zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

hoiii allemaal

rustig hier hoor.

nou londen was helemaal leuk, alleen 2 dagen waren veeelst te kort.

we hebben wel alles kunnen zien en bekijken, alleen helaas geen tijd gehad om te winkelen. met als gevolg dat we moeier thuis zijn gekomen dan dat we erheen zijn geweest.

ik vond het leuk om londen een keer te bekijken, ik ga er zeker binnen een paar jaar weer heen, maar dan om lekker te shoppen.

als je foto's wilt zien, ze staan op mijn hyves.

wat hebben de mama's gekregen voor moederdag??
Knappekloon, heb je foto's bekeken. Super hoor! Zag ze gisteren al!

Mooie creatieve uitspattingen van beide kinderen op kledinghangers en een drop/snoeppot met de tekst Mama ik hou zoveel van jou..

Jayden alleen ziek en dus was hij er niet echt mee bezig met moederdag, eerder wel, maar gisteren dus niet. Hij is nu wel heel erg bezig met onze vakantie naar Frankrijk, maar dat duurt nog maanden, gaan pas 25 augustus, maar hij verteld het aan iedereen!

Ga even tv kijken en dan vroeg erin. Heb spokende kinderen in de nacht en zijn vroeg wakker en dus lui en moe op de bank.

Groetjes Ukkie
hebben alle kids mooie dingen geknutseld op school/kdv?

Vannacht zo'n rare droom gehad, ik ging bevallen maar dat was voor iedereen een verrassing want niemand en ook ik wist niet dat ik zwanger was. Was een hele snelle bevalling, incluis placenta (raar zo'n detail). Doordat ik niet wist dat ik zwanger was, had mijn moeder maar even bedacht dat hij dan Sven moest heten, ach dat vond ik wel prima, maar toen later Cooperman thuis kwam van zijn werk en nog ff naar het gemeentehuis reed om aangifte te doen, hebben we toch maar even zijn naam veranderd. hmmmm, raar hoor.

A.s. weekend mag/kan ik testen, ik voel regelmatig hetzelfde als wat ik voel bij eisprong/begin van menstruatie, maar volgens mij alleen maar omdat ik eraan denk. Het zal wel niks zijn, meer hoop dan wijsheid...
cooper dromen betekenen meestal iets he, ik weet dat je daar boeken over hebt, zal vast ook wel op internet staan???
'de meeste dromen, zijn bedrog'

*ik haal diep adem en zeg op mijn allerzelfverzekerst*

Ach mijn droom is toch bedrog, want a.s. weekend zal blijken dat ik zwanger ben..

*en kruipt weer terug in mijn schulp*
Wie weet cooper ik hoop echt voor je van harte!!!
Cooper, ik duim voor je!
Cooper, ik duim voor je!!

Ukkie, ik hou het bij de huggies.... bevallen mij't beste!

Hoe is het met Jayden?? Weer wat beter dan gister?

Vanmorgen naar cb geweest, helemaal goed gekeurd! Syenna is nu 65cm en 7200gram!! Ze zeiden al een lange meid voor haar leeftijd, tja van wie zal ze dat nu hebben????Moeders....

Ik kreeg zelfs een compliment :-) dat ik een hele relaxe moeder was, leuk om te horen!..

Verder alles top hier, alleen het slapen gaat niet super! Heb van vsm ff tabletjes gehaald, voor rustig slapen, kijken of dat werkt.. ik denk zelf dat ze 's nachts de dag aan het verwerken is!! want ze huilt niet 's nachts, ze is gezellig aan het kletsen en brabbelen enzo!! vannacht om 3uur maar ff meegenomen naar beneden, flesje lauw water en toen ging madam wel slapen, dan maar ff zo! ze krijgt geen voeding van mij.. streng he??!!!

Gisteren alweer wat last van de rug/buik!! vanmorgen flinke hoofdpijn en ja hoor net ongesteld geworden!! ben er nu alweer zat van ha ha!! maar goed het gewone leven gaat ook weer door als vrouw....

Meiden ik ga ff stofzuigen, kleine topper ligt heerlijk buiten te slapen!!

Liefs Koe
koe was dit de eerste keer dat je weer ongesteld werd na je bevalling dan??
Hallo Meiden,

Ik ben net afgelopen zaterdag voor de tweede keer ongesteld geworden na de bevalling. Heb het echt niet gemist hoor. Was allang blij dat het zolang uitbleef!

Ik ben ook net bij het CB geweest. Ik vrees dat Syenna mijn kleine toppertje gaat inhalen. Joya is nu 69,6cm en woog 8160 gram. (maar beetje valse meting, want ze had net 5 minuten daarvoor een fles gehad van 150cc)

De prikken vond ze niet zo geslaagd, maar verder heeft ze wel haar kunstjes gedaan. Is een snelle dame zowel met motorische ontwikkeling als met taal! Oortje wederom licht ontstoken, maar dat zijn we inmiddels wel gewend!

Jayden wel weer iets beter. Morgen moet hij het maar volhouden en anders kunnen jullie me bellen s middags als het echt niet gaat! Maar nu best goed, is wel net in slaap gevallen op de bank, maar ik maak hem zo weer wakker, want hij moet vanavond slapen en niet nu! Ook al zo streng!

Nog verteld aan het CB wat ze allemaal al eet en drinkt??

Groetjes Ukkie
KK, dit is idd de 1ste x en heb nu fikse koppijn

Ukkie, nog even en dan zijn onze toppers gelijk groot, dan word het lastig om kleren van je over te nemen ;-(

Nee ha ha heb alleen verteld dat ik haar elke dag een paar hapjes fruit doe en verder niks gezegd... kreeg al te horen fruit is nog niet nodig, bla bla bla!!! Mooi dak het weet ga er toch fijn mee door ha ha!!

Sneu zeg Joya steeds met haar ontstoken oortjes, arme meid! Hoe is het met Jayden??...
kunnen ze niks doen aan de oortjes dan?ook sneu!!

mijn eerste ochtend temperaturen is al mislukt, de kat begon over het dekbed heen te kotsen, dus heb eerst dat opgeruimd en daarna pas getempt...
Vrijdag naar de kno arts, vrees alleen dat die weinig doet, ze is niet ziek genoeg ervan, eet er alleen slecht van en slaapt er slecht van, maar we zullen zien.

Jayden wel weer iets beter, niet topfit. Is ook bont op zijn romp eens googlen zo!

Groetjes Ukkie
bedankt voor de steun meiden!

@Koe: ik ken je alleen maar van wat je hier schrijft, maar ook daaruit blijkt dat je een onwijs relaxte moeder bent!

@Ukkie: he wat balen zeg, zo weer in de ziekenboeg..

@KK: ff voor de zekerheid, want daarin heb ik me in het begin ook in vergist: als je temperatuur gaat stijgen, dan is je eisprong er al, he? Dus je moet (nou ja, moet...) sexen voordat je temperatuur stijgt.

Had vandaag een lichtkleurige afscheiding, nog nooit gehad. óf het is een voorteken van dat ik ongesteld wordt of anders... de kleur van mijn plas is ook al dagen anders dan normaal, whaaaa ik maak mezelf helemaal gek! waar is de echte nuchtere cooper gebleven??? Ik ga echt keihard van die roze wolk afpleuren van het weekend.

hoe lang duurt het eigenlijk na de bevalling, wanneer je weer ongesteld wordt, of is dat bij iedereen weer verschillend. Lekker hoor, niet ongesteld worden, tja dat mis je niet.
haha ik zou ook wel effe 12 maanden niet ongesteld willen zijn, op dit moment natuurlijk niet, maar ik bedoel als lief en ik niet met kinderen krijgen bezig zijn geweest natuurlijk...

coop ik weet het van het tempen, naast dat ik temp, doe ik sowieso ook mijn ovutesten (vandaag weer een aantal besteld).

ik vind dat tempen echt helemaal niks, bah! nou ja als de huisarts het wilt he,...

coop ja kan 3 dagen voordat je ongesteldheid moet komen al testen he., dus als je echt geen geduld hebt... ik zeg gewoon doen!!
@KK; tempen is idd niet fijn. Maar ik heb het uiteindelijk 'maar' 2 maanden hoeven doen, want de gyn had hiermee voldoende inzicht. Hoop dat dat voor jou ook het geval is. Hoe is het trouwens met de baan van KK-man, is er al meer duidelijkheid?
Cooper, dat is inderdaad bij elke vrouw anders en ook afhankelijk van of je bv geeft of niet. Vaak als je stopt met bv of de nachtvoedingen al wegvallen ben je sneller weer ongesteld. Ik was bij Jayden echter na een maand gewoon weer ongesteld. Bij Joya dus pas 5 weken geleden voor het eerst weer en ik heb er nu na 2x alweer aardig de pest in! Wat een smerig gedoe is het toch ook!

Spannend Cooper, kan een teken van innesting zijn, maar wat je zegt ook naderende menstruatie. Ik houd het komend weekend de boel goed in de gaten hier. Mijn duimen draaien overuren in elk geval!

Knappekloon, duim me ook suf voor jullie hoor...

Xaartje hoe is het ermee? Al een poosje erg rustig om je heen?

Jayden wel weer iets beter en vanmiddag thuis ook nog echt weer gezellig en lekker gespeeld in de zandbak en tv gekeken. Joya ook gezellig, grijpt alleen af en toe haar oren vast. Vanaf 7 uur liggen ze beide te slapen, heerlijk!

Ga bankhangen nu....

Groetjes Ukkie
over het werk van mijn vriend is helaas nog niks bekend, heel irritant.

deze maand zijn ze bezig met de verkoop van hele belangrijke produkten, als dat lukt kunnen ze nog een half jaar door. dus dat is best spannend.

heb vandaag ook maar wat ovulatiestesten gekocht, als het tempen niks wordt. haha drama zeg, ik ben niet echt een ochtendmens namelijk.

ach ik probeer het nog effe vol te houden..
koe heb jij en nieuwe laptop gekocht??
@KK: ik ben ook zeker geen ochtendmens, maar probeer echt even vol te houden. Mocht je de MM ingaan, dan heb je zo'n temp-staatje volgens mij echt nodig, desnoods doe je het maar een maandje. misschien een tip: mijn wekker ging af en mijn thermometer lag ernaast. Ging ik op mijn buik liggen en dan tempen. kun je gewoon rustig wakker worden. (het is mij zelfs wel eens overkomen dat ik gewoon weer in slaap viel...ja met thermometer en al)

Maar heel begrijpelijk hoor, het is echt klote zo 's ochtends vroeg.

@Ukkie: fijn dat het weer beter gaat met Jayden. ik duim ook voor jou, maar dan dat de kids voorlopig niet meer ziek worden.

@Aapje: hoest met jou, ben je al druk met de voorbereidingen (aanschaf van spullen, babykamer in orde maken etc)
het goede nieuws: ik heb weer een goede cyclus, 28 dagen deze keer, jippie!

het slechte nieuws dus: stop maar met duimen...
jaa idd een nieuwe laptop, heerlijk op de bank met laptoppie op schoot... ben erg moe!! Syenna net op bed en ik ga er zo achter aan, ben bek af!! Kleine meid op moment veel aan het spoken 's nachts, dat is wel vermoeiend hoor!! verder doet ze het echt super goed!

Ben zo trots op mijn mooie meissie... ze was zo super vrolijk, heerlijk kind!!

cooper,wat fijn zeg dat je cyclus goed is,helaas moet ik nu al stoppen met duimen dat is echt KUT!!!!! Knuffel van mij!

Ongesteld zijn, vreselijk gedoe altijd, bah!!!mag voor mij wel weg blijven ha ha..\

Zaterdagavond met Ukkie en man naar de wok, erg veel zin in!! tijdje geleden dat we elkaar prive hebben gesproken.. ff gezellig bij kletsen..

morgen middag gezellig naar een collega van een andere locatie, heeft in februari haar 3de kindje gekregen.. gezellig bij kletsen :-)

meiden ga nog ff mail checken en dan douche en onder de wol!!!

fijne avond..
Balen Cooper!

Lekker wokken zaterdag echt zin in!!

Jayden echt opgeknapt vandaag en Joya erg vrolijk en gezellig en al 2 nachten doorgeslapen. Alleen nu dus Jayden aan de spook s nachts! Ik mag blijkbaar gewoon niet doorslapen nog!

Morgen naar de kno arts, ben benieuwd!

Groetjes Ukkie
Ah Coop wat ontzettend balen! Wel heel positief dat je cyclus weer netjes 28 dagen is, maar het zou natuurlijk fijner zijn als je nu gewoon zwanger zou zijn geweest! Op naar de volgende maand!

KK; balen van dat tempen. Ik heb het toen ook gedaan, maar dan wel oraal... kon het niet over mijn hart krijgen om anaal te tempen in de ochtend. Bij mij was ook alles netjes volgens het boekje en dat werd ook met oraal tempen al duidelijk! Hoe gaat het verder? Hoe staat je vent nu in het hele medische gebeuren?

Uk: fijn dat je kleintjes eindelijk weer helemaal in orde zijn. Ik ben heelbenieuwd wat er uit de KNO bezoek morgen komt!

Koe: fijn dat het zo geweldig gaat met je kleine (grote) meid. Ook heel grappig dat ze bijna zo groot is als Joya.

Hier gaat alle goed. Vind het heerlijk om zwanger te zijn. Heb alleen last van mijn rug en verder geen kwalen! Heel fijn dus. Het kamertje begint er langzaam op te lijken. Dit weekend gaan we er nog wat mee verder, daar heb ik echt zin in! We zijn druk bezig met af en toe discussieren over namen, maar hebben eigenlijk nog niets concreets.

Over 2 weken gaan we op vakantie. Lekker een weekje in de zon liggen in Egypte! Heelijk. Ik heb al een zwangerschaps-bikini gekocht. Heel raar om uit te zoeken en ook wel moeilijk om een leuke te vinden, maar ik ben er wel blij mee!

Zo nu verder bank hangen en zo richting mijn bed!
Heb net van mijn vriend gehoord dat hij dit weekend niet thuis komt. Hijis dan alleen niet jarig, ik heb dan ook nog mijn ovulatie grrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven