Singles Unite : deel 5!!! 😄

vrijdag 11 december 2020 om 16:06
Dat lijkt me wel heerlijk aan interim management. Je kunt gewoon volledig eerlijk zijn en je als een olifant in een porseleinkast gedragen, en iedereen op zijn flikker geven die dat verdient. Waarschijnlijk wordt je op de werkvloer ook heel populair als je een paar nare managers er van langs geeft.wiriehorn schreef: ↑11-12-2020 14:54Datertje: ik ben vorige week al begonnen in mijn nieuwe functie. Deze week al het halve MT tegen me in het harnas gejaagd hahaha. De opdracht was: vertel welke patronen je signaleert. Dat is wel een soort specialiteit van me en ik legde de vinger op wat pijnlijke plekken. Inmiddels zijn alle relaties weer hersteld![]()
Verder is de klus so far wel ok. Waarschijnlijk krijg ik in januari een specifieke opdracht (ik denk reorganiseren van de afdeling oid)

vrijdag 11 december 2020 om 16:08
En dan weet je eigenlijk nog steeds niet wat je IRL in 1 seconde gezien hebt

vrijdag 11 december 2020 om 16:28
Dat had ik dus ook in mijn laatste week op een dating app. Ik had met mijzelf afgesproken laatste weekend.dido68 schreef: ↑11-12-2020 16:06Het is toch eerst hetzelfde riedeltje.
Van de week uiteindelijk geweldig gesprek, ik was echt geraakt en dacht: yes die is leuk !
Maar nu is het al dagen stil. Ik had later nog iets aan hem gevraagd, maar hij is gewoon niet meer online.
De match is nog niet opgeheven.
In het echt nog maar de vraag ook of het klikt. Maar nu denk ik alweer: zo leuk ben je niet als je nu al geen moeite meer doet ?
Dan begint het maar weer opnieuw met de volgende man.
En ja ik weet het, ik hoef niet op een datingsite..
Vervolgens kom ik in een heel leuk muziek gesprek met iemand die heel relaxed leek. Veel links uitgewisseld. Volgende dag kort bericht en toen bleef het stil. Stuurde nog een berichtje of ik het licht moest aan laten...moest ik zeker doen zei hij. En wederom stil. Toen het licht uitgedaan met een leuk stevig afscheidsnummer
vrijdag 11 december 2020 om 16:32
Al die basic dingen staan in mijn profieltekst, match ik met iemand zonder die info dan zeg ik ergens in het gesprek: lees mijn tekstje eens, wanneer je er tijd en zin voor hebt stuur je mij maar eens een bericht met al die info over jou.
Ik heb dat interview dus zelden.
Trouwens, huidige date voldoet niet aan mijn 'basic eisen' lijstje maar heb het leuk.
Intussen het aantal-dates-met-dezelfde-man-record gebroken sinds ik terug single ben
Trouwens, huidige date voldoet niet aan mijn 'basic eisen' lijstje maar heb het leuk.
Intussen het aantal-dates-met-dezelfde-man-record gebroken sinds ik terug single ben

vrijdag 11 december 2020 om 16:39
Niet dat ik zo dynamisch ben.
Door mijn nieuwe baan zijn er wel wat nieuwe mensen bijgekomen. Maar die zie ik niet privé.
Sociaal met een paar vaste mensen die ik ken. Sommige zelfs vaker dan daarvoor.
Morgen zelfs een concertje. Echt zin aan. Helaas mogen we niet meezingen.
Andere kant... misschien beter.

vrijdag 11 december 2020 om 16:45
Gesprekken die stilvallen wijt ik aan het feit dat velen nu vooral afleiding en of aandacht willen, maar waarschijnlijk niet perse op date. Dan klets je dus een avondje, of 2. Omdat je je verveelt . Maar de avond erna is er iets leuks op tv oid en dan hoeft het niet zo nodig.
Als het nooit een insteek was om te daten kun je heel makkelijk iets laten zitten. Ik deed het ook een tijdje. Even leuk aanspraak en klaar. Dan bleef het dus ook stil vanuit mijn kant.
Als het nooit een insteek was om te daten kun je heel makkelijk iets laten zitten. Ik deed het ook een tijdje. Even leuk aanspraak en klaar. Dan bleef het dus ook stil vanuit mijn kant.

vrijdag 11 december 2020 om 16:47
Dat soort gesprekken zijn slaapverwekkend en nodigen niet uit om nog vaker te kletsen. Dan liever een goede film. Een gesprek of contact moet je raken. Heel soms gebeurt dat maar dat gaan geheel vanzelf. Omdat je die wisselwerking met iemand hebt vanaf de eerste zin.

vrijdag 11 december 2020 om 16:52
woehoee!!! proficiat Attra!Attraverso schreef: ↑11-12-2020 16:32Al die basic dingen staan in mijn profieltekst, match ik met iemand zonder die info dan zeg ik ergens in het gesprek: lees mijn tekstje eens, wanneer je er tijd en zin voor hebt stuur je mij maar eens een bericht met al die info over jou.
Intussen het aantal-dates-met-dezelfde-man-record gebroken sinds ik terug single ben![]()

vrijdag 11 december 2020 om 16:55
ik heb apps altijd beschouwt als middel om af te spreken om elkaar te ontmoeten.
Ik weet wel dat je bij chatten emoties kan ontwikkelen maar volgens mij zijn die meestal eenzijdig en gebaseerd op invulling met fantasie..binnen een seconde is dat weg in het echt. Andersom ook..wat saai lijkt kan juist heel leuk zijn in het echt.
Ik weet wel dat je bij chatten emoties kan ontwikkelen maar volgens mij zijn die meestal eenzijdig en gebaseerd op invulling met fantasie..binnen een seconde is dat weg in het echt. Andersom ook..wat saai lijkt kan juist heel leuk zijn in het echt.

vrijdag 11 december 2020 om 17:03
progress is progress

vrijdag 11 december 2020 om 17:04
Wonderlijk genoeg had ik meer terugkerende dates toen ik nog met mijn ex samenwoonde als nu ik mijn eigen huis heb 
maar ja, toen was het ook voorjaar en was de horeca deels open..en sinds ik mijn huis heb was ik bezig met klussen en verbouwen en nu ik weer ruimte heb is alles dicht, donker, koud, naar..en voor een borrel thuis loopt men ook niet erg warm geloof ik...misschien moet ik net doen alsof ik een sexdate wil..die spreken wel meteen thuis af

maar ja, toen was het ook voorjaar en was de horeca deels open..en sinds ik mijn huis heb was ik bezig met klussen en verbouwen en nu ik weer ruimte heb is alles dicht, donker, koud, naar..en voor een borrel thuis loopt men ook niet erg warm geloof ik...misschien moet ik net doen alsof ik een sexdate wil..die spreken wel meteen thuis af

anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 11-12-2020 17:06
59.11% gewijzigd

vrijdag 11 december 2020 om 17:09
nja..het wisselt..ik vind om de week nog steeds wel een goed ritme..ga ze net missen en ben ze net zat na die weken.
Maar zoals gisteren was het echt wel gezellig ja..na het eten eerst een uurtje samen film kijken die de jongste ook leuk vind en daarna nog een uurtje een andere film met de oudste en daarna zelf nog even mijn serie voor het slapen..
vanavond beide films met de kinderen afkijken en zelf daarna serie en F1 cafe..
oh..ik moet aan de groentetaart beginnen..
Maar zoals gisteren was het echt wel gezellig ja..na het eten eerst een uurtje samen film kijken die de jongste ook leuk vind en daarna nog een uurtje een andere film met de oudste en daarna zelf nog even mijn serie voor het slapen..
vanavond beide films met de kinderen afkijken en zelf daarna serie en F1 cafe..
oh..ik moet aan de groentetaart beginnen..
vrijdag 11 december 2020 om 17:26
Azijn gedronken?
Your ego is not your amigo!
vrijdag 11 december 2020 om 17:31
Ik ben juist meer van groei en ontwikkeling en niet als olifant door de porselijnkast. Heel vaak zijn mensen jaren niet bevraagd waarom ze doen wat ze doen. Dan kan je ze het ook niet kwalijk nemen als ze dat zelf niet (kunnen/willen) veranderen.Antoon69 schreef: ↑11-12-2020 16:06Dat lijkt me wel heerlijk aan interim management. Je kunt gewoon volledig eerlijk zijn en je als een olifant in een porseleinkast gedragen, en iedereen op zijn flikker geven die dat verdient. Waarschijnlijk wordt je op de werkvloer ook heel populair als je een paar nare managers er van langs geeft.
En populair hoef ik niet te zijn, het gaat mij om kwaliteit, dat we met z’n allen zo’n goed mogelijk resultaat weten te behalen. En verrassend genoeg kunnen mensen die niet goed lijken te functioneren, waarin echt geïnvesteerd wordt, ineens enorm goed gaan presteren.
Your ego is not your amigo!

vrijdag 11 december 2020 om 17:37
wiriehorn schreef: ↑11-12-2020 17:31Ik ben juist meer van groei en ontwikkeling en niet als olifant door de porselijnkast. Heel vaak zijn mensen jaren niet bevraagd waarom ze doen wat ze doen. Dan kan je ze het ook niet kwalijk nemen als ze dat zelf niet (kunnen/willen) veranderen.
En populair hoef ik niet te zijn, het gaat mij om kwaliteit, dat we met z’n allen zo’n goed mogelijk resultaat weten te behalen. En verrassend genoeg kunnen mensen die niet goed lijken te functioneren, waarin echt geïnvesteerd wordt, ineens enorm goed gaan presteren.
Bravo!

vrijdag 11 december 2020 om 17:48
Dus jij vind werk heel belangrijk zelf?wiriehorn schreef: ↑11-12-2020 17:31Ik ben juist meer van groei en ontwikkeling en niet als olifant door de porselijnkast. Heel vaak zijn mensen jaren niet bevraagd waarom ze doen wat ze doen. Dan kan je ze het ook niet kwalijk nemen als ze dat zelf niet (kunnen/willen) veranderen.
Wel fijn als het je ook lukt om dan een verschil te maken voor die mensen die zo vastgeroest zitten
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 11-12-2020 17:49
7.35% gewijzigd
vrijdag 11 december 2020 om 17:48