Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
80% is best goed hoor Julia..volgens mij hebben de meeste mensen rond de 85-90% mijn kinderen hebben allemaal iets van 85% en die kunnen gewoon rennen en vliegen en tennissen en voetballen.
Het zijn rare concepten om te bevatten als je niks aan je ogen hebt..maar 100% heeft vrijwel niemand
:applause:
Tom verschrikkelijk een teamsborrel. Wij krijgen een teams oud en nieuw feest met 1000 man. Gelukkig moet ik werken.
Datertje schreef:
17-12-2020 22:36
Tom verschrikkelijk een teamsborrel. Wij krijgen een teams oud en nieuw feest met 1000 man. Gelukkig moet ik werken.
Die is bij ons geannuleerd.
Maar had je nou een date die wat ouder was Julus?

of ging het over jou ? :O
Een date? Ik?

Ik had hier iets geplaatst wat in een ander topic hoorde. Was foutje.
hmmm...
Ik ben niet van plan om te gaan daten. Maar kan zomaar zijn dat ik in de lente kriebels krijg en dan voor de leuk eens ga kijken. Vooralsnog geen behoefte aan.
tomcat schreef:
17-12-2020 22:43
hmmm...
Was een link naar een foto van prinses Stephanie van Monaco.
je doet wel je best om een plausibele uitleg te geven....
wauw..de sky top 50 heeft een betere nummer 1 dan de top 2000
Heftig zeg Julia, hopelijk ga je snel geholpen worden!

Hier toevallig dan wel weer een leuke online kerst quiz gehad met werk, maar was ook wat kleinere groep van 40 man en ingedeeld in teams etc. Veel gelachen, geeft wel weer energie.

Merk dat iedere dag even naar buiten gaan om te wandelen ook erg helpt. Maandag en dinsdag binnen gebleven en in een dip, maar nu weer wat actiever en scheelt een hoop. Ook wandelen met podcast op etc, maar ook wel geluk dat nu even goed weer was met zonnetje. Volgende week gaat alleen weer regenen 😵
Julia_20 schreef:
17-12-2020 19:19
Ik moet morgen terug naar het operatiecentrum voor een gesprek.
Er is een maculagat geconstateerd in 1 oog en ze willen zo snel mogelijk opereren.
😣
Het andere oog is ook bezig maar heeft nog een kans tot herstel. Maar anders....

En zo'n gat kan spontaan ontstaan. Wat bij mij ook gebeurd is.

😢 Zie er wel een beetje... heeeeel beetje tegenop.
Niet zo mooi! Beterschap en een knuffel.
Qiyara schreef:
17-12-2020 05:38
Ah ja dat begrijp ik Antoon. Mooi dat je het terug geeft.
Dat is het 'nadeel' van spiritualiteit waardoor het wellicht zweverig lijkt?
Het is namelijk niet in woorden te vangen, omdat het over je eigen innerlijke ervaring gaat. Probeer dat maar eens duidelijk over te brengen. Spirituele boeken zijn de meest complexe boeken die je kan lezen, in mijn optiek.

Ik ben absoluut gegroeid, dat gaat vanzelf en staat niet stil. Ook in m'n werk heb ik dagelijks met psychologie en spiritualiteit te maken. De 1 sluit het ander namelijk niet uit, onmogelijk. En m'n werk vraagt dat je je blijft door ontwikkelen. Continu. Aard van het beestje. Ik doe daar niet actief wat voor, behalve dingen die ik als vanzelf al leuk vind/helpend vind. Ik hoef dus niks achter me te laten, ik hoef alleen maar te zijn wie ik ben en dat opent steeds weer nieuwe deuren, ervaringen en groei.

Bedankt voor je open antwoord :) . Maar even filosoferend, loop je niet het risico dat je steeds verder op gaat in je eigen wereld en gedachten, maar daarmee ook verder verwijderd raakt van de gemiddelde nuchtere persoon? Ik kan jou soms best moeilijk volgen of een voorstelling maken van wat je bedoelt, vooral als je het over relaties of behoeftes hebt en hoe je daarin veranderd bent en tegenwoordig over denkt. Als je in een relatie zit wordt je vaak juist een beetje met beide benen op de grond gehouden door de ander. Maar in jouw laatste relatie had je op 'spiritueel' vlak juist heel veel gemeen met je ex, toch? Zo iemand is inderdaad niet zomaar gevonden en je was zo blij dat je hem had gevonden. Kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om de relatie te verbreken. Hoop dat je komende jaar weer wat beter in je vel gaat zitten.
tomcat schreef:
17-12-2020 10:14
Er is een tijd en een plaats voor alles Antoon. Je hoeft niks, soms komen dingen op je pad en soms kan je dingen gewoon niet ontlopen.
En voor mij..hey je hebt gezien hoe simpel en ongevoelig ik kan zijn..ik ben niet bepaald een lichtend voorbeeld voor de wereld hoor.

In dit geval zijn er wat dingen gezegd die ik kan plaatsen van bijna mijn jeugd tot nu aan toe. Een verklaring voor momenten waar ik zelf wel een vermoeden aan kon hangen maar dat nooit bevestigd is. Ik ben ook vrij streng voor mezelf, iets is pas als ik het bewezen zie, maar als een ander dan ineens uit het niets, zonder mij te kennen iets voorlegd wat veel van die momenten ineens compleet logisch maakt.
Ik denk eigenlijk dat ik dat niet eens prettig zou vinden als iemand mij dan zo door lijkt te hebben (ook al lijkt het op het eerste gezicht wel te kloppen). Iemand heeft zo veel lagen in zijn of haar persoonlijkheid dat altijd maar een klein gedeelte daarvan beschreven wordt. Bij al die persoonlijkheids- of teamrollentesten die ik heb gedaan komen er bij mij ook vaak best zinnige en herkenbare dingen uit, maar ik wil me daar dan ook vaak meteen uit losrukken. Aan de andere kant lijk ik op deze leeftijd ook wel weer maar meer behoefte aan spiritualiteit te krijgen. Misschien ook wel om het gat op te vullen dat je ex achter laat, wat dan niet zomaar meer door een nieuwe relatie meer kan worden opgevuld.
Mijn ex was filosoof. Een echte. Ontzettend wijs persoon. Een van de meest wijze personen die ik ooit ben tegengekomen en denk ook niet dat dat snel gaat veranderen. Was ook veel bezig met zingeving maar denk maar niet dat hij ooit het woord spiritualiteit heeft laten vallen, denk dat hij je dan vierkant had uitgelachen. Ik zou hem ondanks zijn zeer ingewikkelde hersenspinsels over het leven als nuchter omschrijven. Met ontzettend veel zelfspot. Hij zat niet te oreren over persoonlijke groei en dergelijke. (Ik gun iedereen overigens zijn of haar groei, daar niet van.)
Misschien was wat hij deed ook spiritueel, maar ik vind dat tegenwoordig ook alles een beetje doorslaat naar dat, aangezien het hot and happening is. En dan krijg ik er een aversie tegen, want dan wordt "wat wil ik eigenlijk" opeens vertaald naar een of andere spirituele zoektocht naar jezelf. Terwijl je gewoon je beleg voor je boterham hebt uitgekozen, bij wijze van spreken. Terwijl het maar de vraag is of je daadwerkelijk tot een of andere verlichting komt met je yoga en spirituele boek, in mijn ogen vergt een ECHTE spirituele verlichting een ontzettend lange weg (of misschien valt het zelfs wel nooit te bereiken).
En ik lees ook over nondualiteit en parallele universums en als je daar echt diep op ingaat dan krijg je echt een mindfuck. Maar spiritueel 'verrijkt' wil ik mezelf dan echt niet noemen, ook omdat ik zulke onderwerpen nog steeds zie als wetenschap.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
18-12-2020 01:51
Bedankt voor je open antwoord :) . Maar even filosoferend, loop je niet het risico dat je steeds verder op gaat in je eigen wereld en gedachten, maar daarmee ook verder verwijderd raakt van de gemiddelde nuchtere persoon? Ik kan jou soms best moeilijk volgen of een voorstelling maken van wat je bedoelt, vooral als je het over relaties of behoeftes hebt en hoe je daarin veranderd bent en tegenwoordig over denkt. Als je in een relatie zit wordt je vaak juist een beetje met beide benen op de grond gehouden door de ander. Maar in jouw laatste relatie had je op 'spiritueel' vlak juist heel veel gemeen met je ex, toch? Zo iemand is inderdaad niet zomaar gevonden en je was zo blij dat je hem had gevonden. Kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om de relatie te verbreken. Hoop dat je komende jaar weer wat beter in je vel gaat zitten.
Dat jij mij niet kan volgen zegt niks over hoe ik in het leven sta natuurlijk. Heb gemerkt dat je vaker moeite hebt met het interpreteren van geschreven tekst zoals deze bedoeld is, dus niet alleen bij mij. Wat logisch is aangezien we hier met allerlei soorten mensen zitten, die totaal anders in het leven staan en iets resoneert met je, of niet.

En voor de duidelijkheid ik begin hier nooit over spiritualiteit, ik ben daar verder helemaal niet zo mee bezig. Ik erger me dat spiritualiteit hier in 1 adem genoemd wordt met zweverig zijn en je jezelf daardoor meteen in een hokje plaatst (zoals jij hier nu voorzichtig bij mij probeert te doen).
Begrijp niet helemaal wat je met je posting wilt bereiken, een soort waarschuwing dat ik met beide benen op grond mag blijven?
Daar moet ik wel een beetje om grinniken :hihi:
Maar dankjewel voor je zorgen 😊
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 18-12-2020 08:59
0.08% gewijzigd
Het is in ieder geval duidelijk dat de koude grond filosofie hier op Viva forum zich voornamelijk uit in grote lappen tekst.
fietsen varen vrouwelijk doen
Goedemorgen Zeefietser 😁
Julus schreef:
17-12-2020 19:46
Hebben jullie over de nieuwste datingtrend gelezen bij de lees ook? Klinkt heel erg logisch. En toevallig is dit precies wat die vriend over wie ik schreef aan de hand is. Gelijk vanaf date 1 elke dag samen doorbrengen.
Nee vertel eens? Elke dag hoeft en wil ik niet maar zien elkaar wel elke 2 a 3 dagen. Leuk!
Goedemorgen forummers!!

Viervoeter heeft uitgeslapen heerlijk een half uurtje later. Nu 3 dagen vrij en alles in huis dus lekker rustig aan deze dagen. Nog 4 diensten en dan is het klaar hier.

Ik dacht mezelf prima te kennen en was daar erg blij mee. Toen ik weer naar school ging kreeg ik een begeleider die mij heel erg met mijn neus op de feiten drukte. Dankzij haar en testen welke kleur je bent via werk en een steengoed lerares ben ik enorm gegroeid. Ik denk zelfs dat ik er een fijner mens van ben geworden. Mijn nieuwe functie vraagt dat stukje nog verder uit te diepen en daar krijg ik trainingen voor. Ik ga nu een team aansturen onder andere.

Ik vind het heerlijk om te groeien op alle vlakken en ik wil dan ook graag blijven leren. Dus kom maar op. Ik pak alles aan.
Antoon en Qiyara iedereen schrijft op zijn manier. Ik vind het prachtig dat er zoveel verschillende mensen op dit forum schrijven. Ik vind het mooi om te zien dat iemand een totaal onbekende toch wil begrijpen en daar moeite in stopt. Daar ontstaan mooie gesprekken van en wederzijds begrip.
Datertje schreef:
18-12-2020 08:26
Antoon en Qiyara iedereen schrijft op zijn manier. Ik vind het prachtig dat er zoveel verschillende mensen op dit forum schrijven. Ik vind het mooi om te zien dat iemand een totaal onbekende toch wil begrijpen en daar moeite in stopt. Daar ontstaan mooie gesprekken van en wederzijds begrip.
Helemaal waar. En ik waardeer Antoon z'n post ook!
Begrijp heel goed dat ik niet altijd te volgen ben, dat gaf ik gisteren al terug.
Ik kan jou prima volgen 😀
Heb je al wat gevonden bij de vrouwenafdeling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven