Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
nee joh..het is bijna nieuwe maan..

ok..ik zie rechts staan hoe vaak in mijn vagina echt moet wassen...euhm..serieus viva?? is er een mannenblad dat schrijft hoe vaak je een penis moet wassen denk je?
Ik was zo’n voorstander van #nietdatedecember. Vandaag in gesprek gebleven met vrouwelijke collega/van een ander bedrijf die vroeg of ik het leuk vond om dit weekend te wandelen en een gluhwein te drinken. Wat betreft praten hebben we echt een klik en ik vind haar een mooie verschijning. 🙈
LaCasa schreef:
11-12-2020 21:19
Ik was zo’n voorstander van #nietdatedecember. Vandaag in gesprek gebleven met vrouwelijke collega/van een ander bedrijf die vroeg of ik het leuk vond om dit weekend te wandelen en een gluhwein te drinken. Wat betreft praten hebben we echt een klik en ik vind haar een mooie verschijning. 🙈
Juist leuk toch!!
LaCasa schreef:
Niet alles is te plannen :-D
Dit is juist zo leuk, die onverwachte verrassingen. Enjoy!

Straks is je hoofd nog meer een warboel :mrgreen:
tomcat schreef:
11-12-2020 20:23
nee joh..het is bijna nieuwe maan..

ok..ik zie rechts staan hoe vaak in mijn vagina echt moet wassen...euhm..serieus viva?? is er een mannenblad dat schrijft hoe vaak je een penis moet wassen denk je?
Ik bepaal zelf wel hoe ik mijn vagina wil wassen. Pfff.
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 16:34
99.30% gewijzigd
Julus schreef:
11-12-2020 21:44
Ik bepaal zelf wel hoe ik mijn vagina wil wassen. Pfff.
Ik zou de douchekop erop zetten..massagestraal aan ;-D
*Pauze* schreef:
11-12-2020 21:49
30 december pas. Maar die nieuwe maan die er over een paar dagen is, kan ook aardig wat losmaken als ik dit mag geloven:
https://petrastam.com/nieuwe-maan-en-zo ... midwinter/
Ik weet nooit zo goed hoeveel waarde ik aan dit soort dingen moet geven. Aan de ene kant geloof ik wel dat maanstanden invloed hebben. Maar aan de andere kant zijn de beschrijvingen vaak zó vaag dat je er van alles in kunt denken te herkennen.
Alles in de natuur is verbonden..en mensen zijn (waarschijnlijk) deel van de natuur..als we tenminste niet door aliens in elkaar zijn geknutseld op basis van het DNA van de zoogdieren die zich al op aarde bevonden..maar dan nog..met dat DNA horen we weer bij de natuur. Ons gevoelsdeel in ieder geval, het instinct..niet ons bewuste denken..dat overruled ons instinct meestal
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 16:34
98.33% gewijzigd
tomcat schreef:
11-12-2020 18:47
Ik heb dat even voor de lol gehad maar zie de toegevoegde waarde echt niet van spraakcommando's
Echt wel...hoef niet naar een knopje te lopen of een app te openen.

Ben nu soms ontwend als ik ergens zit en het wordt donker en mij bedenkt oh ja ik moet opstaan.
Ook 2 sensors zodat bij beweging de boel aan gaat als het donker is.
😎
Maar oke ik heb nog 4 ruimtes waar ik het zelf moet doen.😂

Vanavond kwam een vriendin eten. Online kookworkshop. Verlichting op lekker knus 30%. Kaarsje erbij.
Ik moest een app openen om spraakcommando's te geven..zie het niet zo zitten om een speaker de hele dag op stroom te laten staan zodat ik maar spraakcommando's kan geven..ik heb ook overal verlengsloffen met aan/uit schakelaars zodat mijn tv en pc ed ook echt uit gaan als ik ze niet gebruik..leer mijn kinderen ook om alle tablets en telefoons gewoon uit te zetten savonds ..al die onzin met apparaten die de hele dag standby zouden moeten..verspilling..
wiriehorn schreef:
11-12-2020 14:54
Datertje: ik ben vorige week al begonnen in mijn nieuwe functie. Deze week al het halve MT tegen me in het harnas gejaagd hahaha. De opdracht was: vertel welke patronen je signaleert. Dat is wel een soort specialiteit van me en ik legde de vinger op wat pijnlijke plekken. Inmiddels zijn alle relaties weer hersteld :P
Verder is de klus so far wel ok. Waarschijnlijk krijg ik in januari een specifieke opdracht (ik denk reorganiseren van de afdeling oid)

Ben je je huidige werk nu aan het afronden? En heb je nog even vakantie voordat je in je nieuwe functie start?

Hoe bevalt je nieuwe huis? Kan je je draai wat vinden?

Ik heb zelf helemaal niet zoveel last van het feit dat ik fysiek geen nieuwe mensen ontmoet. Ik vind chatten met mannen juist leuk, leer je elkaar in alle rust kennen en stel je vaker vragen aan elkaar die je normaal misschien niet zo snel zou stellen.
Nog een paar maanden volhouden voor degenen die het wel vervelend vinden dat ze niet zo kunnen daten als dat ze graag zouden willen.
Klinkt super jou nieuwe baan. Mooi is dat als je precies de zere plek ziet. Vind niet iedereen leuk.

Ik ben inderdaad aan het afronden. Alles netjes achterlaten. Er zit een bewoner waar ik echt een band mee heb opgebouwd. Kwam binnen bij ons met agressie en gaat nu als een speer. Ik ga vrijwilliger van hem worden. Hou ik mooi contact met de groep en met hem.

Ik ben een weekje vrij en dan door. Ik doe nu al dingen met mijn nieuwe collegae. Heel veel zin in, maar ook weer spannend.

Flatje is heerlijk zeker nu al mijn spulletjes hier zijn.

Reorganisatie ook altijd een fijn taakje!
tomcat schreef:
11-12-2020 23:03
Ik moest een app openen om spraakcommando's te geven..zie het niet zo zitten om een speaker de hele dag op stroom te laten staan zodat ik maar spraakcommando's kan geven..ik heb ook overal verlengsloffen met aan/uit schakelaars zodat mijn tv en pc ed ook echt uit gaan als ik ze niet gebruik..leer mijn kinderen ook om alle tablets en telefoons gewoon uit te zetten savonds ..al die onzin met apparaten die de hele dag standby zouden moeten..verspilling..
Ik heb Google hub beneden en nog een boven als wekkerradio.
En daar praat, gil en schreeuw ik tegen 😌
Julia_20 schreef:
11-12-2020 23:10
Dus geen partner meer nodig 😉
Zo bijgelezen. Man man wat een reacties weer.
Waarom mag iemand niet gewoon trots zijn op wat zij doet. Waarom moet daar door derden meteen een waardeoordeel aan gehangen worden.

Mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken worden vaak keihard neer gemaaid. We hebben deze mensen keihard nodig voor verandering.
"We" hebben niks nodig..de wereld van 1980 was welvarend genoeg en sindsdien zijn we vooral lucht gaan bakken en dat gaan verkopen.
Alleen al het feit dat mensen zich primair identificeren met wat voor werk ze doen.. euhm..hallo?.. hier ligt Tomcat..hij was een prima werknemer?? serieus ??
Woorden worden ook op hun eigen manier geïnterpreteerd. Vond ik vandaag een mooi voorbeeld in dit topic. Ik lees een trots mens, die haar goede eigenschappen kent en weet te profileren.
Vervolgens wordt zij neergehaald omdat een ander daar wat negatiefs in ziet.

Het zijn maar woorden. Het kan hier niet persoonlijk zijn, omdat je alles interpreteert binnen je eigen referentiekader. Dan denk je dat het persoonlijk is/of dat je het persoonlijk maakt. Maar eigenlijk ben je in conflict met jezelf.

Is toch grappig eigenlijk. Gevecht tussen ego's. Net als je identificeren met je werk, ook een ego ding.
fladder schreef:
11-12-2020 23:23
Dus geen partner meer nodig 😉
Sex en knuffels kan hij mij nog niet bij helpen...🤪😂
LaCasa schreef:
Leuk toch die onverwachte gebeurtenissen 😊.
Veel plezier!
Julia_20 schreef:
11-12-2020 23:44
Sex en knuffels kan hij mij nog niet bij helpen...🤪😂
Zijn ze vast al mee bezig, even geduld nog
Zo even bijgelezen. Geloof dat ik het niet zo begrijp haha. Rustagh.

En leuk LaCasa! Juist als het zo 'spontaan' opeens op je pad komt is het leuk.

Over het werk: ik ken zat mensen die zich niet identificeren met het werk dat ze doen. Die hebben vaak - in mijn ogen - saaie banen. Maakt verder niet uit, sommigen zien werk gewoon als waar ze hun brood mee verdienen en hebben daarnaast andere hobby's en passies. En andere mensen - met in mijn ogen vaak leuke, interessante banen - identificeren zich wel met het werk dat ze doen. Dat is volgens mij niet per sé slecht hoor, mensen verschillen. Je bent niet opeens één of andere ratrace Wallstreet junk als je van je werk houdt.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Leuk LaCasa! Onverwachte dates kunnen wel eens de leukste zijn.

@datertje, ik heb uiteindelijk wel gesolliciteerd maar ben niet uitgenodigd voor een gesprek helaas.

Inmiddels begonnen aan virgin River op netflix en dat bevalt goed. In 2 dagen 8 afleveringen gezien, dus dat gaat lekker :-)
LaFolie mijn werk is echt m'n passie. Maar ik identificeer mij er niet mee. Die identificatie heeft mij tot een burn out gebracht. En goed was daardoor nooit goed genoeg.
Ik ben gewoon ik, of ik nu wel werk of niet, dan ben ik nog steeds ik en interessant, leuk en waardig. Werk is echt bijzaak. Het definieert niet wie je bent in mijn ogen.

Dus ik vind je conclusie wat kort door de bocht. Er zijn meer dan genoeg mensen die niet echt de behoefte hebben zich te identificeren met iets.
Haha Flaffy het is wat zoetsappig, maar héérlijke serie :D

Qiyara, dat kan ik me voorstellen, dat dat best tot een burn-out kan leiden. Ik zeg ook niks over hoeveel je waard bent als mens omwille van je baan, ik probeer te zeggen dat je niet per se een leeg mens bent als je je wél identificeert met je baan. Dat lijkt hierboven nml even gezegd te worden, dat dat een fout iets is.

Het werk dat ik tot voor kort deed zag ik inderdaad als bijzaak - het boeide me geen reet en had niks te maken verder met mijn leven of mij als persoon. Maar het werk dat ik daarvoor deed en waar ik nu weer verder voor leer was echt mijn hele wereld, hele leven, passie hobby en werk in één. Dat is een mega deel van wie ik ben en hoe ik leef dus geen bijzaak.

Edit; en ik zie mezelf dus niet perse als leeg :P Al zien mensen die niet in dit werk zitten dat misschien dan wel zo, geen idee.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Julia_20 schreef:
11-12-2020 23:10

Praat hij ook terug?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven