Vraag over dit jurkje
zondag 3 januari 2021 om 21:43
Oke, ik had een poos terug dit jurkje gezien en vond hem heel leuk voor de zomer (duurt nog ff
) en nu had ik wat fashioncheques gekregen en hem dan eindelijk besteld. Goed nu is hij binnen, vind ik de jurk een beetje zo-zo. Hij is sowieso enorm statisch, en blijft aan mijn benen plakken als ik hem pas. Dat geeft al geen lekker beeld. Hij past eigenlijk prima (geen knoopjes die open staan etc), maar ik vind het model niet erg slankmakend > bij mij althans. Ik ben wel slank maar mijn probleemzone is mijn buik en ik zoek altijd een beetje jurken die dat verbloemen.
Is dat plakkerige en dat het niet afkleedt een teken dat ik een grotere maat moet bestellen?

(normaal denk ik, bij twijfel niet doen, maar nu heb ik daar mijn fashioncheques besteedt
)
Is dat plakkerige en dat het niet afkleedt een teken dat ik een grotere maat moet bestellen?

(normaal denk ik, bij twijfel niet doen, maar nu heb ik daar mijn fashioncheques besteedt
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 3 januari 2021 om 21:48
ik weet niet of ik dan een tegoed daar over hou, en dan zou ik dat vervelend vinden want ik vind op die site eigenlijk alleen dat ene jurkje leuk. Dus vandaar mijn vraag, dat als jullie denken dat hij in een grotere maat misschien beter zou zijn dan kan ik hem ook omruilen misschien.
want ik vind het model wel heel leuk
zondag 3 januari 2021 om 21:52
Het lijkt me ook wel een aansluitend jurkje. Ik ben niet slank, heb een buikje en bij mij tekenen dit soort modellen altijd wel op de buik. Qua statisch zou je er misschien een onderjurkje onder kunnen dragen. Al loop ik er in de winter inderdaad regelmatig bij alsof ik in het stopcontact heb gezeten.
zondag 3 januari 2021 om 21:55
Dat mag sowieso niet volgens mij, mits je online besteld hebt.
Of geld terug, of tegoed gestort op de fashioncheque.
zondag 3 januari 2021 om 21:57
Ik vind hem je wel mooi staan! Dat buikje zie ik niks van op deze foto.Maleficent schreef: ↑03-01-2021 21:50
zo staat het, maar omdat het zo ontzettend plakt kruipt hij ook steeds omhoog...
zondag 3 januari 2021 om 21:57
Nee ik lees net op hun site dat ik het daar dan toch moet besteden.
Bent je niet tevreden over je aankoop en heb je met Fashioncheque betaald? Je mag gewoon ruilen binnen 45 dagen. Let op: Het is technisch niet mogelijk voor ons om je geld terug te storten op je Fashioncheque wanneer je een product retourneert. Tevens is het niet de bedoeling dat het geld op je Fashioncheque in contanten wordt omgezet door bij *** een bestelling te plaatsen en deze vervolgens te retourneren. Daarom zul je van **** een tegoed ontvangen in je account ter waarde van het bestede bedrag met je Fashioncheque, wanneer je de bestelling retourneert. Hiermee wordt voorkomen dat een Fashioncheque in contant geld wordt omgezet door eerst een bestelling te plaatsen en die vervolgens weer te retourneren.
zondag 3 januari 2021 om 22:02
Maar het mag niet volgens mij:Maleficent schreef: ↑03-01-2021 21:57Nee ik lees net op hun site dat ik het daar dan toch moet besteden.
Bent je niet tevreden over je aankoop en heb je met Fashioncheque betaald? Je mag gewoon ruilen binnen 45 dagen. Let op: Het is technisch niet mogelijk voor ons om je geld terug te storten op je Fashioncheque wanneer je een product retourneert. Tevens is het niet de bedoeling dat het geld op je Fashioncheque in contanten wordt omgezet door bij *** een bestelling te plaatsen en deze vervolgens te retourneren. Daarom zul je van **** een tegoed ontvangen in je account ter waarde van het bestede bedrag met je Fashioncheque, wanneer je de bestelling retourneert. Hiermee wordt voorkomen dat een Fashioncheque in contant geld wordt omgezet door eerst een bestelling te plaatsen en die vervolgens weer te retourneren.
Welk bedrag moet ik van de verkoper terugkrijgen?
De verkoper moet u het aankoopbedrag en de bezorgkosten terugbetalen. Bezorgkosten zijn de kosten die u hebt betaald om het product thuis af te laten leveren. Stuurt u een deel van uw bestelling terug? Dan hoeft de verkoper de bezorgkosten niet terug te betalen. Bijvoorbeeld: u hebt twee broeken gekocht en u stuurt er één terug.
De verkoper moet u terugbetalen op dezelfde manier als u hem betaalde. Betaalde u bijvoorbeeld met een boekenbon? Dan krijgt u weer een boekenbon terug. Een andere manier mag ook, als u dit ook goed vindt.
https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-d ... bedenktijd
zondag 3 januari 2021 om 22:02
Ik denk trouwens dat het model die het jurkje draagt een grotere maat aan heeft. Het zit losser bij haar armen en het jurkje is meer bij elkaar getrokken door het centuur.
Waarschijnlijk hangt ie minder mooi los bij haar. Als dat is wat je wilt dan zou een maat groter nemen.. Als je tenminste mag ruilen.. en als dat niks is weer terug ruilen.
Want het jurkje zit netjes alleen valt ie inderdaad anders
Waarschijnlijk hangt ie minder mooi los bij haar. Als dat is wat je wilt dan zou een maat groter nemen.. Als je tenminste mag ruilen.. en als dat niks is weer terug ruilen.
♡
zondag 3 januari 2021 om 22:05
Mochten ze moeilijk doen over tegoed niet terug kunnen storten: ze leveren zelf ook fashioncheques zie ik. Dan gebruik je het tegoed desnoods voor een nieuwe fashioncheque.
https://www.jemappelle.nl/catalogsearch ... ion+cheque
https://www.jemappelle.nl/catalogsearch ... ion+cheque
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 03-01-2021 22:11
0.21% gewijzigd
zondag 3 januari 2021 om 22:10
Dit. Het staat je prima. Dat gezegd hebbende: mijn ervaring met kleding die aan de huid plakt omdat het statisch is, daar is geen kruid tegen gewassen. Dat is niet mooi, ook al zie je dat op de foto niet, en waarschijnlijk ga je je daar toch aan storen. Maat groter lost het waarschijnlijk niet op, omdat het statische door de stof komt. Ik zou het retourneren, ook al staat het je goed.Sportschoen schreef: ↑03-01-2021 22:06Ik vind he tjurkje leuk staan bij je. En welk buikje.
Alleen als ie omhoog kruipt en statisch is, ga je hem dan vaker aandoen? Of laat je het jurkje hierdoor alsnog in de kast hangen?
zondag 3 januari 2021 om 22:14
Je omschrijft je buik als probleemzone. Mag ik jou vertellen dat jij er fantastisch uitziet en dat ik geen enkele probleemzone (waar dan ook) kan ontdekken!Maleficent schreef: ↑03-01-2021 21:50
zo staat het, maar omdat het zo ontzettend plakt kruipt hij ook steeds omhoog...
zondag 3 januari 2021 om 22:19
Nah jullie zijn lief.
Ik heb na 2 zowat-9-ponders/skippybalbuiken wat meer 'los vel' het laat zich ook niet wegtrainen. Is niet erg hoor, want ik ben blij 2 kinderen gehad te hebben. Maar maakt me soms wel een beetje onzeker. Zonder stof ziet het er wel echt minder gezellig uit hoor.
Ik heb na 2 zowat-9-ponders/skippybalbuiken wat meer 'los vel' het laat zich ook niet wegtrainen. Is niet erg hoor, want ik ben blij 2 kinderen gehad te hebben. Maar maakt me soms wel een beetje onzeker. Zonder stof ziet het er wel echt minder gezellig uit hoor.
zondag 3 januari 2021 om 22:20
zondag 3 januari 2021 om 22:42
Het jurkje staat je heel leuk, maar ik ben het eens met bovenstaande reactie. Denk wel dat als je een maat groter neemt, de lengte ook langer wordt. En ik vind juist je benen mooi uitkomen met deze lengte.K79 schreef: ↑03-01-2021 22:02Ik denk trouwens dat het model die het jurkje draagt een grotere maat aan heeft. Het zit losser bij haar armen en het jurkje is meer bij elkaar getrokken door het centuur.
Dat statische zou mij ook irriteren. Ik heb een blouse die dat doet. Ik spuit er altijd haarlak op en dan is het wel weg, maar het blijft irritant.
Ik zou hem terug doen denk ik. De nieuwe collectie komt nog binnen, wellicht dat daar iets tussenzit waar je heel blij van wordt!
zondag 3 januari 2021 om 23:02
+1 ik wou het net vragen, welk buikje?MissPiglet schreef: ↑03-01-2021 21:57Ik vind hem je wel mooi staan! Dat buikje zie ik niks van op deze foto.
Ik vind hem mooi staan.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.