Singles Unite : deel 5!!! 😄

zaterdag 12 december 2020 om 20:40
Scheelt natuurlijk dat ik een hond heb en sowieso winter en zomer elke dag ga wandelen. Als ik dat vertel pikt een man daar meestal op in dat hij het leuk zou vinden om eens mee te gaan. Heb een actieve hond die niet houdt van treuzelen, heb het eerder te warm, zelden koud.Julus schreef: ↑12-12-2020 14:29Ondanks dat het in Belgie strenger is heeft Attra geen moeite met het regelen van dates. Dus dan zou dat hier toch ook moeten lukken? Als je maar graag genoeg wil lukt alles. Ik denk dat de animo er gewoon minder is. Ik heb geen zin om uren in de kou te banjeren. Zonder ergens op te kunnen warmen.
En met een hond erbij is het losser, gezelliger...
zaterdag 12 december 2020 om 20:43
Ik neem de maatregelen heel serieus, de laatste maanden zijn enkel kind en nu date bij mij thuis geweest, ik ga nergens binnen, zelfs niet bij oiders. Wandeldates raak ik niet aan, geen kus bij groeten. Helemaal safe dus.
zaterdag 12 december 2020 om 20:46
zaterdag 12 december 2020 om 20:47
Haha, nou, geprobeerd, je zit toch echt te koukleumen hoor. Het was ook druk in de stad en zo nuchter in het volle daglicht... Niet de setting voor een eerste date in mijn boekjeAttraverso schreef: ↑12-12-2020 20:46Pauze met warme drank uit een thermos op een picknickbank in leuk gezelschap...
Als je nu eens kijkt naar de mogelijkheden die er wél zijn ipv naar wat niet kan?

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zaterdag 12 december 2020 om 20:50
zaterdag 12 december 2020 om 20:54
OK, zo klinkt het idd niet leuk.
Probeer de natuur, niet druk, geen afleiding van etalages, flink doorstappen...
zaterdag 12 december 2020 om 21:13
Zo ik ben terug top concertje.
Wel jammer dat je moet blijven zitten en niet mee mag zingen....
Even kort wat gebabbeld met wat anderen.
Kort even weer geproefd van een uitje
Kom ik op de terugweg langs de Lidl en denk... kijken of ze hier die ene wijn hebben die ik zoek.
Helaas...niet te vinden, maar zag iets anders en dacht...oke lekker voor zo.
Sta ik bij de kassa...mevrouw u mag na 8 uur geen wijn ....
Gelukkig is mijn wijnrek nog gevuld.
Een valpolicella ripasso dan maar
Kom ik op de terugweg langs de Lidl en denk... kijken of ze hier die ene wijn hebben die ik zoek.
Een valpolicella ripasso dan maar

zaterdag 12 december 2020 om 21:19
Hee wat leuk zeg!Limo76 schreef: ↑12-12-2020 17:48Goed, enorm druk met werk zo voor de feestdagen. Alles nog ff afronden. Maar vanaf vrijdag vakantie!
Date van het hotel mee gestopt, was veel te benauwend, zelfs na meerdere gesprekken bleef hij maar de hele dag appen en ook uitspraken waarvan ik dacht: Gast ik ken je net!!
Date van daarvoor waar de miscommunicatie mee was en ik wat te overdreven reageerde was na 1 week al weer in de lucht en die zie en spreek ik regelmatig en dat is heerlijk relaxed en ik word blij van hem.

zaterdag 12 december 2020 om 21:20
Hahaha hier moest ik wel om lachen. Fijn dat het wat beter gaat na je ingreep.Flaffy schreef: ↑12-12-2020 19:09quote=Julus post_id=32268399 time=1607790108 user_id=380155]
Corona doet wat met ons, zoveel is duidelijk. Van formaat brandnetel naar flinke boom![]()
Geldt ook voor mij trouwens. Vorig jaar had ik nog miniboompjes, want dat vond ik voldoende. Dit jaar had ik begin november al flink huisgehouden.
Ik doe weinig aan Kerst, het zijn altijd vrije dagen en meer niet. Dit jaar ben ik van plan om bij een restaurant een kerstmaal te bestellen en te laten bezorgen.
En dan nog die lading kerstfilms die ik kijk. What's happened with me?? Ik ken mezelf niet meer terug.
Corona zorgt voor identiteitscrises![]()
Wanneer word ik ooit weer normaal?
Fijn Limo! Lekker rustig aan kijken wat het kan worden dus.
Hier ook weer een fijn weekend. Vanavond naar vrienden wat drankjes doen, morgen sporten en nog wat theorie leren, maandag examen.
[/quote]
Goed zo. Allemaal fijne dingen doen. Examen voor wat?

zaterdag 12 december 2020 om 21:22
Dat heb ik een keer meegemaakt. Een man die vroeg of ik het leuk zou vinden als hij mee ging wandelen met hond. Vaak kwam het ter sprake maar heb nooit meer dat voorstel gehad.Attraverso schreef: ↑12-12-2020 20:40Scheelt natuurlijk dat ik een hond heb en sowieso winter en zomer elke dag ga wandelen. Als ik dat vertel pikt een man daar meestal op in dat hij het leuk zou vinden om eens mee te gaan. Heb een actieve hond die niet houdt van treuzelen, heb het eerder te warm, zelden koud.
En met een hond erbij is het losser, gezelliger...

zaterdag 12 december 2020 om 21:23
Hahaha, er zit echt wel diepgang in Tom. Dat lees je tussen de regels door. Maar hij laat liever zijn grappige en luchtige kant zien denk ik.Attraverso schreef: ↑12-12-2020 20:50Mooi gezegd! En mss zit er waarheid in Julus. Tom die nog eens eventjes serieus is, lang geleden![]()

zaterdag 12 december 2020 om 21:25
Weer helemaal vol in de energie dus. Mooi. Die no alcohol regel is makkelijk te vergeten. Zo waardeer je je wijnrek des te meerJulia_20 schreef: ↑12-12-2020 21:13Zo ik ben terug top concertje.
Een valpolicella ripasso dan maar![]()

zaterdag 12 december 2020 om 21:32

zaterdag 12 december 2020 om 21:53
Heb mijn eigen voornemen gebroken en vandaag toch gedate, zo moeilijk is het niet om te daten in NL. Was mwoah, maar wel lekker om uren in de kou rond te banjerenJulus schreef: ↑12-12-2020 14:29Ondanks dat het in Belgie strenger is heeft Attra geen moeite met het regelen van dates. Dus dan zou dat hier toch ook moeten lukken? Als je maar graag genoeg wil lukt alles. Ik denk dat de animo er gewoon minder is. Ik heb geen zin om uren in de kou te banjeren. Zonder ergens op te kunnen warmen.

Hier overigens nul kerstornamenten. Met partner vond ik 't heerlijk om een warme kerstsfeer thuis te hebben, maar zo in m'n uppie vind ik er weinig aan, dus steriel huis. Daar zijn vrouwen toch een stúk beter in.

zaterdag 12 december 2020 om 21:57
Precies, in een man cave hoort geen kerstboom

Ik heb er trouwens wel een

zaterdag 12 december 2020 om 21:59
Ah, dacht je net weer even in een soort van normaal te zijn met een echt concert, mag je geen wijn kopen.Julia_20 schreef: ↑12-12-2020 21:13Zo ik ben terug top concertje.
Een valpolicella ripasso dan maar![]()
Wie had dit toch een jaar geleden kunnen vermoeden.