Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 6 december 2020 om 11:59
Ik heb de woning al 1.5 jaar. Ik wilde al vanaf het begin van onze relatie een huisje voor mezelf. Alleen nooit heel actief gezocht. Tot ik door had dat de relatie niet zo lekker liep. Ik heb toen binnen een half jaar via een loting een huis gekregen en getekend op mijn verjaardag. Was echt karma.

zondag 6 december 2020 om 12:07
Qiyara.
Voor mij is het nu ook anders.
Spontaan afspreken met vrienden,staat ook op een lager pitje.
Ik Kan ook niet wachten om naar een festival te gaan.
Ik mis dat vreselijk.
Oo ja,samen wonen is ook niet mijn ding.
Ik heb nog nooit samen gewoond,nu ik steeds ouder wordt,is dat ook moeilijker.
Ik ben nu 13 jaar single.
Ik ben het gewend om alleen te zijn.
Ik mis dat vreselijk.
zondag 6 december 2020 om 12:08
Julus,
Goed bezig vanmorgen. Ben het met je eens.
Het is niet alleen het ene, maar een combi van.
Opvoeding en milieu is daar een groot onderdeel van. Omstandigheden. Wat krijg je mee en wat doe je ermee.
En toch zijn daar ook verschillen. Als ik kijk naar mijn ex en zijn broer. Op sommigen vlakken gelijk, maar ook totaal anders. Terwijl ze dezelfde opvoeding hadden.
Ik ben wel iemand die ergens voor gaat en niet snel opgeeft. In vriendschap of relatie.
Daar liet ik de ander wel eens over mijn grenzen heen gaan.
Die bewaak ik nu beter.
Ik hou van zulke gespreksonderwerpen.
Opvoeding en milieu is daar een groot onderdeel van. Omstandigheden. Wat krijg je mee en wat doe je ermee.
En toch zijn daar ook verschillen. Als ik kijk naar mijn ex en zijn broer. Op sommigen vlakken gelijk, maar ook totaal anders. Terwijl ze dezelfde opvoeding hadden.
Ik ben wel iemand die ergens voor gaat en niet snel opgeeft. In vriendschap of relatie.
Die bewaak ik nu beter.

zondag 6 december 2020 om 12:14
Ja ik ook, vind het belangrijk dat gesprekken ergens over gaan en er veel diepgang is. Ik heb dan ook geen kennissen, alleen maar diepgaande vriendschappen anders ga ik mij vervelen.
Julus, ik hou hoop. Nog een jaar zonder is een beetje teveel van het goede au au.. Maar heb er ook een hard hoofd in.
Je nummer is niet mijn smaak, maar snap wel dat je er veel uit kunt halen.
Ik hou vrijwel van alleen maar instrumentale muziek van klassiek tot techno. Met uitzondering van Agnes Obel en Ane Brun, zij zingen echt zo fantastisch mooi.
zondag 6 december 2020 om 12:21
wendy7373 schreef: ↑06-12-2020 12:07Qiyara.
Ik mis dat vreselijk.
Ik heb ook grootste deel van mijn leven alleen gewoond. En 5 jaar samen.
Ik miste daar mijn eigen ruimte en vrijheid. Maar het kroop erin.
Nu zou ik gaan voor latten. Alleen meer spontaan. Niet dat elk weekend vast staat. Dat je ook elkaar spontaan door de weeks kan opzoeken of maar een gedeelte van het weekend. Dus niet te ver uit de buurt.
Ik heb dat weekend gebeuren gedaan. Vond het vermoeiend. Door de week was ik bezig met in de avonduren tas uitpakken, wassen, huis opruimen, boodschappen, tas in pakken en go of wees welkom.
Ik zeg nooit nooit... zal ook van de ander afhangen en hoe die wisselwerking is.

zondag 6 december 2020 om 12:26
Best leuk maar niks bijzonders verder..beetje retro-sound

zondag 6 december 2020 om 12:26
Julia, zo zie ik het ook voor me.
Mijn ex woonde net tever, dus dan zagen we ivm dochter elkaar om het weekend 3 nachten en af en toe door de week maar dat was best lastig. Alle spontaniteit gaat er mee verloren en ik hield me daardoor wat rigide aan die weekenden. Voelt totaal niet fijn.
Iemand meer in de buurt, waar spontaniteit een mogelijkheid is en niet elk weekend perse bij elkaar moeten zijn, of dat het vooraf al helemaal vastgelegd is, vind ik ideaal. Lekker latten en elkaar zien wanneer je er beide behoefte aan hebt.
Mijn ex woonde net tever, dus dan zagen we ivm dochter elkaar om het weekend 3 nachten en af en toe door de week maar dat was best lastig. Alle spontaniteit gaat er mee verloren en ik hield me daardoor wat rigide aan die weekenden. Voelt totaal niet fijn.
Iemand meer in de buurt, waar spontaniteit een mogelijkheid is en niet elk weekend perse bij elkaar moeten zijn, of dat het vooraf al helemaal vastgelegd is, vind ik ideaal. Lekker latten en elkaar zien wanneer je er beide behoefte aan hebt.
zondag 6 december 2020 om 12:28
Oh wauw, dat was echt een treffer dan! En goed ingeschat dus..Datertje schreef: ↑06-12-2020 11:59Ik heb de woning al 1.5 jaar. Ik wilde al vanaf het begin van onze relatie een huisje voor mezelf. Alleen nooit heel actief gezocht. Tot ik door had dat de relatie niet zo lekker liep. Ik heb toen binnen een half jaar via een loting een huis gekregen en getekend op mijn verjaardag. Was echt karma.

zondag 6 december 2020 om 12:29
Ooo Agnes Obel.....daar kan ik eindeloos naar luisteren. Zij raakt zo enorm.Qiyara schreef: ↑06-12-2020 12:14Ja ik ook, vind het belangrijk dat gesprekken ergens over gaan en er veel diepgang is. Ik heb dan ook geen kennissen, alleen maar diepgaande vriendschappen anders ga ik mij vervelen.
Julus, ik hou hoop. Nog een jaar zonder is een beetje teveel van het goede au au.. Maar heb er ook een hard hoofd in.
Je nummer is niet mijn smaak, maar snap wel dat je er veel uit kunt halen.
Ik hou vrijwel van alleen maar instrumentale muziek van klassiek tot techno. Met uitzondering van Agnes Obel en Ane Brun, zij zingen echt zo fantastisch mooi.

zondag 6 december 2020 om 12:30
Helemaal mee eens. Ik ga ook graag de diepte in en doe dit dan ook vaak met een vriendin. Maar wel afgewisseld met luchtigheid en lol.Julia_20 schreef: ↑06-12-2020 12:08Julus,
Die bewaak ik nu beter.
zondag 6 december 2020 om 12:31

zondag 6 december 2020 om 12:33
zondag 6 december 2020 om 12:33
Doet mij aan Dotan denken.
Niet echt mijn muziek.
Ik heb wel vrije diverse smaak.
Van limo Bizkit tot faithless.
Gisteren in de auto mee zitten krijsen met https://youtu.be/xWpEZguQE8E

zondag 6 december 2020 om 12:36
Ja he! De dag van de eerste lockdown zou ik naar haar concert in Tivoli. Om 16uur werd het afgelast en ik ben al sinds 2015 fan. Dus ik stond te popelen om haar te zien. Pfff..
Haar nieuwe album is echt weer zo schitterend.

zondag 6 december 2020 om 12:38
Wassen neus dus. Pfff. Ik had het 1 maand gratis en betaal nu €5 per maand. Dat heb ik ervoor over.Julia_20 schreef: ↑06-12-2020 12:31Waren er hier nu ook mensen met 3 maanden gratis Videoland van KPN.
Want dat is niet gratis dus. Ik kreeg vandaag factuur met abonnementskosten.
Dus net gebeld. Nee mevrouw die aanbieding was alleen voor sportzenders.
Hij ging mij nu crediteren.
Ik zeg... alleen oude meuk daar.

zondag 6 december 2020 om 12:39
Echt jammer! Maar is er al een nieuwe datum?
Ik ga eens wat nieuwe nummers opzoeken.
zondag 6 december 2020 om 12:41
Ben met tijd en wijle dol op dit soort muziek

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

zondag 6 december 2020 om 12:44