Singles Unite : deel 5!!! 😄

zaterdag 26 december 2020 om 18:01
Jazeker
Hij zegt dat hij om 19:00 in slaap was gevallen, kater van de voorgaande dag.
Maar voor mij is het een soort eye-opener. Geen zin meer in.

zaterdag 26 december 2020 om 18:18
Ze was aan het rapporteren over onze dienst. Thuis ging ze helaas ook door. Nu is ze gelukkig opgehouden.
Die fles wijn is lekker jammie jammie. Net voorgerecht op nu hoofdgerecht maken. Nu serie op staan van Netflix.
Wat een relaxte tweede kerstavond.
Fladder dumpen die vent!!! Je bent echt meer waard dan zo'n droeftoeter.
Die fles wijn is lekker jammie jammie. Net voorgerecht op nu hoofdgerecht maken. Nu serie op staan van Netflix.
Wat een relaxte tweede kerstavond.
Fladder dumpen die vent!!! Je bent echt meer waard dan zo'n droeftoeter.

zaterdag 26 december 2020 om 22:24
Ik kijk hem nu terug..ben benieuwdalongwiththesunshine schreef: ↑26-12-2020 21:49Ik kijk de Top 2000 à gogo terug. Tomcat, je zit in de mashup band(lastige mashups dit jaar trouwens) maar dan als gitarist in plaats van bassist. Irritant is de drummer wel.
hier sushi met pannekoeken bij een film met de kinderen, mandalorian met de dochter, aflevering til jul gezien met dat kerstfeest en nu dus top200 a gogo.

zaterdag 26 december 2020 om 22:48
Attraverso schreef: ↑26-12-2020 21:17Geniet Julia!
Hier Clooney op Netflix, sci-fi film, valt beetje tegen tot nu toe
Ja die, na half uur afgezet. Nog niks gebeurd. Slechte recentie ook.

zondag 27 december 2020 om 08:42
Hier een meelezende nachtdienster. Nu nog even thuis de top 2000 aan het kijken waarop eerste kerstdag mijn collega en ik nog even te zien zijn geweest in coronateneu, dat was grappig.
Vind jouw bijdragen altijd leuk om te lezen Zeefietser, ondertussen aan kunnen meren?
Lijkt me zo gigantisch om zo'n gevaarte te kunnen besturen. Dat in vergelijking hoe jij jezelf beschrijft kan ik daar maar moeilijk beeld bij krijgen
Vind jouw bijdragen altijd leuk om te lezen Zeefietser, ondertussen aan kunnen meren?
Lijkt me zo gigantisch om zo'n gevaarte te kunnen besturen. Dat in vergelijking hoe jij jezelf beschrijft kan ik daar maar moeilijk beeld bij krijgen

Hatsjikideee...

zondag 27 december 2020 om 08:48

zondag 27 december 2020 om 09:07
Ik denk ik!Attraverso schreef: ↑27-12-2020 08:24Goeiemorgen!
Was er niet iemand die rond deze tijd enkele dagen op vakantie ging? Geniet er van!
Vanavond mijn laatste dienst en dan woensdag 4 daagjes weg.
6 Jan mijn eerste inwerk dienst.

zondag 27 december 2020 om 09:46
Ja, ik had eerst staan dat hij mijn vader kon zijn
Maar later kwam zijn gezicht wat beter in beeld en toen leek hij toch meer richting mijn leeftijd.

zondag 27 december 2020 om 09:50
Hier ook van sky naar radio 2 geschakeld nu..wat een rotweer.
en gewoon alleen wakker..2 jongens achter Netflix die ik even van wat drinken en kerstbrood heb voorzien en een dochter die nog slaapt..
Dochter wilde vandaag met haar nieuwe drone gaan vliegen buiten maar dat gaat hem niet worden met dit weer.
Ze is ook nog steeds in shock dat baby-Yoda geen Yoda heet maar Grogu
oh ja we hebben ook nog wat pannekoeken over van gisteren..kunnen ze straks wel eten.
hmm..nu toch de neiging om even terug te kijken naar coronatenues bij de top2000 op 1e kerstdag
Dat was toch een terugblik uitzending ofzo?
en gewoon alleen wakker..2 jongens achter Netflix die ik even van wat drinken en kerstbrood heb voorzien en een dochter die nog slaapt..
Dochter wilde vandaag met haar nieuwe drone gaan vliegen buiten maar dat gaat hem niet worden met dit weer.
Ze is ook nog steeds in shock dat baby-Yoda geen Yoda heet maar Grogu
oh ja we hebben ook nog wat pannekoeken over van gisteren..kunnen ze straks wel eten.
hmm..nu toch de neiging om even terug te kijken naar coronatenues bij de top2000 op 1e kerstdag

Dat was toch een terugblik uitzending ofzo?
zondag 27 december 2020 om 10:08
zondag 27 december 2020 om 10:14

zondag 27 december 2020 om 10:14
coronatenues..pausini zij dat zij met een collega te zien was in coronatenue bij de top2000 op 1e kerst
Volgens mij zijn er trouwens opvallend veel singles hier die in de zorg werken...of ga ik te kort door de bocht en is het politie/brandweer/beveiliging die nachtdienst hebben?
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 27-12-2020 10:15
32.62% gewijzigd