“Nette” joggingbroek of makkelijke soepele broek peuter

18-12-2020 15:13 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn peuter van 3 is zindelijk maar heeft wat moeite met het zelf snel uittrekken van zijn broeken als hij naar de wc moet.

Met een joggingbroekje gaat dat beter, die kan hij makkelijk naar beneden doen. Helaas vind ik joggingbroeken niet zo geweldig staan maar gemak gaat nu even boven stijl :-)

Ik heb broekjes van Hema, zeeman en wibra en allemaal pillen ze al na een keer wassen. De kwaliteit is dus blijkbaar erg slecht. Hm ook geprobeerd maar daar heb ik nog geen model gevonden dat niet enorm wijd en lomp valt.

Heeft iemand tips voor kwalitatief goede joggingbroekjes of andere hele soepele broeken die er eventueel nog wel een beetje gekleed uit zien?

Zoon heeft maat 104.
Ik heb veel van deze broekjes van tumble n dry en b.nosy mooie modellen en blijven mooi.
herfstappeltaart schreef:
18-12-2020 16:08
Kleding pilt niet van wassen maar van dragen.
Hier waren alle broekjes van de zeeman nog prima toen ze de was in gingen en kwamen ze er gepild uit dus ik heb een andere ervaring.
Bedankt voor de tips ik ga even een rondje websites doen vanavond.

Ik was ze idd altijd binnenstebuiten en dus zoals gezegd op 20 graden in een waszakje dus ik durf wel te zeggen dat het niet aan m’n waskunsten ligt. M’n andere was komt wel normaal uit de machine.
Jogjeans van de Hema zijn hier ook fijn bij. Maar peuter doet ook al zijn spijkerbroeken zelf naar beneden en weer omhoog zonder knoop open te maken.
sparoodislekker schreef:
18-12-2020 19:12
Hier waren alle broekjes van de zeeman nog prima toen ze de was in gingen en kwamen ze er gepild uit dus ik heb een andere ervaring.
Dan schuurt het misschien teveel in je machine? Machine te vol? Spijkerbroeken of andere stugge kledingstukken erbij gehad? Waszakje te vol? Als de stof in de wasmachine over elkaar heen gaat wrijven kan het inderdaad gaan pillen!
NM1717 schreef:
18-12-2020 19:35
Dan schuurt het misschien teveel in je machine? Machine te vol? Spijkerbroeken of andere stugge kledingstukken erbij gehad? Waszakje te vol? Als de stof in de wasmachine over elkaar heen gaat wrijven kan het inderdaad gaan pillen!
Spijkerbroeken gaan apart, wasmachine niet te vol (check altijd of er ruimte genoeg is boven de was), dingen met ritsen of knopen gaan ook in een zakje 🤷🏼‍♀️
Tumble n dry.

Niet goedkoop maar spul blijft goed. Er is nu sale,..
Ze hebben ook spijkerbroeken met een elastische bovenband
Geen specifieke tips maar zie hier wat merken voorbij komen die je vaak goedkoop kan kopen op pincsale.nl. Heb ik wel goede ervaring mee!
CHL schreef:
18-12-2020 16:19
Mijn zoontje draagt het liefste zachte broeken en ik wil toch ook wel graag dat hij er een beetje leuk bij loopt (gelukkig kan hij verrassend leuk combineren :biggrin: want hij kan zelluf kiezen), in ieder geval, ik heb dus een stapel joggingbroeken van dirkje gekocht. Valt wel klein, mijne zit ook in 104 maar deze heb ik in 110. Deze bijvoorbeeld (is ook nog flink afgeprijsd nu) en vind ik toch net wat geklederhttps://www.kinderkleding-tekoop.nl/artikel/det ... 70EALw_wcB

En van name it heeft hij een nette broek maar dan van joggingstof.
Mijn smaak is het idd niet die joggingbroeken vandaar dat ik iets netter zoek. Name it is ook nog een goede om naar te kijken.

Dank je!
Arequipa schreef:
19-12-2020 06:36
Geen specifieke tips maar zie hier wat merken voorbij komen die je vaak goedkoop kan kopen op pincsale.nl. Heb ik wel goede ervaring mee!
Dit ken ik niet maar ga daar zeker even op kijken. Dank voor de tip.
Whoopsadaisies schreef:
18-12-2020 15:20
jammer dat ze zo pillen, heb je wel eens een pluizentondeuse geprobeerd? Is alleen handig als het na een paar keer wassen niet verder 'pilt' natuurlijk anders blijf je bezig :-D.
Dat kan ik idd nog proberen al ben ik bang dat het voor de huidige broeken te laat is.
Zara, Mango, Name it. En duurder, maar wel mooi en superkwaliteit Pomp de lux.
Phil&phae. Super fijne kwaliteit. Mijn zoontje draagt ook het liefst zachte broeken. Deze zijn mooi en gaan lang mee. Wel smalle pasvorm, dat is voor mijn magere kind juist fijn maar bij een wat steviger kind wellicht niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven