NIET groepje
donderdag 14 mei 2009 om 13:16
Hoe doen jullie dat als je 1 of 2 kleine dingetjes hebt wat op 30 graden gewassen moet worden en de rest op 40 graden. Doen jullie dan dat ene bij de was van 40, of de hele was die op 40 moet op 30 graden?
Ik wil mijn wintersjaal wassen voor ik die in de kast leg, maar om nou een wasmachine te laten lopen met 1 sjaal op 30 graden vind ik ook lichtelijk overdreven.
Ik wil mijn wintersjaal wassen voor ik die in de kast leg, maar om nou een wasmachine te laten lopen met 1 sjaal op 30 graden vind ik ook lichtelijk overdreven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 14 mei 2009 om 15:13
Ik zou dat dan wel weer op 40 durven *deze opmerking geeft geen garantie op nieuwe sjaal bij jammerlijke mislukking *
Ik was onderbroeken, sokken, washandjes, handdoeken, vaatdoekjes, theedoeken en dat soort zooi heeeet..
en de rest op 40 geloof ik
Alleen wol en hele moeilijke stofjes niet, maar die heb ik niet zo veel..
Ik was onderbroeken, sokken, washandjes, handdoeken, vaatdoekjes, theedoeken en dat soort zooi heeeet..
en de rest op 40 geloof ik
Alleen wol en hele moeilijke stofjes niet, maar die heb ik niet zo veel..
donderdag 14 mei 2009 om 15:34
donderdag 14 mei 2009 om 16:46
quote:sunlight schreef op 14 mei 2009 @ 16:41:
haai borokindje, hoest met je?
mm, nou niet zo goed dus Maar met hulp van wat pillen en een maatschappelijk werker komt het heulemaal goed , dat weet ik zeker.
Vandaag wel een lekker dagje gehad. Vriend is thuis en Tut is jarig. We hebben haar gezamelijk naar school gebracht daarna naar de winkels geweest, wat tut dingen gekocht voor haar ( deo, parfummetje enz. ) een groot kado krijgt ze 16 juni, dan vieren we een groot verjaarsfeest voor haar en de autist,das het eerste weekend dat hij weer thuis is. Ze krijgen dan een WII. De verwende etterbakkie's
http://tattoo-secondskin. ... A/fotos/579841048/0/JazX/
Ik hoop dat de link werkt. Mijn bijgewerkte arm .
En hoe ist met sunnebun ?
haai borokindje, hoest met je?
mm, nou niet zo goed dus Maar met hulp van wat pillen en een maatschappelijk werker komt het heulemaal goed , dat weet ik zeker.
Vandaag wel een lekker dagje gehad. Vriend is thuis en Tut is jarig. We hebben haar gezamelijk naar school gebracht daarna naar de winkels geweest, wat tut dingen gekocht voor haar ( deo, parfummetje enz. ) een groot kado krijgt ze 16 juni, dan vieren we een groot verjaarsfeest voor haar en de autist,das het eerste weekend dat hij weer thuis is. Ze krijgen dan een WII. De verwende etterbakkie's
http://tattoo-secondskin. ... A/fotos/579841048/0/JazX/
Ik hoop dat de link werkt. Mijn bijgewerkte arm .
En hoe ist met sunnebun ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....