaniteit gaat er mee verloren en ik hield me daardoor wat rigide aan die weekenden. Voelt totaal niet fijn.

Iemand meer in de buurt, waar spontaniteit een mogelijkheid is en niet elk weekend perse bij elkaar moeten zijn, of dat het vooraf al helemaal vastgelegd is, vind ik ideaal. Lekker latten en elkaar zien wanneer je er beide behoefte aan hebt.
Datertje schreef:
Ik heb de woning al 1.5 jaar. Ik wilde al vanaf het begin van onze relatie een huisje voor mezelf. Alleen nooit heel actief gezocht. Tot ik door had dat de relatie niet zo lekker liep. Ik heb toen binnen een half jaar via een loting een huis gekregen en getekend op mijn verjaardag. Was echt karma.
Oh wauw, dat was echt een treffer dan! En goed ingeschat dus..
Qiyara schreef:
06-12-2020 12:14
Ja ik ook, vind het belangrijk dat gesprekken ergens over gaan en er veel diepgang is. Ik heb dan ook geen kennissen, alleen maar diepgaande vriendschappen anders ga ik mij vervelen.

Julus, ik hou hoop. Nog een jaar zonder is een beetje teveel van het goede au au.. Maar heb er ook een hard hoofd in.

Je nummer is niet mijn smaak, maar snap wel dat je er veel uit kunt halen.
Ik hou vrijwel van alleen maar instrumentale muziek van klassiek tot techno. Met uitzondering van Agnes Obel en Ane Brun, zij zingen echt zo fantastisch mooi.
Ooo Agnes Obel.....daar kan ik eindeloos naar luisteren. Zij raakt zo enorm.
Julia_20 schreef:
06-12-2020 12:08
Julus,

Goed bezig vanmorgen. Ben het met je eens.

Het is niet alleen het ene, maar een combi van.
Opvoeding en milieu is daar een groot onderdeel van. Omstandigheden. Wat krijg je mee en wat doe je ermee.

En toch zijn daar ook verschillen. Als ik kijk naar mijn ex en zijn broer. Op sommigen vlakken gelijk, maar ook totaal anders. Terwijl ze dezelfde opvoeding hadden.

Ik ben wel iemand die ergens voor gaat en niet snel opgeeft. In vriendschap of relatie.
Daar liet ik de ander wel eens over mijn grenzen heen gaan.
Die bewaak ik nu beter.

Helemaal mee eens. Ik ga ook graag de diepte in en doe dit dan ook vaak met een vriendin. Maar wel afgewisseld met luchtigheid en lol.
Waren er hier nu ook mensen met 3 maanden gratis Videoland van KPN.

Want dat is niet gratis dus. Ik kreeg vandaag factuur met abonnementskosten.

Dus net gebeld. Nee mevrouw die aanbieding was alleen voor sportzenders.
Hij ging mij nu crediteren.

Ik zeg... alleen oude meuk daar.
Wat jullie zeggen over dat spontane is voor mij ook zwaarwegend. Het moet niet als een verplicht nummertje voelen om ieder weekend af te spreken. Idealiter zou ik love on demand willen. Wanneer ik zin en behoefte heb afspreken. En als ik niet wil moet dat ook prima zijn.
Julus schreef:

Doet mij aan Dotan denken.
Niet echt mijn muziek.

Ik heb wel vrije diverse smaak.
Van limo Bizkit tot faithless.

Gisteren in de auto mee zitten krijsen met https://youtu.be/xWpEZguQE8E
Julus schreef:
06-12-2020 12:29
Ooo Agnes Obel.....daar kan ik eindeloos naar luisteren. Zij raakt zo enorm.
Ja he! De dag van de eerste lockdown zou ik naar haar concert in Tivoli. Om 16uur werd het afgelast en ik ben al sinds 2015 fan. Dus ik stond te popelen om haar te zien. Pfff..

Haar nieuwe album is echt weer zo schitterend.
Wat een stem! Een beetje een melancholisch nummer, maar wel goed.
Julus schreef:
06-12-2020 12:30
Helemaal mee eens. Ik ga ook graag de diepte in en doe dit dan ook vaak met een vriendin. Maar wel afgewisseld met luchtigheid en lol.
Sowieso! Heel veel lol. Super belangrijk.
Julia_20 schreef:
06-12-2020 12:31
Waren er hier nu ook mensen met 3 maanden gratis Videoland van KPN.

Want dat is niet gratis dus. Ik kreeg vandaag factuur met abonnementskosten.

Dus net gebeld. Nee mevrouw die aanbieding was alleen voor sportzenders.
Hij ging mij nu crediteren.

Ik zeg... alleen oude meuk daar.
Wassen neus dus. Pfff. Ik had het 1 maand gratis en betaal nu €5 per maand. Dat heb ik ervoor over.
Qiyara schreef:
06-12-2020 12:36
Ja he! De dag van de eerste lockdown zou ik naar haar concert in Tivoli. Om 16uur werd het afgelast en ik ben al sinds 2015 fan. Dus ik stond te popelen om haar te zien. Pfff..

Haar nieuwe album is echt weer zo schitterend.
Echt jammer! Maar is er al een nieuwe datum?
Ik ga eens wat nieuwe nummers opzoeken.
Julus schreef:

Ben met tijd en wijle dol op dit soort muziek :heart: Zo lekker mellow. Heb in m'n Spotify verschillende lijsten met muziek-op-humeur haha. Dus ook een lijst met dit. Ik wil nog wel eens één en ander nemen en dan lekker dit soort dromerige verliefdheidsmuziek... Wie heeft dan nog een relatie nodig ;-D
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
tomcat schreef:
06-12-2020 11:51
Dikke knuffel Phoebe, je bent nog hardstikke jong!
Over 1,5 jaar word ik 40 :lol:
:hug: terug :)
Julus schreef:
06-12-2020 12:39
Echt jammer! Maar is er al een nieuwe datum?
Ik ga eens wat nieuwe nummers opzoeken.
Haar nieuwe album heet Myopia. Staat helemaal op Spotify. Prachtig.

18 augustus 2021 nieuwe datum, dus pak je kansen! Zijn vast tickets op ticketswap.
Ik heb een soort last van lente kriebels en schoonmaak drift. Tussen het forummen door ben ik dansend met schoonmaak doekjes in de weer.
Heb de grote schoonmaak van m'n keuken er al opzitten en nu m'n rommelkamer vrijwel uitgemest. Lekker!
Heb net al zitten luisteren. Ze is echt een uniek artiest vind ik. Ik was vroeger ook helemaal gek van Heather Nova en heb haar live in kleine setting gezien. Wow.

Tnx, ik ga eens kijken of ik een ticket kan krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven