zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

KK, dat is echt balen zeg!!! moet je weer een maand wachten

later meer, syenna heeft zin in de fles..
ja... dag ei!!
Hey,

Net bij de KNO arts geweest en over 2 maanden weer komen. Is haar oortje dan nog steeds rood en geirriteerd dan gaat hij buisjes zetten. Nu nog niet, omdat ze nog geen 1 is en wellicht speelt ook mee dat ze zo klein en licht is en dan doen ze het nu nog niet. Over 2 maanden dus weerkomen. We zullen zien!

Jayden heeft een stijve nek, is lang niet fit (gisteren leek hij toch echt helemaal beter!) en dus gaan we straks even weer naar de huisarts met hem. Is toch wat hier.

Mijn man heeft een scheurtje in zijn middenrif waardoor zijn maag steeds erdoor heen wil en dus heeft hij zuurbranden, pijn in zijn buik en dus ook lang niet fit. Kan weken duren voordat het hersteld als het hersteld. Nu heeft hij medicatie en moet hij oppassen met gekruid eten, geen alcohol en geen koolzuurhoudende dranken of sapjes. Hij denkt er goed om, maar morgenavond even niet, want dan gaan we wokken en dan neemt hij voor deze keer een zere buik en zondag maar voor lief!

Kortom, ik ben gezond en fit, maar mijn gezinsleden ontbreekt het momenteel nogal aan het echt fit zijn, maar goed het mooie weer komt er toch wel aan en dus zal het wel snel een keer overzijn met alle ziektekiemen en pijntjes hoop ik. Gelukkig ben ik heel positief ingesteld en sta ik meestal stevig met beide benen op de grond en dus blijf ik ook nu de rust zelve!

Groetjes Ukkie

p.s. KK, k.t met peren!!

Aapje, fijn dat het goed met je gaat
uk wat een lappenmand daar! ik hoop dat alles en iedereen snel weer beter wordt.

hoort joya ook minder??
Heee meiden,

sorry dat ik jullie verwaarloos. T is zo druk hier.

Coop, heh kut... heb je je eisprong wel weer gevoeld deze maand???

KK, grrrrrrr...wat balen zeg.

Ukkie, je had beter verpleegkundige kunnen worden! Wat een gedoe toch elke keer. Ik hoop snel op beterschap voor allemaal!!

Koe, wat een wereldmeid heb je toch, en zo mooi!!

Aapje, fijn dat alles zo goed gaat! Ik ben heeeeeel benieuwd naar t kamertje, fotos???? zorg je goed voor jezelf, op tijd je rust nemen, luister naar je lijf!

@ allemaal,

Hier gaat alles goed. Rune heeft een wat moeilijker weekje achter de rug. Hij wilde niet drinken en moest dagen achter elkaar huilen (heeel zielig met zo'n prutlip) Hij overstrekte zich enorm en raakte alleen maar meer in de stress. Ik heb dus 5 dagen fulltime ge-kolfd en dan dronk hij wat rustiger. Verder nog wat dingen gestructureerder gedaan en ineens is het weer over. Hij wil ook weer aan de borst, gelukkig. Alle voedingen kolven is heel erg zwaar, ik was alleen nog maar aan het voeden, kolven, kolf schoonmaken en dan kon ik weer opnieuw beginnen... zo'n 7 x op een dag.

Hij groeit heel goed en word al een hele bink, ik ben zooooo verliefd. Ik zit al helemaal in het moederschap alsof het nooit anders is geweest. Al moet ik af en toe nog wel slikken als ik denk aan mn zwangere buik, die mis ik echt enorm :(

Ik heb wat foto's op onze hyve gezet.

Tot snel weer, fijn weekend!!!
mooie foto's xaar en zo te horen een hele trotse moeder.

leuk hoor!!
@KK; gefeliciteerd alvast met de verjaardag van KK-man, maar wat balen zeg, dat hij niet thuis komt. Daar gaat weer een maand... zo schiet het niet op, he?

@Ukkie: je hebt idd echt je roeping gemist... Hoop dat niets ernstigs is met Jayden en zijn nek. En arme Joya: buisjes helpen vaak wel goed, toch?

@Xaar: ja, eisprong wel weer gevoeld (gevoelig in mijn schaamstreek en meer afscheiding 1 a 2 dagen), althans ik denk dat het mijn eisprong is.

Balen zeg, met het voeden. Voel je je ws. net een melkkoe.. leuk dat je zo verliefd bent.

hoe gaat het met de kilo's. vliegen ze eraf, of valt het tegen?
Jayden heeft een stevige antibioticakuur gekregen. De huisarts schrok behoorlijk van zijn nog steeds dikke keel en amandelen! Volgende week weer terugkomen en als het dan nog zo dik en gezwollen is, dan zal hij contact opnemen met de kinderarts en moeten vermoedelijk zijn amandelen eruit.

Die stijve nek is niks aan te doen, is lastig, maar gaat vanzelf weer over. Hoe moeizaam sommige medicatie gaat, zo makkelijk gaat dit, want hij vindt zijn drankje heerlijk. Ik doe 7,5 ml in het spuitje geef die aan hem en hij spuit het zelf met kleine beetjes tegelijk zijn mond in en zit er echt van te genieten!

Joya afgelopen nacht wel beter geslapen dan gisteren, maar wel weer paar keer onrustig. Lastig is het soms wel hoor. Sinds 3,5 jaar heb ik in tijden niet een lange periode achter elkaar doorgeslapen!

Ga even mijn mail checken en dan straks eens aan de was beginnen. Vanavond lekker uit eten!
tja er zijn mensen die vandaag moeten werken he...

verder t weekend alleen.

maar moet morgen nog wel t huishouden doen enzo, en ik ben bezig een dvd te maken van het uitstapje naar londen.

ik vind het zoooo jammer dat ik hou van holland er niet meer is, ik kon mij daar de hele zaterdag naar toe leven

uk is jayden nog niet te jong om de amandelen eruit te laten halen?? ik weet ook niet op welke leeftijd dit gewoonlijk gebeurd??

cooper hoe lang blijven jullie nog bezig met proberen voordat jullie echt de medische molen ingaan met iui / hormonen etc.?
goeie morgen meiden!

gisteren belde mijn zusje haar vriendin is 8 weken te vroeg bevallen van een dochter!! Meisje had het erg benauwd, ligt aan de beademing, medicatie gehad voor rijping van de longetjes! maar gelukkig lijkt het allemaal erg goed, kleine vechter! bevalling super snel..als de kleine zichzelf warm kan houden en de longetjes zijn goed dan mag ze naar 't andere ziekenhuis! en dan hopen dat ze snenl met haar papa en mama naar huis mag!! Ze heet Noor en ze was 1900gr, lengte weet ik zo niet... gelukkig alles goed! ik kreeg echt kippevel toen ik het hoorde, er ging alweer van alles door me heen...maar gelukkig maken ze het allebei erg goed!

Vanavond WOKKEN!!!!!!!!!

vanmiddag miss ff naar het voetbalveld, mijn zusje heeft kampioenswedstrijd :-) als we tijd hebben gaan we ff heen.... wil eerst ff flink thuis bezig eigenlijk, blijft de laatste tijd beetje liggen....

meiden fijn weekend
Koe, gelukkig gaat het goed met de kleine Noor, Tja, daar moet je niet aan denken, maar dat gebeurd inderdaad wel eens. Hopelijk blijft ze goed vechten en gaat het allemaal goed!

Lekker wokken vanavond! Zin in!
Dat zou ook schrikken zijn geweest, zo'n vroege geboorte...

Mijn nicht is gisteren bevallen van haar 2de zoontje, ze hebben hem lasse genoemd.

Nee het is geen hond, het is echt een baby!
@Ukkie: een antibioticakuur? zo dat zijn heen halve maatregelen. Gelukkig vindt hij het lekker. Mochten zijn amandelen eruit moeten, ahh das wel zielig, maar tegelijkertijd ben je er dan wel echt vanaf. Tja, en de slaap, kun je de kids niet een nachtje uit logeren brengen? niet als ze ziek zijn natuurlijk, maar is misschien wel prettig om even bij te tanken.

@koe: lekker wokken, vindt het alleen nooit zo gezellig. Want de helft van de tafel staat bij de wokker en de andere helft zit aan tafel. iig in het gezelschap waar ik mee naar de wokker was.

@KK; daar zijn we nog niet uit. Als ik nu al 4 maanden op rij een cyclus volgens het boekje heb, vraag ik me af, of iui etc, wel nodig is. Ik kan er niet echt achterkomen of als je een gewone cyclus hebt, dat dat dan automatisch betekent dat ik ook altijd een eisprong heb. want als het dan alleen aan cooperman zijn zaadjes ligt, dan kunnen we ook voor K.I. volgens mij. Misschien moeten we nog maar een x een afspraak maken met de gyn, om het duidelijk te krijgen.
Coop dan kun je het beste ovulatietesten gebruiken, dan heb je ook meer inzicht daarin.

Zou je het zaad van je vriend niet willen laten testen dan?
Coop dan kun je het beste ovulatietesten gebruiken, dan heb je ook meer inzicht daarin.

Zou je het zaad van je vriend niet willen laten testen dan?
Uk, was super gister avond, ondanks dat het zo druk was!! doen we snel een x weer.... hoe is het met je silliconen ha ha!! die kop van die vent, ongelooflijk..

meiden ik zal het verhaal ff uitleggen:

Uk en ik stonden gisteren bij het ijsbuffet, te wachten voor een kopje thee/koffie, toen ik een lepeltje wilde pakken kwam ik per ongeluk tegen uk haar borst aan waarop ik (te hard) zei: oh sorry ik kwam aan je silliconen, wij lachen natuurlijk en die man voor Uk zat haar eens aan te kijken naar haar borsten te kijken en wij hadden 't niet meer , keek wel een paar x naar Uk haar silliconen ha ha!!!!

Alles goed hier, Syenna tot half 6 geslapen, flesje gehad toen nog tot 8uur, toen wilde ze niet meer... gelukkig was iets daarvoor de wekker al gegaan ivm voetbal van mijn mannetje!! dus wakker was ik al!! heeft ze nog gezellig tot 9uur bij me in bed liggen kletsen/spelen, dat vind ze zo gezellig he..

ga nu ff ontbijten.. fijne dag
leuk dat het etentje gezellig was, en lachen zeg, dat verhaal over de siliconen.

@KK: zaad is al meerdere malen getest en niet van topkwaliteit, ovulatietesten gebruik ik ook. Daar gaat het dus niet om.
Cooper het scheelt wellicht dat wij met zijn vieren waren en ook echt de volle 3 uur hebben benut om te eten. We zitten dus inderdaad wel eens met zijn 2en of alleen, maar het grootste deel toch echt wel met zijn 4en. Met grotere groepen heb je dat inderdaad wel sneller denk ik inderdaad. Hoewel ik het nog niet zo ervaren heb. Ik vind het voordeel van wokken dat je in grote groepen makkelijker stoelendans doet en zo kan je makkelijker met iedereen praten.

Ja, die man kon zijn oren niet geloven en daarna zijn ogen ook niet denk ik.

Ik moet trouwens zeggen dat ik er wel aardig aan gewend ben inmiddels hoor die slapeloze nachten of meer de nachterlijke onderbrekingen van mijn nachtrust. Went wel en ooit gaat het wel over denk ik.

Zo leuk Joya kan dansen echt genieten om naar te kijken en ze heeft vandaag haar eerste 4 stapjes los gezet. De 5de en 6de liet ze zich dan voorover in mijn armen vallen. Ze genoot er heerlijk van en was helemaal trots op zichzelf.

Jayden eet als een slootgraver en dat is dus weer een goed teken en de antibiotica doet in dat opzicht zijn werk. Maar keel nog steeds dikke knikkers. Joya eet al 2 dagen nauwelijks, maar goed komt ook wel weer goed denk ik.

Ga nu naar haar toe, want ze brult het uit.

Groetjes Ukkie
gvd- net een heel verhaal geschreven, en nu alles kwijt ...zucht.

ik ben echt boos op mijn vriend.

hij zou dit weekend thuis komen. nou niet dus. dan zei die dat hij woensdag thuis zou komen, en gisteren belde hij weer dat hij nu donderdag pas weer thuis komt. zucht ik heb ook niks aan hem.

hij mist zijn verjaardag, mijn eisprong, en we hebben woensdag ook een feestje waar ik nu dus alleen heen moet gaan.

ik heb zo'n gevoel dat hij totaal geen moeite doet voor mij en helemaal niet zijn best doet en ben boos.

sorry hoor meiden, effe afreageren.

ik heb wel vandaag de woonkamer al versierd voor als verrassing voor als hij donderdag thuis komt.

en ik heb 2 hele leuke kado's voor hem laten maken, 1 cd over hem en met zijn naam, een een fles wijn met een foto van hem en mij.

en heeeel grappig over die siliconen, ik zat even hardop te lachen achter de laptop haha
KK, sterkte ermee, kan me voorstellen dat je boos was/bent. HOe is het nu??
Ik lees het nu terug best een hard verhaal je, oeps!

Ach ik moet niet zeuren, ik weet dat het bij zijn werk hoort...

Hoe gaat het verder met iedereen??
ach KK: iedereen heeft er weleens ff de pest in toch?
Hey meiden,

Hoe is het met iedereen op deze zonnige ochtend?!

Wij zijn gister naar Drievliet gegaan. De grote kleine man heeft een week extra vakantie omdat zijn school gaat verhuizen (herbouwd na oud&nieuw brand vorig jaar). Manlief heeft een dag extra vrij genomen en wij er lekker op uit. Wij dachten het zal wel lekker rustig zijn want het is geen vakantie. HOE NAIEF! hahaha...nooit aan gedacht dat er natuurlijk wel heel veel schoolreisjes zijn.... Mijn god wat een drukte, alleen maar gillende hysterische kinderen. Ik heb mijn man gezegd dat als er een schoolreisje komt naar een pretpark dat hij me moet weerhouden om mee te gaan als begeleiding....wat een kwelling, hahahaha.

We wilde een dagje speciaal voor Midas (ja waarom zou ik zn naam niet schrijven...) omdat het de laatste 6 wkn vooral om zn broertje draait. Hij vond het echt fantastisch. Hij durfde overal in en het kon hem niet hard genoeg gaan. Echt een succes dus. De dag afgesloten met een lekkere pizza.

Rune heeft zich ook voorbeeldig gedragen. Hij heeft heerlijk liggen tukken en ik heb hem 2x in het restaurant gevoed. Vind het nog steeds erg wennen om zo open en bloot te zitten, maarhet gaat steeds beter.

Vandaag heb ik een bruiloft van twee vriendinnen. Ze trouwen in Haarlem en hebben een prachtige dag uitgezocht. Ik heb er wel zin in, nu nog in mn kast ietst leuks zoeken om aan te doen wat ook daadwerkelijk past!

Fijne dag allemaal
KK, MANNEN!!!!!!!

Hier een erg onrustige nacht gehad, Syenna reageert denk heel sterk op fruit. weekend geen fruit gehad slaapt ze super, gisteren weer geprobeert vreselijk veel wakker geweest!!

ze is ook niet fit, moet zo ff met haar naar ha ze rochelt zo en is al 2 weken verkouden... ik stond op met knallende koppijn en een hele zere rug!! hopen dat het weg zakt, moeten vanavond naar een collega op kraamvisite maar als ik me zo voel dan denk ik dat ik er slimmer aan doe om vroeg onder de wol te gaan ,wil morgen wel werken!!

meiden ga ff naar mijn kleine meisje..
koe ik hoop niet voor je dat je net zo in de lappenmand gaat zitten als ukk...

xaar leuk drievliet.!! ben ik vroeger met school ook vaaaak naar toe geweest. je brengt me nog op ideeen. is het ook leuk voor alleen volwassenen trouwens, of toch wel vooral voor kinderen?

het tempen gaat me nog best goed af, het wordt een soort van gewenning, ook al viel ik vanmorgen weer in slaap met de temp in mn * haha..

ik ga alleen woensdag met een paar meiden wat drinken en dan blijf ik daar ook slapen, en ik weet niet of ik de kamer alleen heb. iemand nog tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven