Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Julia_20 schreef:
06-12-2020 21:06
Als jij het leest is het toch voldoende?

Of kan je dat niet jezelf geven🤔😜
Ik voel geen walnoot op 2 cm :O
tomcat schreef:
06-12-2020 22:51
Ik voel geen walnoot op 2 cm :O
Misschien even wat verder duwen? 😌
julia_20 wijzigde dit bericht op 06-12-2020 22:55
3.97% gewijzigd
Ik val echt op de verkeerde momenten binnen hier tegenwoordig geloof ik :hihi:
Sabbieehhhh schreef:
06-12-2020 22:55
🤣🤣
Wow! Wat gaat het snel hier! Bedankt voor de welkoms :). Ik probeer om namen en verhalen te gaan linken hoor..

Ik woon al 4 jaar alleen (deels alleen, deels met kinderen)... en dat bevalt me eigenlijk wel... met mij vorige partner woonde ik niet samen.

Ik denk ook dat het eenzaam voelen met zit in het idee voor "niemand belangrijk" te zijn. Ach... beetje dramaqueen die nog dr eigen leven moet vinden denk ik :)... ik heb vanaf mn 14de relaties gehad, vanaf thuis samen gewoond enzovoort..

Komt vanzelf allemaal goed, ik ga proberen in te voegen.

Las hier net iets over het verschil tussen alleen en eenzaam zijn... ik vind alleen nu nog best vaak eenzaam, ookal verveel ik me niet. Ik weet dat dit niet zo hoeft te zijn. Ik was in mn relaties overigens ook eenzaam maar maar niet alleen... dus och
Oh en iets met een walnoot, 2cm en duwen?? 😳😜
Sabbieehhhh schreef:
06-12-2020 22:55
Voel jij een walnoot bij je date Sabbiehh?
Alle nieuwen, ik ben 49, m, gescheiden, co-ouder van 3 kinderen en omgeving hoofdstad..ik vind mezelf heel stabiel maar de rest van de mensen hier vindt dat niet ;-D
Tom ik dacht ook al wat zijn ze vroeg met de quiz! Morgen ga ik die van vanavond kijken. Dakar volg ik ook,
Zat de start op mijn werk te kijken en na 4 rondes kon hij weer uit :facepalm:

Ik heb ook vanaf mijn 13e relaties gehad. De periodes dat ik geen relatie had alles gedaan wat god verboden heeft. Nu alleen wonen vind ik echt heerlijk en ik kan mij echt niet voorstellen dat ik ooit nog ga samenwonen.
tomcat schreef:
06-12-2020 23:14
Alle nieuwen, ik ben 49, m, gescheiden, co-ouder van 3 kinderen en omgeving hoofdstad..ik vind mezelf heel stabiel maar de rest van de mensen hier vindt dat niet ;-D
:rofl: :rofl: :rofl:
de race was wel de moeite waard uiteindelijk datertje..
Phoebe1982 schreef:
06-12-2020 12:41
Over 1,5 jaar word ik 40 :lol:
:hug: terug :)
Ik ken jou toch van een ander topic waarin je heel druk was om een relatie te krijgen?
tomcat schreef:
06-12-2020 23:17
de race was wel de moeite waard uiteindelijk datertje..
Ik kan helaas niet blijven kijken na het eten is het bij ons op de groep het drukst. De volgende mis ik ook helaas. Volgend jaar weer!!
Datertje schreef:
06-12-2020 23:32
Ik kan helaas niet blijven kijken na het eten is het bij ons op de groep het drukst. De volgende mis ik ook helaas. Volgend jaar weer!!
perez
ocon
stroll

dat podium zegt genoeg
Ja dat zegt genoeg idd
Zo, weer bij gelezen. Wat veel leuke dingen om te lezen en ook serieuze dingen. Jullie zijn geweldig!

Ik woon eigenlijk sinds een klein jaar alleen als single. Daarvoor vanaf mijn 20e in twee kortere en één lange relatie (met de moeder van mijn kinderen) gezeten.

Een niet zo fijn weekend achter de rug op één of andere manier. Sinterklaas met de kinderen was leuk. Vrienden die langs kwamen ook. Maar er is toch nog veel in mijn gedachte teruggekomen van de ex van afgelopen jaar (waar het voornamelijk op samenwonen botste) en ook van de date periode met de dame wat ik vorige week heb afgesloten. En de moeder van mijn kinderen zoekt toenadering (bijna drie jaar uit elkaar). Behoorlijk ingewikkeld in mijn hoofd. Ik zelf blijf voorlopig even bij mijzelf en de kinderen om mijn eigen gevoel te voelen.
Nou Julus, viva vindt er wat van hoor al die kerstfilms: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/roman ... lms-brein/

En voor alle andere kerstfilm fans ook, jullie geloven waarschijnlijk teveel in sprookjes😏 Ai aiii..

Pffff ik heb zo'n nacht dat je een beetje klaarwakker bent zonder reden :sheep:
Aha en voor deze meditatie beoefenaar hebben we een fijn artikel over de orgastische meditatie voor je pleasure box😁
Sjezus 😂

Die artikelen die worden echt op ons afgevuurd. Ze schieten ze binnen 2 minuten uit hun losse pols geloof ik.
tomcat schreef:
06-12-2020 23:14
Maar dat is hun probleem, niet dat van jou ;)

Ik ben zelf ook vrij nieuw hier, zal me ook even voorstellen.
Ik ben 38, v, single, poezenmoeder van 2 oma's die zich niet als oma's gedragen en woon in de hoofdstad van Gld :heart:

Goedemorgen zonder zorgen. Ik moet mijn katten toch eens zo op gaan voeden dat ze s'morgens koffie voor me halen...
Ik heb trouwens vervelend gedroomd, blijft een beetje hangen :( (geen nachtmerrie hoor)
Datertje schreef:
06-12-2020 23:19
Ik ken jou toch van een ander topic waarin je heel druk was om een relatie te krijgen?
...
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 07-12-2020 17:36
47.62% gewijzigd
Attraverso schreef:
06-12-2020 17:14
De date was geslaagd voor mij, gewoon alles wat ik verwachtte, wel helemaal corona proof natuurlijk. Benieuwd of er een vervolg komt.
Hier had ik overheen gelezen. Was hij onduidelijk wat hij vond? Je klinkt twijfelachtig. Inmiddels meer duidelijkheid? Hopelijk is het wederzijds!

Zo goedemorgen, gelukkig nog wat uurtjes kunnen slapen. Net wakker :koffie:
Goedemorgen Qiyara,

Hier weer heerlijk met viervoeter in de regen gelopen. Ze was laat wss moe van logeeruitje.

Nu vier dagen vrij op wat teamsvergaderingen na. Effe bijkomen ben echt bekaf van vorige week.

Attro denk je dat hij het niet leuk vond. Je klinkt niet zeker. Hopelijk komt er een vervolg date.

Cassa jeetje ik snap dat er vanalles door je hoofd gaat. Ik weet niet hoor maar een relatie met je ex. Het is niet voor niks je ex. Soms kan het ook geromantiseerd worden in je hoofd. Het betrouwbare het veilige gevoel. Je vergeet de onhebbelijkheden snel.
Blijf inderdaad dicht bij jezelf en overhaast niks.

Zo ontbijtje maken voor ons!
Datertje schreef:
07-12-2020 08:35
Goedemorgen Qiyara,

Hier weer heerlijk met viervoeter in de regen gelopen. Ze was laat wss moe van logeeruitje.

Nu vier dagen vrij op wat teamsvergaderingen na. Effe bijkomen ben echt bekaf van vorige week.

Attro denk je dat hij het niet leuk vond. Je klinkt niet zeker. Hopelijk komt er een vervolg date.

Cassa jeetje ik snap dat er vanalles door je hoofd gaat. Ik weet niet hoor maar een relatie met je ex. Het is niet voor niks je ex. Soms kan het ook geromantiseerd worden in je hoofd. Het betrouwbare het veilige gevoel. Je vergeet de onhebbelijkheden snel.
Blijf inderdaad dicht bij jezelf en overhaast niks.

Zo ontbijtje maken voor ons!
Hier ben ik het volkomen mee eens. Al snap ik het ook, ik heb die fout ook wel eens gemaakt maar een persoon is wie die is en dat verandert echt niet. Dat moet je je wel realiseren...

Datertje eet smakelijk :)
Hallo! Ook ik heb net even bijgelezen.

Anyway, leuk al die dates dit weekend, ik had er ook een zaterdag. Ik heb mezelf vanaf het begin met deze man voorgenomen om het heel rustig aan te doen en niet af te gaan op een enorme vonk die ik wel of niet zou voelen, maar of het heel gezellig was of niet. De vonk is bij mij namelijk niet altijd een goede raadgever. En heel gezellig, dat is het dus steeds. En merk dat omdat ik mezelf die tijd gun er op deze manier iets heel fijns ontstaat. Dus we'll see!

En de mensen die zeggen graag alleen te zijn/wonen, ik heb dat niet, maar snap het heel goed. De maatschappij is zo gericht op samen zijn altijd, ook met feestdagen. Ik vind dat maar onzin.
droompiloot wijzigde dit bericht op 09-12-2020 14:51
10.50% gewijzigd
LaCasa schreef:
07-12-2020 00:45
Zo, weer bij gelezen. Wat veel leuke dingen om te lezen en ook serieuze dingen. Jullie zijn geweldig!

Ik woon eigenlijk sinds een klein jaar alleen als single. Daarvoor vanaf mijn 20e in twee kortere en één lange relatie (met de moeder van mijn kinderen) gezeten.

Een niet zo fijn weekend achter de rug op één of andere manier. Sinterklaas met de kinderen was leuk. Vrienden die langs kwamen ook. Maar er is toch nog veel in mijn gedachte teruggekomen van de ex van afgelopen jaar (waar het voornamelijk op samenwonen botste) en ook van de date periode met de dame wat ik vorige week heb afgesloten. En de moeder van mijn kinderen zoekt toenadering (bijna drie jaar uit elkaar). Behoorlijk ingewikkeld in mijn hoofd. Ik zelf blijf voorlopig even bij mijzelf en de kinderen om mijn eigen gevoel te voelen.
Hmm lijkt me ook best lastig en ingewikkeld. Hoe zoekt ze toenadering?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven