Blote buiken topic
donderdag 10 april 2008 om 10:53
donderdag 10 april 2008 om 16:24
Dank jullie wel! Ben voor de rest echt nog zo slank. Hou ook geen vocht vast zo en dergelijke. Alleen de buik is echt gegroeid (en de borsten uiteraard!) Het is de eerste ja! En er nog steeds niet uit! Dus zal vanavond wel even een nieuw fotootje maken van mijn buik met 41 weken en 1 dag. Hopelijk is dat wel echt de laatste foto!

donderdag 14 mei 2009 om 13:33

woensdag 20 mei 2009 om 16:54
vrijdag 31 juli 2009 om 00:43
quote:Zoete schreef op 14 mei 2009 @ 13:41:
Okee
Wilde het in ieder geval gezegd hebben.
Heb zelf namelijk een wat mindere ervaring met deze fotografe in kwestie.
Hè jammer Zoete...
doorgaans zijn mijn klanten toch heel tevreden over mijn zwangere buik foto's...heb er zelfs een expositie in de Melkweg Galerie mee gehad afgelopen april (PUUR.)
even iets anders: IK BEN DUS NIET DIE MEL die vraagt om zwangere buiken... ik werk altijd onder de naam MeRy of MeRy71... en kom op andere manieren aan mijn foto's!
www.mery.nl/baby
Okee
Wilde het in ieder geval gezegd hebben.
Heb zelf namelijk een wat mindere ervaring met deze fotografe in kwestie.
Hè jammer Zoete...
doorgaans zijn mijn klanten toch heel tevreden over mijn zwangere buik foto's...heb er zelfs een expositie in de Melkweg Galerie mee gehad afgelopen april (PUUR.)
even iets anders: IK BEN DUS NIET DIE MEL die vraagt om zwangere buiken... ik werk altijd onder de naam MeRy of MeRy71... en kom op andere manieren aan mijn foto's!
www.mery.nl/baby
vrijdag 31 juli 2009 om 05:17
Nou ja zeg, ik heb dit topic nooit eerder gezien!
Ik ken toevallig de dame-met-dikke-buik-en-kind-op-de-arm op de foto van MeRy en ook een andere mevrouw (die hetzelfde werk doet) heeft foto's voor het geboortekaartje bij haar laten maken. Ik was dus van plan om een afspraak met MeRy te maken, maar kreeg van een vriendin een shoot met een (andere) fotograaf cadeau.
Dat had onder andere dit als resultaat (weinig voorbeelden, maar op de rest staan we té herkenbaar op en ik heb geen zin om nu te gaan knippen en plakken):
Mijn eigen fotootjes:
Ik ken toevallig de dame-met-dikke-buik-en-kind-op-de-arm op de foto van MeRy en ook een andere mevrouw (die hetzelfde werk doet) heeft foto's voor het geboortekaartje bij haar laten maken. Ik was dus van plan om een afspraak met MeRy te maken, maar kreeg van een vriendin een shoot met een (andere) fotograaf cadeau.
Dat had onder andere dit als resultaat (weinig voorbeelden, maar op de rest staan we té herkenbaar op en ik heb geen zin om nu te gaan knippen en plakken):
Mijn eigen fotootjes:
anoniem_37112 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 05:28
Reden: veeeeeeel te grote foto's
Reden: veeeeeeel te grote foto's
% gewijzigd
vrijdag 31 juli 2009 om 08:21

vrijdag 31 juli 2009 om 14:22
Niet herkenbaar misschien, maar dat maakt het niet minder lullig als je jezelf op allerlei andere sites tegenkomt. Ik zou het risico iig niet nemen. Die foto's krijg je nooit meer van het web af...
Bovendien....misschien niet herkenbaar voor mij of jou, maar wat dacht je van exvriendjes of andere mensen die haar in real life kennen? Tenslotte: je bent echt niet zo anoniem op een forum als dat je zelf denkt!
Maar prima als zij daar geen problemen mee heeft, alleen niet iedereen beseft welke consequenties daar aan kunnen hangen....
De rest van je berichtje snap ik niet
Bovendien....misschien niet herkenbaar voor mij of jou, maar wat dacht je van exvriendjes of andere mensen die haar in real life kennen? Tenslotte: je bent echt niet zo anoniem op een forum als dat je zelf denkt!
Maar prima als zij daar geen problemen mee heeft, alleen niet iedereen beseft welke consequenties daar aan kunnen hangen....
De rest van je berichtje snap ik niet
vrijdag 31 juli 2009 om 16:02
Oh WAUW wat een mooie foto vlinder. Mooi licht! Nou ja, en vooral een mooie buik natuurlijk!
Verder vind ik het erg lief dat men zo bezorgd is, maar ik vind dat er niets mis is met blote borsten. Dat er mafkezen rondlopen die daar anders over denken en andere dingen met dit soort foto's doen, weet ik. Ik heb er inderdaad bewust geen hoofd bij gezet.
(Ex)familie en vrienden zouden me heel goed kunnen herkennen, ik hang thuis namelijk nóg bloter in de woonkamer
Verder vind ik het erg lief dat men zo bezorgd is, maar ik vind dat er niets mis is met blote borsten. Dat er mafkezen rondlopen die daar anders over denken en andere dingen met dit soort foto's doen, weet ik. Ik heb er inderdaad bewust geen hoofd bij gezet.
(Ex)familie en vrienden zouden me heel goed kunnen herkennen, ik hang thuis namelijk nóg bloter in de woonkamer