Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Datertje schreef:
18-12-2020 09:23
Ik kan jou prima volgen 😀
Ah gelukkig!

En de vrouwen afdeling, dat gaat wat lastiger ja. Heb matches, maar deze vrouwen stellen echt amper vragen. En ik ga niet zitten trekken continu.
Ik heb op Tinder nog maar 75 likes😁 dat is echt zo ontzettend anders dan met mannen.

Hopelijk lukt het, heb echt zin om een beetje te ontdekken en wat avontuur in deze saaie coronatijd.
zeefietser1 schreef:
18-12-2020 07:24
Het is in ieder geval duidelijk dat de koude grond filosofie hier op Viva forum zich voornamelijk uit in grote lappen tekst.
Een feit is een feit
Dat een koe meer schijt dan een geit
Goedemorgen allen..de kerstvakantie is vrijwel begonnen..zit nu in bed met de laptop nog wat laatste dingetjes te doen en dan kan ik m 2 weken lang helemaal lam zuipen en vol vreten en netflix marathons houden..je zou er spiritueel van worden..is dit alles wat er is? ;-D
Kan ik me helemaal voorstellen Qiyara. Idd vrouwen zijn wat lastiger. Alhoewel soms ook weer niet. Heb nu een super leuk contact met meerdere vrouwen. Beetje cybersexen uhum. En dan nu zijn de mannelijke (tgirls) mensen die ik ken niet geinsteresseerd. Die zien me dan weer liever helemaal als vrouw.
fietsen varen vrouwelijk doen
Is het contact dat je hebt dan niet heel erg op jou als sexueel object gericht fietser?
Of heb je ook leuk persoonlijk contact met die mannen/vrouwen buiten het sexuele?
Dat verschilt per persoon waar ik mee contact heb. Bij de ene is het gewoon babbel babbel, bij de andere is het sex.
Maar je hebt wel gelijk dat ik door sommigen gezien word als sex object.
Geeft verder niks en ik geniet daar zelf ook van. Hmm kan beter een topic in de sex peiler beginnen. Van mijn huidige leven als tgirl.
Hier ook 2 weken vrij. Maar heb al zoveel vrije tijd dat ik niet perse sta te springen om nog meer😁

Zeefietser, ik denk dat veel vrouwen me ook zien als bedreiging. Dat ik wil experimenteren is wel duidelijk en veel vrouwen willen gewoon een relatie en kunnen ook een relatie aangaan met een andere vrouw. Ik niet, denk ik. Sta er wel open voor mocht ik gevoelens krijgen, maar ik weet helemaal niet of ik dat kan.
Ga daar je vingers dan maar eens aan branden...
zeefietser1 schreef:
18-12-2020 10:21
Dat verschilt per persoon waar ik mee contact heb. Bij de ene is het gewoon babbel babbel, bij de andere is het sex.
Maar je hebt wel gelijk dat ik door sommigen gezien word als sex object.
Geeft verder niks en ik geniet daar zelf ook van. Hmm kan beter een topic in de sex peiler beginnen. Van mijn huidige leven als tgirl.
Wat ik mij afvraag fietser is het niet een hele kleine wereld waarin je nu begeeft? Is er voldoende afwisseling?
Qiyara schreef:
18-12-2020 10:30
Hier ook 2 weken vrij. Maar heb al zoveel vrije tijd dat ik niet perse sta te springen om nog meer😁

Zeefietser, ik denk dat veel vrouwen me ook zien als bedreiging. Dat ik wil experimenteren is wel duidelijk en veel vrouwen willen gewoon een relatie en kunnen ook een relatie aangaan met een andere vrouw. Ik niet, denk ik. Sta er wel open voor mocht ik gevoelens krijgen, maar ik weet helemaal niet of ik dat kan.
Ga daar je vingers dan maar eens aan branden...
Na ja, jij bent nu als ware een man op tinder nu, jij wilt niks serieus maar daar zitten niet veel vrouwen op te wachten.

Mss wel wen andere site probere zoals fetlife of secret live of second life of how het heet??
Datertje schreef:
18-12-2020 10:57
Wat ik mij afvraag fietser is het niet een hele kleine wereld waarin je nu begeeft? Is er voldoende afwisseling?
Het vaar wereldje wat ik als werk doe is klein. De tgirl wereld waar ik in terecht gekomen ben is groter dan je denkt. Met heel veel verschillende personen (net viva forum) dus nee niet klein en echt voldoende afwisseling.
Dat is fijn want anders zit je op een gegeven moment in elkaars vaarwater te vissen.
Pompoenschip schreef:
18-12-2020 11:15
Na ja, jij bent nu als ware een man op tinder nu, jij wilt niks serieus maar daar zitten niet veel vrouwen op te wachten.

Mss wel wen andere site probere zoals fetlife of secret live of second life of how het heet??
Ja precies.
En nee andere sites ga ik niet aan beginnen, lukt het niet vind ik dat geen ramp.
Ik ben wat minder aanwezig, omdat ik merk dat ik nu wat minder behoefte heb om mee te kletsen. Ik heb ook erg weinig te melden. Ik blijf meelezen, om bij te blijven en zal vanzelf weer meer mee gaan schrijven.
Qiyara schreef:
18-12-2020 06:28
Dat jij mij niet kan volgen zegt niks over hoe ik in het leven sta natuurlijk. Heb gemerkt dat je vaker moeite hebt met het interpreteren van geschreven tekst zoals deze bedoeld is, dus niet alleen bij mij. Wat logisch is aangezien we hier met allerlei soorten mensen zitten, die totaal anders in het leven staan en iets resoneert met je, of niet.

En voor de duidelijkheid ik begin hier nooit over spiritualiteit, ik ben daar verder helemaal niet zo mee bezig. Ik erger me dat spiritualiteit hier in 1 adem genoemd wordt met zweverig zijn en je jezelf daardoor meteen in een hokje plaatst (zoals jij hier nu voorzichtig bij mij probeert te doen).
Begrijp niet helemaal wat je met je posting wilt bereiken, een soort waarschuwing dat ik met beide benen op grond mag blijven?
Daar moet ik wel een beetje om grinniken :hihi:
Maar dankjewel voor je zorgen 😊

Ik hou er over op hoor. Ik heb altijd de neiging in discussie te gaan met het wat meer zelfbewuste type. Kan me van de andere kant ook wel voorstellen dat jij daar een stuk minder behoefte aan hebt dan ik. :flag:
No worries Antoon. Ik vind je dapper, zeker na je uitspraak dat je denkt dat ik een mond? als een scheermes heb.

Julus we lezen je vanzelf weer. Geniet van je rust.
Alles singles zijn er stil van.

Moet bekennen dat ik toch maar een paar oude dates heb geappt hoe het met ze gaat in de lockdown.. :$

Toch fijn om te horen dat eentje nu iets redelijks vastigs heeft..en fijn dat er in ieder geval nog antwoord komt..ook zo raar als er geen antwoord komt..dan wordt je zo'n weirdo die bijft appen terwijl dat niet wenselijk meer ie enzo..

Heb ook even niet zoveel te melden verder..dus ik lul maar wat..
Eigenlijk ben je toch al die weirdo? Je appt omdat je je wanhopig voelt nu tijdens deze lockdown met jezelf en je emoties. Niet omdat je de ander echt zo leuk vond.
Geloof me, dat voelt een ander haarfijn aan. Wel vriendelijk inderdaad een antwoord terug.
En trouwens, weirdo vind ik best denigrerend. Dus ik geef hem alleen terug omdat je het zelf zei..
Je vult van alles onterecht in Qiyara..maar het is je vergeven

Ik app ze omdat ik oprecht benieuwd ben hoe het met ze gaat, ik snap alleen ook dat ik als man de schijn tegen heb ten opzichte van vooroordelen zoals jij nu ook tentoon spreidt.
tomcat schreef:
14-12-2020 13:18
Heb nu ook de paniekreactie om oude dates te gaan appen...help!!!
Nou na deze reactie vind ik niet dat ik iets ten onrechte invul..
Je zegt het hier echt zelf.

Maar ik ga lekker op 1 oor. Truste!
tomcat schreef:
18-12-2020 23:53
Alles singles zijn er stil van.

Moet bekennen dat ik toch maar een paar oude dates heb geappt hoe het met ze gaat in de lockdown.. :$

Toch fijn om te horen dat eentje nu iets redelijks vastigs heeft..en fijn dat er in ieder geval nog antwoord komt..ook zo raar als er geen antwoord komt..dan wordt je zo'n weirdo die bijft appen terwijl dat niet wenselijk meer ie enzo..

Heb ook even niet zoveel te melden verder..dus ik lul maar wat..
Ik las vadsigs
:proud:
wij slapen nooit.
- edit- antwoord op qiyara dus

dat is een post van 5 dagen geleden..wat heeft dat met vandaag te maken?
5 dagen geleden wilde ik pizza..vandaag wilde ik chinees..
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 19-12-2020 00:16
11.11% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef:
19-12-2020 00:12
Ik las vadsigs
:proud:
Fijn dat ze nu iets vadsigs heeft :rofl: ja ik was veel te strak voor haar
Qiyara schreef:
18-12-2020 23:59
En trouwens, weirdo vind ik best denigrerend. Dus ik geef hem alleen terug omdat je het zelf zei..
Ik zal wel even wat dolfijnengeluiden opzetten voor de inner peace
https://youtu.be/GOsfvjwwe2E
wij slapen nooit.
wtf doet de jong nou ineens bij Beau in het programma..oh my god..die man gelooft de hype en denkt nu dat ie een rockster is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven