wintersport beginner
vrijdag 4 september 2020 om 15:01
ik zou misschien volgend jaar of jaar erop (ligt eraan hoe alles met covid 19 gaat) een x wintersport willen proberen met mijn kinderen.
nu heb ik zelf nog nooit geskied en dekinderen ook niet, (in nederland zullen dan eerst wat lessen gehaald worden voor de eerste beginselen )
is dan gewoon dichtbij winterberg al leuk dit is ook best betaalbaar?
of andere ideeen?
hoeveel ben je ongeveer kwijt aan materiaalhuur?
en de wat goedkopere skikleding is dat oke voor een eerste x of is dat echt niets en moet je aan de betere merken?
nu heb ik zelf nog nooit geskied en dekinderen ook niet, (in nederland zullen dan eerst wat lessen gehaald worden voor de eerste beginselen )
is dan gewoon dichtbij winterberg al leuk dit is ook best betaalbaar?
of andere ideeen?
hoeveel ben je ongeveer kwijt aan materiaalhuur?
en de wat goedkopere skikleding is dat oke voor een eerste x of is dat echt niets en moet je aan de betere merken?
maandag 7 december 2020 om 20:42
https://www.schuurman-schoenen.nl/veter ... aIQAvD_BwEZwartgroen schreef: ↑07-12-2020 15:33Wandelschoenen of bergschoenen. In elk geval schoenen die warm en waterdicht zijn.
Zoiets geschikt? Ook w.b. profiel enzo?
Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 7 december 2020 om 21:09
Ligt er een beetje aan wat je van plan bent. Ze lijken me prima geschikt om even naar een restaurant of de supermarkt te wandelen, of om een rondje door het dorp mee te doen. Hoe meer profiel, hoe meer grip in elk geval. Wat dat betreft zou ik kijken naar wat je thuis buiten aan zou doen als het gesneeuwd heeft.
maandag 7 december 2020 om 21:18
Dan zou ik inderdaad voor andere schoenen gaan 
Edit: ik heb hier in NL wel eens gedacht gewoon op m'n enkellaarsjes te kunnen rondbanjeren. Was even vergeten dat die een gladde zool en geen profiel hadden. Liep ik daar al glibberend van en naar de bushalte. Dat was dus eens en nooit weer. Sindsdien heb ik standaard m'n bergschoenen aan bij winterse omstandigheden
Edit: ik heb hier in NL wel eens gedacht gewoon op m'n enkellaarsjes te kunnen rondbanjeren. Was even vergeten dat die een gladde zool en geen profiel hadden. Liep ik daar al glibberend van en naar de bushalte. Dat was dus eens en nooit weer. Sindsdien heb ik standaard m'n bergschoenen aan bij winterse omstandigheden