Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Knap dat een paar van jullie nog /weer een studie doen! Ik ga mogelijk een opleiding doen in 2021. Een vakgerelateerde vanuit de werkgever.
Julia_20 schreef:
17-12-2020 19:19
Ik moet morgen terug naar het operatiecentrum voor een gesprek.
Er is een maculagat geconstateerd in 1 oog en ze willen zo snel mogelijk opereren.
😣
Het andere oog is ook bezig maar heeft nog een kans tot herstel. Maar anders....

En zo'n gat kan spontaan ontstaan. Wat bij mij ook gebeurd is.

😢 Zie er wel een beetje... heeeeel beetje tegenop.
Jeee wat balen zeg. Heel veel sterkte !!
Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor.
Wat naar Julia, maar gelukkig kan het hersteld worden. Sterkte!
Hebben jullie over de nieuwste datingtrend gelezen bij de lees ook? Klinkt heel erg logisch. En toevallig is dit precies wat die vriend over wie ik schreef aan de hand is. Gelijk vanaf date 1 elke dag samen doorbrengen.
Oh jee, ben blij dat ik nu niet date dan. Helemaal geen zin in apocalypsing..
Hier nog eentje.
tomcat schreef:
17-12-2020 18:54
poeh..ik had een teams kerstborrel vanmiddag..maar het maakt alleen maar extra pijnlijk duidelijk hoe belachelijk saai de wereld is..ik ben helemaal niet zo'n sociaal beest maar dit was echt gewoon om depressief van te worden..wat een gemis dat het niet in het echt kan zeg.
Ik weet het niet hoor, ik heb regelmatig calls met mijn vriendinnen en we kunnen echt uren praten.

Misschien ligt het gewoon aan je collegas of aan jezelf?
Tom werk-studie/online-team-event-top-of-fl ... ges/471647
geloof niet dat jullie doorhebben hoe een borrel met meer dan 75 man in teams is..dat heeft weinig te maken met hoe collega's of ik zijn.. en dan na een blabla van het management leuk in aparte ruimtes voor een pubquiz en weer terug in 1 ruimte voor weer een blabla van het management en dan ben je een uur verder en dan zit je met 75 man en 3 of 4 teams ruimtes en zoek het maar uit..je spreekt natuurlijk helemaal niemand zo en hoort alleen maar de usual suspects die zich zo graag profileren voor het management..yak...
Jeetje julia..wat een tegenvaller..heel veel sterkte..komt het wel weer helemaal terug naar 100% is de verwachting?
Julia_20 schreef:
17-12-2020 19:23
Verschrikkelijk, tijdje terug hadden wij een borrel met borrelpakket via teams.
check..die was dus van de week al bezorgd..
Heb mijn bijdrage geleverd :-D
Julus schreef:
17-12-2020 19:46
Hebben jullie over de nieuwste datingtrend gelezen bij de lees ook? Klinkt heel erg logisch. En toevallig is dit precies wat die vriend over wie ik schreef aan de hand is. Gelijk vanaf date 1 elke dag samen doorbrengen.
euh nee..maar het klinkt nogal....weird....scary...ga je op date met een rugzak met tandenborstel en schoon ondergoed dan?
tomcat schreef:
17-12-2020 21:07
euh nee..maar het klinkt nogal....weird....scary...ga je op date met een rugzak met tandenborstel en schoon ondergoed dan?
Dat hoeft toch niet, of nou ja in mijn geval dan. Ik ging ook daten en bleef uiteindelijk slapen. Tandenborstel gekregen en nou ja dame en ik zelfde maat dus tadah zo geregeld. Inclsuief leuk slaap jurkje.
fietsen varen vrouwelijk doen
.
Julus schreef:
17-12-2020 21:25
.
55 jaar.

Maar 3 jaar verschil met mij 😎
zeefietser1 schreef:
17-12-2020 21:12
Dat hoeft toch niet, of nou ja in mijn geval dan. Ik ging ook daten en bleef uiteindelijk slapen. Tandenborstel gekregen en nou ja dame en ik zelfde maat dus tadah zo geregeld. Inclsuief leuk slaap jurkje.
Maar je bent ontsnapt aan de zombie acopalyps..jij zit op je schip..

<hollywood modus>
wacht maar tot je de uitgestorven haven invaart..en dan vreemde geluiden hoort in de nacht....
Julia_20 schreef:
17-12-2020 21:30
55 jaar.

Maar 3 jaar verschil met mij 😎
6 jaar ouder dan deze jonge god ;-D
tomcat schreef:
17-12-2020 21:02
Jeetje julia..wat een tegenvaller..heel veel sterkte..komt het wel weer helemaal terug naar 100% is de verwachting?

Thanks 😊

100% is brilloos denk ik.

Dat zeker niet.

Zit nu op 40%. Na de operatie meer als het goed is.
Morgen weet ik meer hopelijk.
Ik ben er gelukkig vroeg bij.
Echt kut Julia. Hopelijk is het in een vroeg stadium ontdekt.
wij slapen nooit.
% wordt gemeten met bril julia ;-D

je hebt een correctie (bril) en een % (hoeveel je ziet na correctie)
Goedenavond zo lekker thuis in pyjama wijn en chocola. Hond op de bank ik ervoor op de grond.

Ja de hiërarchie bij Datertjehuis is duidelijk.

Je kan dus tegenwoordig met een twee jarige HBO door naar Uni.
Wat leuk Qiyara ook een Social Worker. Ik mag HBO via werk doen. De dag school en boeken krijg je van het werk. Uni niet jammer genoeg. Mocht ik dat toch niet meer willen. Wil ik meer de kant van team coaching op.
Julia wat fijn dat je zo snel geholpen wordt. Ik snap dat je er tegen op ziet. Lijkt mij ook niet fijn.
tomcat schreef:
17-12-2020 22:14
% wordt gemeten met bril julia ;-D

je hebt een correctie (bril) en een % (hoeveel je ziet na correctie)

Bij de meeste ogen ligt de gezichtsscherpte vóór de operatie tussen de 10-40%. Ná de operatie ligt de gezichtsscherpte vaak tussen de 30-80%. Soms neemt het gezichtsvermogen na de operatie helaas niet toe.

Voor het CBR om te rijden is min 50% nodig.
https://youtu.be/UiPkheJRt_Q
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven