NIET groepje
woensdag 13 mei 2009 om 21:06
Mamz,
Fijn dat je poes het nog doet, Marels. Oei, wat klinkt dat fout
Boro Heftige pillen hoor. Heb gelukkig geen praktische ervaring, maar echt niet niks volgens mij. Ik zou ook wel maatschappelijk werkster bellen inderdaad, zoals MV schrijft. Dan heb je middelen straks niet meer nodig hopelijk
En een stoere binnenvetter die alles zelf op wil lossen ben je
Fijn dat je poes het nog doet, Marels. Oei, wat klinkt dat fout
Boro Heftige pillen hoor. Heb gelukkig geen praktische ervaring, maar echt niet niks volgens mij. Ik zou ook wel maatschappelijk werkster bellen inderdaad, zoals MV schrijft. Dan heb je middelen straks niet meer nodig hopelijk
En een stoere binnenvetter die alles zelf op wil lossen ben je
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 13 mei 2009 om 22:11
quote:zonlicht2 schreef op 13 mei 2009 @ 21:32:
Als Bo vandaag jarig is kom ik natuurlijk even binnenvallen
Myleen, dat je nog maar lang van hem mag genieten, het blijft gewoon een scheetje he. (stiekum nog altijd kidnap plannen )
Verder de groetjes aan iedereen hierHahahahahah, nou je mag een bakkie een keertje doen, maar je hebt wel een tas-controle bij het weggaan hihihi. Ja het blijft een lief dondersteentje. Wat gaat de tijd hard he Zonnetje, alweer 2 jaar.
Als Bo vandaag jarig is kom ik natuurlijk even binnenvallen
Myleen, dat je nog maar lang van hem mag genieten, het blijft gewoon een scheetje he. (stiekum nog altijd kidnap plannen )
Verder de groetjes aan iedereen hierHahahahahah, nou je mag een bakkie een keertje doen, maar je hebt wel een tas-controle bij het weggaan hihihi. Ja het blijft een lief dondersteentje. Wat gaat de tijd hard he Zonnetje, alweer 2 jaar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 13 mei 2009 om 22:25