Singles Unite : deel 5!!! 😄
zaterdag 26 december 2020 om 00:15
Hahaha!alongwiththesunshine schreef: ↑25-12-2020 23:52Sterkte RedRose! Echt heel kut.
Hier ook kerst met familie (binnen de richtlijnen). Eten besteld bij restaurant. 3 gangen menu, iedereen een ander gerecht. Was nog een heel bouwpakket. Tig potjes. Cryptische "opwarm" omschrijving erbij en het uiteindelijke menu ontbrak. "Maak er naar eigen inzicht feestelijk gerechten van." Nou dat hebben we geweten.
Garnaaltjes over de carpaccio die eigenlijk in de kreeftensaus over de pasta moesten.
Een kale groene salade zonder olie en croutons.
Want de croutons zaten in de soep...
De olie zat over de carpaccio.
De lasagne moest blijkbaar geserveerd worden met een jus van eekhoorntjesbrood.
Maar die was bij de rode wijnsaus over de ossenhaas gegaan.
"Wat vond je dan van die saus?" Antwoord: "Welke saus?"![]()
Precies de reden waarom ik daar niet aan begin! Die stress is groter dan zelf koken. Al klinkt het ook of je er veel lol om hebt gehad, dat is ook wat waard.
zaterdag 26 december 2020 om 00:37
Alleen in grote lijnen. "Oh jij had de carpaccio, ik de lasagne." Maar niet welke groenten en garneringen bij welk gerecht hoorden. Kerstmenu stond ook niet meer op de website. Die vond ik naderhand nog op Facebook maar toen was het kwaad al geschied. Kwamen ook nog een verdwaalde mozzarellabol tegen maar die was toch echt niet in het menu terug te vinden.
Het smaakte allemaal prima, maar niet voor herhaling vatbaar.
Klopt. En gezellig was het wel ja
wij slapen nooit.
zaterdag 26 december 2020 om 00:38

zaterdag 26 december 2020 om 06:08
Goedemorgen allen, rise and shine 
AWTS klinkt gezellig rommelig. Wij hadden ook zo'n 4 gangenmenu. Wel alle 3 hetzelfde dus bij ons liep het vlekkeloos. En het was echt, erg goed. Heerlijk gegeten.
Zin in vandaag!
Oh god, ik zie een artikel in de 'lees ook' met tips over hoe we de ware tegenkomen. Allemaal lezen graag! Dan kan het bij ons niet meer mis gaan
AWTS klinkt gezellig rommelig. Wij hadden ook zo'n 4 gangenmenu. Wel alle 3 hetzelfde dus bij ons liep het vlekkeloos. En het was echt, erg goed. Heerlijk gegeten.
Zin in vandaag!
Oh god, ik zie een artikel in de 'lees ook' met tips over hoe we de ware tegenkomen. Allemaal lezen graag! Dan kan het bij ons niet meer mis gaan
zaterdag 26 december 2020 om 07:46
Ook goedemorgen. Hier ook weer dolle pret, we zouden naar binnen gaan. Maar de havndienst weet van niks. En wil dat ik de agent bel (man die alles regelt voor ons in de haven) maar die is onbereikbaar. Nou ja wel lekker rustig en het weer is eens goed. Vermaken ons hier wel.
Fijne dag iedereen.
Fijne dag iedereen.
fietsen varen vrouwelijk doen

zaterdag 26 december 2020 om 11:31
He bah..dat is wel kut als je dan gewoon niks hoort..al is het niet zo diepgaand, je rekent er dan toch op dat je iets van gezelligheid hebt..

zaterdag 26 december 2020 om 15:38
Wat balen ! Ik vind het zo veelzeggend dit. Hij had iig het fatsoen kunnen opbrengen om iets te laten weten. Ook een scharrel is een soort van relatie. Je gaat respectvol met elkaar om. Je mist dus weinig aan hem, maar het voelt toch rot natuurlijk. Goed voormemen!

zaterdag 26 december 2020 om 15:39
Humor! Fijn dat het wel goed smaakte en jullie hadden iig een leuke activiteitalongwiththesunshine schreef: ↑26-12-2020 00:37Alleen in grote lijnen. "Oh jij had de carpaccio, ik de lasagne." Maar niet welke groenten en garneringen bij welk gerecht hoorden. Kerstmenu stond ook niet meer op de website. Die vond ik naderhand nog op Facebook maar toen was het kwaad al geschied. Kwamen ook nog een verdwaalde mozzarellabol tegen maar die was toch echt niet in het menu terug te vinden.
Het smaakte allemaal prima, maar niet voor herhaling vatbaar.
Klopt. En gezellig was het wel ja![]()

zaterdag 26 december 2020 om 15:41
Goed om te horen dat het geslaagd was.Qiyara schreef: ↑26-12-2020 06:08Goedemorgen allen, rise and shine
Zin in vandaag!
Oh god, ik zie een artikel in de 'lees ook' met tips over hoe we de ware tegenkomen. Allemaal lezen graag! Dan kan het bij ons niet meer mis gaan![]()
Pfff die lees ook tips; alsof singles dit niet al ( jaren) proberen. Ze pretenderen nogal dat het maakbaar is om iemand tegen te komen. Zou handig zijn: 1 klik en hij zit in je winkelmandje.

zaterdag 26 december 2020 om 16:04

Hier in een melancholische bui. Was mooi om een ochtend met de peuter van mijn beste vriend door te brengen, maar tegelijkertijd erg confronterend dat dit voor mij op 't moment niet lijkt weggelegd. En dan zo'n kerstavond met familie waarbij je bijna verantwoording af moet leggen waarom je single bent.
Denk dat ik vanavond maar met een pizza oude Top Gear afleveringen ga bingen.

zaterdag 26 december 2020 om 16:55
Voor ons is het zondagtarief en je krijgt 4.8 uur compensatie uren.Attraverso schreef: ↑26-12-2020 16:50Ik heb vandaag ook gewerkt in de zorg met de gewone zaterdagtoeslag.