Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
zeefietser1 schreef:
12-12-2020 11:11
Om al jullie nieuwschierigheid dan even te bevredigen. Ben hier vanmiddag de evenaar over gegaan zo'n 800 Mijl West van Jakarta. Nog 2 week varen en tadah Zuid Afrika. Verder voor nu niet veel te melden, hier lekker in een Corona vrije scheepbubbel. Nu een bakje koffie en dan lekker dek op.
Heeerlijk!
Attraverso schreef:
12-12-2020 12:25
De horeca is al 2 maand gesloten, dat is daarvoor opgenomen.
Een gezin mag 1 persoon thuis ontvangen, een single 2, dus met date en kind zit ik al aan de limiet want dat moeten vaste contacten zijn. Dit is ook geldig voor de feestdagen. En omdat het vaste contacten moeten zijn mag ik enkel bij deze mensen op bezoek.
Ook buiten zijn we beperkt, gaan winkelen naar de stad moet alleen, je mag nergens met 2 binnen en buiten krijg je vanaf 4 personen een boete voor samenscholing.
En het gaat niet goed dus ze willen voor kerst nog verstrengen.
Dus bij jullie in Belgie is het al strenger dan in NL maar dat helpt dus ook niks. Zie niet in dan waarom het in NL strenger moet laat staan in Berlige. Maar goed ik woon toch alleen dus had eigenlijk nergens last van.

BBQ hier zit er er trouwens weer op. Zo rond 1830 ook donker hier. VInd tik het wel weer goed. Lekker douchen en dan maar weer op wacht. Kan ik weer vrolijk hier op Forum babbelen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ondanks dat het in Belgie strenger is heeft Attra geen moeite met het regelen van dates. Dus dan zou dat hier toch ook moeten lukken? Als je maar graag genoeg wil lukt alles. Ik denk dat de animo er gewoon minder is. Ik heb geen zin om uren in de kou te banjeren. Zonder ergens op te kunnen warmen.
Julus schreef:
12-12-2020 14:29
Ondanks dat het in Belgie strenger is heeft Attra geen moeite met het regelen van dates. Dus dan zou dat hier toch ook moeten lukken? Als je maar graag genoeg wil lukt alles. Ik denk dat de animo er gewoon minder is. Ik heb geen zin om uren in de kou te banjeren. Zonder ergens op te kunnen warmen.
Ik denk dat het ook afhangt van hoe serieus je de maatregelen neemt.
Bijvoorbeeld of je wel nieuwe mensen wilt ontmoeten waarvan je niet weet hoeveel sociale contacten ze de afgelopen week hebben gehad.
Julus schreef:
Precies dit, dat vindt ik ook vervelend. Gezellig ergens wat drinken brengt ook altijd wel wat sfeer.
Julia_20 schreef:
12-12-2020 12:50
Van de stem van Google wordt je niet opgewonden hoor 😂

Ruzie nee...oeps of sorry zegt hij.
Dus jij vindt hem eigenlijk te lief voor jou, je wilt wat meer weerwoord ;-D
Julus schreef:
Kom maar meteen thuis dan hoor ;-D
De boom staat en sky radio staat aan..ik ben officieel in kerststemming.. en straks eten we lekker.....

pizza :rofl:
En Max op Pole position..woohoo..
tomcat schreef:
12-12-2020 15:22
Dus jij vindt hem eigenlijk te lief voor jou, je wilt wat meer weerwoord ;-D

Waar schreef ik dat?
Wordt jij opgewonden van de vrouwelijke stem van Google/Siri???

Weerwoord hahahaha man moet wel beetje pit hebben en niet dat je er een in zijn ...moet stoppen.
tomcat schreef:
12-12-2020 15:24
De boom staat en sky radio staat aan..ik ben officieel in kerststemming.. en straks eten we lekker.....

pizza :rofl:
Alleen de pizza klinkt goed 😊

Iemand wilde mij vanmorgen een papieren kerstster aanbieden. Ik zei...doe even normaal 😂

Sky radio 😫.
Ik kreeg een mail van inner circle dat ik een bericht heb, ik dacht dat ik er al maanden vanaf was! 😀
Zeefietser, volgens mij heb jij een gaaf beroep!
Julus beterschap!
Attra...hier wordt het vd week waarschijnlijk ook aangescherpt als ik het nieuws mag geloven.

en voor iedereen die leuke dingen doet dit weekend: Have fun!
fladder schreef:
12-12-2020 15:37
Ik kreeg een mail van inner circle dat ik een bericht heb, ik dacht dat ik er al maanden vanaf was! 😀
En? Een match? 😄
Hier staat de boom ook, samen met zoon opgetuigd. Nadat we klaar waren zei zoon: 'nou mam, voor jouw doen een grote boom, normaal wil je formaat brandnetel" :proud: .

Beterschap aan de ziekenboegers! (sorry, beetje mosterd)
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
12-12-2020 15:36
Alleen de pizza klinkt goed 😊

Iemand wilde mij vanmorgen een papieren kerstster aanbieden. Ik zei...doe even normaal 😂

Sky radio 😫.
kom op joh..even lekker zwelgen in vrede op aard en romantiek en warmte en gekleurde lichtjes en kerstbrood en vooruitkijken naar de top2000 en dakar en veel darttoernooien in deze tijd meestal... gaat dakar door eigenlijk?

Ik luister nooit sky maar deze tijd van het jaar niks anders

Ik heb gewoon een kunstboom trouwens..dus die is elk jaar precies even groot ;-D
tomcat schreef:
12-12-2020 17:16
kom op joh..even lekker zwelgen in vrede op aard en romantiek en warmte en gekleurde lichtjes en kerstbrood en vooruitkijken naar de top2000 en dakar en veel darttoernooien in deze tijd meestal... gaat dakar door eigenlijk?

Ik luister nooit sky maar deze tijd van het jaar niks anders

Ik heb gewoon een kunstboom trouwens..dus die is elk jaar precies even groot ;-D
Romantiek welkom 😎
Kaarsjes yess
Lichtjes nee/misschien
Rode wijn en kaasplank yess kerstavond
Kerst brood ja...met spijs en roomboter
Top 2000 yesssss
Corona doet wat met ons, zoveel is duidelijk. Van formaat brandnetel naar flinke boom :-D
Geldt ook voor mij trouwens. Vorig jaar had ik nog miniboompjes, want dat vond ik voldoende. Dit jaar had ik begin november al flink huisgehouden.

Ik doe weinig aan Kerst, het zijn altijd vrije dagen en meer niet. Dit jaar ben ik van plan om bij een restaurant een kerstmaal te bestellen en te laten bezorgen.

En dan nog die lading kerstfilms die ik kijk. What's happened with me?? Ik ken mezelf niet meer terug.

Corona zorgt voor identiteitscrises O_O

Wanneer word ik ooit weer normaal?
*Pauze* schreef:
12-12-2020 14:40
Ik denk dat het ook afhangt van hoe serieus je de maatregelen neemt.
Bijvoorbeeld of je wel nieuwe mensen wilt ontmoeten waarvan je niet weet hoeveel sociale contacten ze de afgelopen week hebben gehad.
Dat ook. Ook die mensen vinden elkaar wel op de sites.
tomcat schreef:
12-12-2020 15:23
Kom maar meteen thuis dan hoor ;-D
O ja jij wil een harem verzamelen :puh:
Limo76 schreef:
12-12-2020 16:17
Julus beterschap!
Attra...hier wordt het vd week waarschijnlijk ook aangescherpt als ik het nieuws mag geloven.

Tnx!
Hoe is het met jou?
Limo76 schreef:
12-12-2020 16:17
Julus beterschap!

Zeker een leuk beroep. Maar bedenk wel, ik vertel alleen de leuke dingen.
Ach ook slecht weer met golven van 6-7 mtr hoogte kan leuk zijn.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julus schreef:
12-12-2020 17:24
Tnx!
Hoe is het met jou?
Goed, enorm druk met werk zo voor de feestdagen. Alles nog ff afronden. Maar vanaf vrijdag vakantie!
Date van het hotel mee gestopt, was veel te benauwend, zelfs na meerdere gesprekken bleef hij maar de hele dag appen en ook uitspraken waarvan ik dacht: Gast ik ken je net!!

Date van daarvoor waar de miscommunicatie mee was en ik wat te overdreven reageerde was na 1 week al weer in de lucht en die zie en spreek ik regelmatig en dat is heerlijk relaxed en ik word blij van hem.
limo76 wijzigde dit bericht op 12-12-2020 17:50
0.17% gewijzigd
zeefietser1 schreef:
12-12-2020 17:47
Zeker een leuk beroep. Maar bedenk wel, ik vertel alleen de leuke dingen.
Ach ook slecht weer met golven van 6-7 mtr hoogte kan leuk zijn.
Moet er niet aan denken maar vast.......... :lol:
Maar zo rondom Afrika, je hoort nog al vaak dingen over piraten, zijn dat broodjes aap verhalen of is dat echt regelmatig spannend?
quote=Julus post_id=32268399 time=1607790108 user_id=380155]
Corona doet wat met ons, zoveel is duidelijk. Van formaat brandnetel naar flinke boom :-D
Geldt ook voor mij trouwens. Vorig jaar had ik nog miniboompjes, want dat vond ik voldoende. Dit jaar had ik begin november al flink huisgehouden.

Ik doe weinig aan Kerst, het zijn altijd vrije dagen en meer niet. Dit jaar ben ik van plan om bij een restaurant een kerstmaal te bestellen en te laten bezorgen.

En dan nog die lading kerstfilms die ik kijk. What's happened with me?? Ik ken mezelf niet meer terug.

Corona zorgt voor identiteitscrises O_O

Wanneer word ik ooit weer normaal?
[/quote]
Hahaha hier moest ik wel om lachen. Fijn dat het wat beter gaat na je ingreep.

Fijn Limo! Lekker rustig aan kijken wat het kan worden dus.

Hier ook weer een fijn weekend. Vanavond naar vrienden wat drankjes doen, morgen sporten en nog wat theorie leren, maandag examen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven