“Nette” joggingbroek of makkelijke soepele broek peuter
vrijdag 18 december 2020 om 15:13
Mijn peuter van 3 is zindelijk maar heeft wat moeite met het zelf snel uittrekken van zijn broeken als hij naar de wc moet.
Met een joggingbroekje gaat dat beter, die kan hij makkelijk naar beneden doen. Helaas vind ik joggingbroeken niet zo geweldig staan maar gemak gaat nu even boven stijl
Ik heb broekjes van Hema, zeeman en wibra en allemaal pillen ze al na een keer wassen. De kwaliteit is dus blijkbaar erg slecht. Hm ook geprobeerd maar daar heb ik nog geen model gevonden dat niet enorm wijd en lomp valt.
Heeft iemand tips voor kwalitatief goede joggingbroekjes of andere hele soepele broeken die er eventueel nog wel een beetje gekleed uit zien?
Zoon heeft maat 104.
Met een joggingbroekje gaat dat beter, die kan hij makkelijk naar beneden doen. Helaas vind ik joggingbroeken niet zo geweldig staan maar gemak gaat nu even boven stijl

Ik heb broekjes van Hema, zeeman en wibra en allemaal pillen ze al na een keer wassen. De kwaliteit is dus blijkbaar erg slecht. Hm ook geprobeerd maar daar heb ik nog geen model gevonden dat niet enorm wijd en lomp valt.
Heeft iemand tips voor kwalitatief goede joggingbroekjes of andere hele soepele broeken die er eventueel nog wel een beetje gekleed uit zien?
Zoon heeft maat 104.
vrijdag 18 december 2020 om 19:12
Hier waren alle broekjes van de zeeman nog prima toen ze de was in gingen en kwamen ze er gepild uit dus ik heb een andere ervaring.
vrijdag 18 december 2020 om 19:14
vrijdag 18 december 2020 om 19:35
Dan schuurt het misschien teveel in je machine? Machine te vol? Spijkerbroeken of andere stugge kledingstukken erbij gehad? Waszakje te vol? Als de stof in de wasmachine over elkaar heen gaat wrijven kan het inderdaad gaan pillen!sparoodislekker schreef: ↑18-12-2020 19:12Hier waren alle broekjes van de zeeman nog prima toen ze de was in gingen en kwamen ze er gepild uit dus ik heb een andere ervaring.
vrijdag 18 december 2020 om 19:42
Spijkerbroeken gaan apart, wasmachine niet te vol (check altijd of er ruimte genoeg is boven de was), dingen met ritsen of knopen gaan ook in een zakje
zaterdag 19 december 2020 om 10:06
Mijn smaak is het idd niet die joggingbroeken vandaar dat ik iets netter zoek. Name it is ook nog een goede om naar te kijken.CHL schreef: ↑18-12-2020 16:19Mijn zoontje draagt het liefste zachte broeken en ik wil toch ook wel graag dat hij er een beetje leuk bij loopt (gelukkig kan hij verrassend leuk combinerenwant hij kan zelluf kiezen), in ieder geval, ik heb dus een stapel joggingbroeken van dirkje gekocht. Valt wel klein, mijne zit ook in 104 maar deze heb ik in 110. Deze bijvoorbeeld (is ook nog flink afgeprijsd nu) en vind ik toch net wat geklederhttps://www.kinderkleding-tekoop.nl/artikel/det ... 70EALw_wcB
En van name it heeft hij een nette broek maar dan van joggingstof.
Dank je!
zaterdag 19 december 2020 om 10:07
zaterdag 19 december 2020 om 10:14
Dat kan ik idd nog proberen al ben ik bang dat het voor de huidige broeken te laat is.Whoopsadaisies schreef: ↑18-12-2020 15:20jammer dat ze zo pillen, heb je wel eens een pluizentondeuse geprobeerd? Is alleen handig als het na een paar keer wassen niet verder 'pilt' natuurlijk anders blijf je bezig.