Twijfel meisjesnaam
woensdag 13 mei 2009 om 21:27
woensdag 13 mei 2009 om 22:37
Wij hadden 2 meisjesnamen waar we tussen twijfelden, maar dat waren wel namen die we beiden heel leuk vonden (vinden). Dus dat kan best wel. Maar je moet uiteindelijk toch echt kiezen, dus wij hebben met 33 weken toen we op weg waren naar een verjaardag de knoop maar doorgehakt . Achteraf gezien was de andere naam misschien beter geweest, want dochter is een pittig ding en nu heeft ze een hele lieve naam. En de andere naam was wat pittiger. Maar goed, het is goed zoals het is.
Maar goed, ik kan wel aangeven welke naam ik het mooist vind, maar daar heb je toch niets aan? Ik zou voor Sara kiezen, maar dat is meer omdat ik de rest niets vind...
Maar goed, ik kan wel aangeven welke naam ik het mooist vind, maar daar heb je toch niets aan? Ik zou voor Sara kiezen, maar dat is meer omdat ik de rest niets vind...
woensdag 13 mei 2009 om 22:42
Hhhm, zie net dat Jasmijn inmiddels ook al op nr. 7 staat in de namen top 20 http://www.babynamenoverz ... p10/babynamen_top_10.php.
The time is now
donderdag 14 mei 2009 om 09:10
donderdag 14 mei 2009 om 09:21
donderdag 14 mei 2009 om 10:10
Jasmijn en en Sara(h) zijn echt zoooo standaard onderhand; dus als je het niet erg vind dat jouw kindje over een paar jaar naam kind nummer 3 in de klas is kan je dat kiezen, anders zou ik echt origneler zijn. Janna vind ik persoonlijk heel lelijk! Blijft Hanna over (wat ik ook niet zo kiezen)
Wat is jouw favoriet en de favoriet van je man? dan houd je er maar 2 over (of met een beetje mazzel maar 1 )
Wat is jouw favoriet en de favoriet van je man? dan houd je er maar 2 over (of met een beetje mazzel maar 1 )
donderdag 14 mei 2009 om 10:13
quote:Minka schreef op 13 mei 2009 @ 21:27:
Hoi allemaal!
Op dit moment ben ik 35 weken zwanger. Een jongensnaam hebben we al, alleen zijn we nog niet uit een leuke meisjesnaam.
Dit zijn de namen waar we tussen twijfelen:
Sara (h)
Jasmijn
Hanna (h)
Janna
Welke naam vinden jullie het leukst?
Minka
1) Sarah
2) Jasmijn
3) Sara
4) Hannah
5) Hanna
6) Janna
Maar de allermooiste naam? Christiane
Hoi allemaal!
Op dit moment ben ik 35 weken zwanger. Een jongensnaam hebben we al, alleen zijn we nog niet uit een leuke meisjesnaam.
Dit zijn de namen waar we tussen twijfelen:
Sara (h)
Jasmijn
Hanna (h)
Janna
Welke naam vinden jullie het leukst?
Minka
1) Sarah
2) Jasmijn
3) Sara
4) Hannah
5) Hanna
6) Janna
Maar de allermooiste naam? Christiane
donderdag 14 mei 2009 om 14:29
1. Jasmijn (ik vind dit een prachtige naam, ik ken geen Jasmijn en vind het ook niet kak zoals iemand zei),
2. Sarah of Hanna (ook twee moooie namen),
Janna vind ik niet zo mooi. Jonna (sorry) en Janne ook niet.
Zelf vind ik verder mooi: Vera of Elke.
Maar, wat als gezegd is, ga op je eigen gevoel af...! Meningen verschillen zo, uiteindelijk gaat het er om wat je zelf leuk vind. Wat je ook kunt doen: kies een naam en hou daar eerst aan vast, als je over het kindje denkt, denk dan in termen van die naam. Dan ga je (als het goed is ) vanzelf voelen of het nou wel of niet DE naam is.
Laat je nog weten wat het is geworden?
2. Sarah of Hanna (ook twee moooie namen),
Janna vind ik niet zo mooi. Jonna (sorry) en Janne ook niet.
Zelf vind ik verder mooi: Vera of Elke.
Maar, wat als gezegd is, ga op je eigen gevoel af...! Meningen verschillen zo, uiteindelijk gaat het er om wat je zelf leuk vind. Wat je ook kunt doen: kies een naam en hou daar eerst aan vast, als je over het kindje denkt, denk dan in termen van die naam. Dan ga je (als het goed is ) vanzelf voelen of het nou wel of niet DE naam is.
Laat je nog weten wat het is geworden?