Hoe iemand vergeten?
zondag 20 december 2020 om 11:57
Hallo iedereen,
Ik ben al een aantal jaar single, en hoewel gelukkig lijkt het me natuurlijk leuk om iemand te vinden. En toen, hoe fout, was daar onze nieuwe stagaire. Ik heb enorm mijn best gedaan maar ben dus pats boem verliefd. Goede nieuws was dat de stage natuurlijk ooit afloopt en ik dacht dat ik het daarna wel zou kunnen vergeten. Beetje uit het oog uit het hart idee. Maar nu blijkt dus dat er misschien wat uren zijn aankomend jaar .... en dat het al is aangeboden. Onmogelijke liefde dus en tijd om er overheen te stappen maar oh wat voel ik me nu naar.
Ik ben al een aantal jaar single, en hoewel gelukkig lijkt het me natuurlijk leuk om iemand te vinden. En toen, hoe fout, was daar onze nieuwe stagaire. Ik heb enorm mijn best gedaan maar ben dus pats boem verliefd. Goede nieuws was dat de stage natuurlijk ooit afloopt en ik dacht dat ik het daarna wel zou kunnen vergeten. Beetje uit het oog uit het hart idee. Maar nu blijkt dus dat er misschien wat uren zijn aankomend jaar .... en dat het al is aangeboden. Onmogelijke liefde dus en tijd om er overheen te stappen maar oh wat voel ik me nu naar.
zondag 20 december 2020 om 12:52
Werkt dat?
zondag 20 december 2020 om 13:44
zondag 20 december 2020 om 13:47
Maar met of zonder die persoon? Dat is me niet helemaal duidelijk...
(Online schaken kan natuurlijk een mega afknapper zijn
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
zondag 20 december 2020 om 14:01
Nee, gewoon lekker opgaan in het spel en je komt verschillende mensen tegen die wel of niet met je gaan chatten. Het is niet dat je op jacht moet gaan, hahahaha. Naja, bij mij deed het de onverwachte truuk, een leuke wedstrijd, komische chat erbij van een leuke vent. Daarvoor had ik vanalles geprobeerd om mijn crush uit mijn hoofd te krijgen maar dit gaf pas de echte afleiding.
Life is what happens to you while you’re busy making other plans
zondag 20 december 2020 om 14:10
zondag 20 december 2020 om 14:58
Je stelt prijs op een dekkend sausje erover heen die de werkelijke bezigheid afschermt?
Is wel duidelijker voor TO. Of had ik moeten loepen oid?