Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tony is echt helemaal op. Hij is nu drie halve dagen geweest en vanmorgen voor het eerst zonder trillipje achtergelaten. Toen ik hem op kwam halen vertelde de juf dat hij overal leuk aan meegedaan heeft, maar Tony zelf zegt dat hij het niet leuk vond. Nu net had hij een enorm hysterische huilbui en is daarna als een babietje in mijn armen in slaap gevallen. Heb hem net in bed gelegd. Ik heb zo met hem te doen! Kan wel janken! Hij moet hier even doorheen. Het wennen ging prima, dus het komt vast allemaal goed, maar leuk is anders. Blegh!
Loretta is De Mol. Punt.
Ritueel verbranden

Zuluerwtje, grappig

Ik heb ooit twee keer een koortslip gehad en daarna nooit meer terug gekomen. Raar, want dacht dat je er dan nooit meer vanaf kwam. Krijg jij het ook als je erg moe bent enzo Erwt?
Ach die kleine TonyPony! Dan was hij wel erg moe als hij op schoot in slaap viel.

Maar vertel nou eens, had je nog geen antwoord op gegeven , kent hij er andere kindjes van uit de buurt?
Ja hoor, er zitten een paar kindjes in zijn klas die hij kent van de psz. Gelukkig dus wat bekende gezichten en ook kindjes waar hij op de psz graag mee speelde.

Koortslip lijkt me echt heel naar. Pijnlijk, ontsierend en steeds opletten of je niet iemand aansteekt. Das raar Star, dat je het nooit meer gehad hebt. Ik dacht ook dat als je eenmaal de klos bent, het regelmatig weer terugkeert.
Loretta is De Mol. Punt.
Aahhh Kess! En ja, komt helemaal goed. Wel onwijs fijn trouwens dat hij niet na school ook nog naar nso moet. Volgens mij zijn kinderen die eerste weken zo doodop na school en alle vele indrukken. Bij jou laat hij zijn moeheid zien, bij de juf op school niet. Maar klinkt alsof hij het stiekem wel heel leuk had, maar bij thuiskomst te moe was om dat nog te vinden. Lekker vroeg naar bed vanavond en veel knuffelen

Oh en helemaal vergeten, beterschap Star rot die migraine. Was te druk bezig met stokjegooiverhaal ontkennen

Erwt, naar van koortslip

Hier gaat het weer stukje beter. Ga morgen in elk geval wel naar werk en dan kijk ik het gewoon aan, als t niet gaat weer naar huis.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dacht ik ook inderdaad, van terugkeren koortslip. Het is gewoon een virus namelijk en dat raak je niet kwijt. Herpus simple. Klinkt ineens heel vies.
Dan had ik vast geen simpele herpes

Komt vast wel goed met Tony dan. Je hoort/leest het wel vaker dat de eerste tijd heel vermoeiend/indrukwekkend is voor die kleintjes.

NSO wil ik eigenlijk ook helemaal niet, maar kom er toch niet helemaal onderuit. Werkgever ligt ook dwars. Wil woensdag voor dinsdag omruilen, zodat Cee op woensdag niet naar NSO hoeft. Vind ik zo sneu, hele middag naar NSO.

Heb nu een mail naar leidinggevende gestuurd dat ik dan geen andere oplossing zie dan 2,5 dag te gaan werken (woe-middag vrij dus). Dan maar dreigen.
Kan me voorstellen dat je haar idd niet hele woensdagmiddag naar BSO wilt sturen. Lastig dat werkgever dan niet mee wil werken. Is het voor werkgever een probleem als jij minder zou gaan werken? Dan heb je wel onderhandelingsruimte, denk ik. Of zou je ook wel echt terug willen gaan naar 2,5 dag, ook met oog op de baby?
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm vervelend dat werkgever niet echt meewerkt Star.

Arme Tony . Maar ja, eigenlijk is't nog zo raar niet. Bij nieuwe baan is de gemiddelde mens ook vaak kapot na eerste week. Hopelijk volgende week beter.

Star heeft een mysterieuze herpes, maar mijn zululip (das een raar woord) komt inderdaad regelmatig terug. Tot ongeveer anderhalf jaar geleden had ik nergens last van en ineens plopte er een koortslip op. Ik denk dat ik ongeveer 4 keer per jaar een koortslip heb . Hoe alert ik ook ben (ze zeggen dat je smeren als het nog geen blaasjes zijn), het helpt nooit, grmpfff. Xan wil me nu dus ook niet kussen en geeft alleen nog maar een zedige kus op de wang
Peas on earth!
Weet niet wat je had geplakt Inad maar het was vast prachtig.

Compeed Erwt, is geweldig!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kun je het plaatje niet ziet, Vish?

Star, hoop dat het toch lukt bij werkgever, zou lekker zijn

Hier naaimachine na heeeel lang eindelijk aan de praat gekregen. Heb er meteen een Dora kussensloop uitgewerkt, zou ik al jaar geleden voor Chica maken Ze is er heel blij mee En twee lakentjes voor de baby en een luieropbergtasding. Ik maak wel weer foto's

Dit wordt steeds erger. Waar gaat het eindigen?

Ging Tony makkelijk slapen, Kess? Werd ie een beetje oke wakker na slaapje?
Leuk, al die babymaaksels! Heb op andere topic al je mobile gezien. Nu ook lakentjes in boerenbontruitje? Of heet dat nou een Vichyruitje? Hoe dan ook: goede smaak! Op dat Dorasloop na dan, maar ik snap helemaal dat Chica ermee in de gloria is!

Ik dacht dat Compeed voor blaren op je voeten was. Weer wat geleerd... Of misschien hebben ze wel een mond- en klauwzeer;ijn, dat kan natuurlijk ook nog.

Ik heb Tony vanmiddag al slapend in bed gelegd en na een uur werd hij fris&fruitig wakker!
Loretta is De Mol. Punt.
Werkgever is er niet blij mee nee als ik 2,5 dag zou gaan werken, zegt al dat het niet kan want drie is het minimum. Gel*l lijkt me, want mijn duo werkt twee dagen.

Ik wil geen 2,5 dag werken hoor, maar ik wil Cee ook echt niet naar de naschoolse opvang.
Heb je nog ouderschapsverlof staan van Ceetje? Misschien kun je daarmee nog iets...
Loretta is De Mol. Punt.
Dat Compeed werkt voor geen meter bij mij, en onzichtbaar is het al helemáál niet. Stomme plakkertjes. Maar goed, nu heb ik Akolip, en dat werkt ook niet. Dus eignelijk maakt het niet uit.

Wat stom van werkgever Star. Als duo 2 dagen werkt, is het dus duidelijk dat 3 níet het minimum is...
Peas on earth!
Akolip? Wat is dat

Volgens mij hebt je echt recht op ouderschapsverlof, dat van 2,5 dag mag hij dus helemaal niet zeggen volgens mij.

Foto's komen eraan. Chica ligt nu op haar Dora kussen te slapen (ik vind haar ook vreselijk, Kess, die Dora. En volgens mij boerenbont inderdaad, of kan allebei. BB-ruitje kan ook nog. Nu wel ruitjes moe Zaterdag op markt even andere stof halen )
Kess, foto's staan in Aug/sep. Zal ik Viva verdere spam en foto-upload onthouden?
Ouderschapsverlof is op

Krijg je dat niet elke keer opnieuw dan bij elk kind? Discriminatie aan het adres van tweede kind als het niet zo is

Akolip, dan naam alleen al

Ordinaire Zovirax ook niet goed?

Ik vind ruitjes schattig.
Ja, je krijgt bij elk kind ouderschapsverlof.

Ik ga nu dus die van Chica en van baby opnemen.
Zovirax, akolip, compeed, allemaal dezelfde zooi. Voordeel van akolip dan wel weer dat het niet wit maar doorzichtig is, zodat ik een doorzichtige zululip heb in plaats van een vieze witte zululip
Peas on earth!
O ja, vergeetachtige Jan ben ik. Volgens mij had ik je daar zelf op gewezen

Wow, je knutseldingen zijn echt gaaf!!! Al heb ik nesteldrang, dan gaat dat me nog niet lukken
Ik wil ook knutseldingen zien. Waarrrrrr?

Oh en goedemorgen!

Laatste werkdag van de week,
Peas on earth!
Mijn schoonzusje is van werkgever veranderd. Aangezien er nergens geregistreerd staat dat ze als eens ouderschapsverlof voor neefje heeft opgenomen, mag ze het nu weer voor 2 kinderen opnemen. Heel vreemd... Maar wel handig! Voor haar is het overigens onbetaald verlof. Ik kreeg destijds 75% doorbetaald. Dat maakt natuurlijk ook nog wel verschil.

O, en goedemorgen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ha, dat is handig zeg. Gaat ze er ook weer gebruik van maken?

Bij mij is het helaas volledig onbetaald, dus gehele periode opnemen in 1 keer gaat me te veel kosten.

Goedemiddag :-)

Maandag met Ceetje naar de kinderarts in verband met o.a. vermoeidheid en steeds terugkerende urinewegklachten. Arm popje.
Haai

Arme Ceetje, bah! . Heeft ze er veel last van?

Bij mijn werkgever volgens mij ook 50 of 75% doorbetaald (50% volgens mij), das best luxe lijkt me.

Ik moet nog even boodschapjes doen! Tjuus!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven