Blote buiken topic

20-06-2007 09:42 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Toen ik niet zwanger was, keek ik elke dag op de blote buiken topic van VIVA. (prachtig)  Maar ik kan deze nu ik wel zwanger ben niet meer vinden.  Dus start ik er zelf maar 1!

Wie doet ermee?

Groetjes Dees
Oke is een link naar alle foto's, kunnen jullie meteen de andere met 19 weken ook zien.

Webkim mooie foto's!
Hier een foto van mijn buik met 40 weken! Geen blote buik helaas, maar dit mag ook toch?

Oeps.... een beetje groot. Ga m eens eerst een beetje verkleinen.

Ja das een stuk beter zo!
Zo hee Marielle wat een gigantisch mooie buik heb jij, geen wonder dat je ukkie daar nog even lekker in blijft zitten... Veel sterkte met de laatste loodjes en succes met de bevalling!

Liefs!

Heureka!
Ze zijn er dus toch nog.. die buiken!

Zelf nog niet bezig met kindjes maken, maar ik vind het altijd zo leuk om naar die buiken te kijken!

Nurse Lovely: jouw buik wordt ook al groot, ziet er mooi uit!

En jeetje Marielle, wat een buik! En voor de rest nog zo slank! Is het je eerste?
Marielle wat een mooie buik! En inderdaad voor de rest nog hartstikke slank. Of lijkt dat alleen maar zo met deze foto?
Dank jullie wel! Ben voor de rest echt nog zo slank. Hou ook geen vocht vast zo en dergelijke. Alleen de buik is echt gegroeid (en de borsten uiteraard!) Het is de eerste ja! En er nog steeds niet uit! Dus zal vanavond wel even een nieuw fotootje maken van mijn buik met 41 weken en 1 dag. Hopelijk is dat wel echt de laatste foto!
...
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 18-05-2009 16:12
Reden: reclame
% gewijzigd
Melanie Rijkers,

Bah, wat een goedkope manier om aan modellen te komen.
Lieve meiden,

Ik zal mijn vorige reactie even uitleggen.

Besef dat je als uithangbord gebruikt gaat worden en dat iemand veel geld over jouw rug verdient en dat in ruil voor een setje foto's, die je overal wel door een fotograaf kan laten maken.

Tot zover de waarschuwing van tante Zoete.
Ach Zoete, als iemand het toch fantastisch vindt om zich te laten fotograferen voor niets! En ze komen op wenskaarten terecht én ze weten dit alles van tevoren... waar is dan het probleem?

Calm down Zoete!
DTEEZ!
Okee

Wilde het in ieder geval gezegd hebben.

Heb zelf namelijk een wat mindere ervaring met deze fotografe in kwestie.
Hallo,

Ik ben maar even mijn eigen fotograaf geweest... hier is mijn buik: inmiddels acht maanden, dus nog iets minder dan vier weekjes te gaan!

@ Webkim: toch een erg mooie foto joh! En een mooie buik!

Wat een mooie foto Talise!
Dankje tiaraatje!

En dat voor een zelfontspanner

Het viel mij weer mee. Heb jij ook buikfoto's gemaakt? Ik heb er een van elke week, maar dat zijn echt de doorsnee 'kijk eens wat een verschil' foto's. Deze waren even om voor eens en altijd te onthouden dat ik echt ooit zo'n buik heb gehad.
quote:Zoete schreef op 14 mei 2009 @ 13:41:

Okee

Wilde het in ieder geval gezegd hebben.

Heb zelf namelijk een wat mindere ervaring met deze fotografe in kwestie.

Hè jammer Zoete...

doorgaans zijn mijn klanten toch heel tevreden over mijn zwangere buik foto's...heb er zelfs een expositie in de Melkweg Galerie mee gehad afgelopen april (PUUR.)

even iets anders: IK BEN DUS NIET DIE MEL die vraagt om zwangere buiken... ik werk altijd onder de naam MeRy of MeRy71... en kom op andere manieren aan mijn foto's!

www.mery.nl/baby

Nou ja zeg, ik heb dit topic nooit eerder gezien!

Ik ken toevallig de dame-met-dikke-buik-en-kind-op-de-arm op de foto van MeRy en ook een andere mevrouw (die hetzelfde werk doet) heeft foto's voor het geboortekaartje bij haar laten maken. Ik was dus van plan om een afspraak met MeRy te maken, maar kreeg van een vriendin een shoot met een (andere) fotograaf cadeau.

Dat had onder andere dit als resultaat (weinig voorbeelden, maar op de rest staan we té herkenbaar op en ik heb geen zin om nu te gaan knippen en plakken):

Mijn eigen fotootjes:

anoniem_37112 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 05:28
Reden: veeeeeeel te grote foto's
% gewijzigd
Weet je zeker dat je met blote borsten op het wereldwijde web wil staan? Je weet nooit wie deze foto's nog meer ziet of waar ze voor gebruikt gaan worden....
O ja: hele mooie foto's van die shoot!
quote:Sophy schreef op 31 juli 2009 @ 07:56:

Weet je zeker dat je met blote borsten op het wereldwijde web wil staan? Je weet nooit wie deze foto's nog meer ziet of waar ze voor gebruikt gaan worden....dat is ook het eerste wat ik dacht. Mooie fotoos hoor, maar voor op internet?
Zonder hoofd toch niet herkenbaar voor de rest van de wereld? OP de site van MeRy staat Esther met 'bijzondere naam' Darienne, is dat niet DaYaNae?
Niet herkenbaar misschien, maar dat maakt het niet minder lullig als je jezelf op allerlei andere sites tegenkomt. Ik zou het risico iig niet nemen. Die foto's krijg je nooit meer van het web af...

Bovendien....misschien niet herkenbaar voor mij of jou, maar wat dacht je van exvriendjes of andere mensen die haar in real life kennen? Tenslotte: je bent echt niet zo anoniem op een forum als dat je zelf denkt!

Maar prima als zij daar geen problemen mee heeft, alleen niet iedereen beseft welke consequenties daar aan kunnen hangen....

De rest van je berichtje snap ik niet
Of was dat nou ook jouw punt? *indewar*
alweer 7 maanden en een beetje geleden dat deze foto genomen werd. ik was toen 39 weken..

anoniem_53339 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 16:27
Reden: sepia is mooier
% gewijzigd
Oh WAUW wat een mooie foto vlinder. Mooi licht! Nou ja, en vooral een mooie buik natuurlijk!

Verder vind ik het erg lief dat men zo bezorgd is, maar ik vind dat er niets mis is met blote borsten. Dat er mafkezen rondlopen die daar anders over denken en andere dingen met dit soort foto's doen, weet ik. Ik heb er inderdaad bewust geen hoofd bij gezet.

(Ex)familie en vrienden zouden me heel goed kunnen herkennen, ik hang thuis namelijk nóg bloter in de woonkamer :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven