Curvy jeans
zaterdag 9 januari 2021 om 17:52
Hi!
Heeft iemand toevallig ervaring met jeans voor vollere vrouwen? Ik vind het fijn als er bij de taille wat stretch zit. Heb maat 44/46. Vaak zit het bij mijn benen goed maar dan krijg ik de knoop niet dicht. Voorheen vond ik gstar fijn. Dit was voordat ik kinderen kreeg. Nu is het vel wat losser waardoor het meer hangt. Het is in ieder geval een drama om de juiste broeken te vinden.
Iemand goede tips?
Heeft iemand toevallig ervaring met jeans voor vollere vrouwen? Ik vind het fijn als er bij de taille wat stretch zit. Heb maat 44/46. Vaak zit het bij mijn benen goed maar dan krijg ik de knoop niet dicht. Voorheen vond ik gstar fijn. Dit was voordat ik kinderen kreeg. Nu is het vel wat losser waardoor het meer hangt. Het is in ieder geval een drama om de juiste broeken te vinden.
Iemand goede tips?
.
zaterdag 9 januari 2021 om 19:57
Zalando heeft ze ook.Yoehoehoehoe schreef: ↑09-01-2021 19:07Ik ben weg van de curvy broeken van Levi. Deze zijn echter alleen online te bestellen via hun eigen site. Nog nooit zoveel plezier gehad van lekker zittende broeken, maar deze zitten perfect! Ze blijven erg lang mooi
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 9 januari 2021 om 19:59
Je hebt helemaal gelijk!PoezzinBoots schreef: ↑09-01-2021 19:51Ik weet het (kan niemand ontgaan hier gok ik)
Maar dat betekent niet dat hij geen weerwoord krijgt over zijn gezuur.
zaterdag 9 januari 2021 om 20:02
Die vind ik echt prachtig!Apatura schreef: ↑09-01-2021 18:54https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ns-in-navy
En zoiets?
Ik heb er een in gewone stof maar helemaal verliefd op t model.
Leuke top er op, hoge hakken er ondervavavoom
![]()
zaterdag 9 januari 2021 om 20:37
Ik heb deze:
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... oundstooth
Ja ook de zwarte en witte blouse en n zwarte longsleeve.
Ja t valt wel op maar ik voel me zo vrouwelijk stoer en mooi.
(O ik heb mt 42/XL)
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 9 januari 2021 om 20:39
Ik ook. Totdat ik dit zag: https://www.bol.com/nl/p/collectif-main ... 016195494/
Dus nu twijfel ik enorm
zaterdag 9 januari 2021 om 20:40
Weten jouw collega’s hoeveel jij over ze roddelt?pejeka schreef: ↑09-01-2021 18:21Niet boos worden, maar ik vind jeans bij vrouwen met bredere heup echt niet mooi. Een collega van me draagt ze ook, dan zie je een kamerbreed achterwerk in die spijkerbroek en dan daaronder een paar spillebeentjes (optisch gezien dan). Mijn collega draagt dan namelijk ook nog het liefst jeans met skinny of nauw aansluitende pijpen. Laat ik het zo zeggen: er is minder stof nodig voor de pijpen dan voor het bovendeel van de broek...
zaterdag 9 januari 2021 om 20:44
zaterdag 9 januari 2021 om 20:55
Wat een reactie....pejeka schreef: ↑09-01-2021 18:21Niet boos worden, maar ik vind jeans bij vrouwen met bredere heup echt niet mooi. Een collega van me draagt ze ook, dan zie je een kamerbreed achterwerk in die spijkerbroek en dan daaronder een paar spillebeentjes (optisch gezien dan). Mijn collega draagt dan namelijk ook nog het liefst jeans met skinny of nauw aansluitende pijpen. Laat ik het zo zeggen: er is minder stof nodig voor de pijpen dan voor het bovendeel van de broek...
het is toch niet omdat JIJ dat vindt over een jeansbroek bij jouw collega, dat dat ook zo is voor ts?!
Beetje complexen aanpraten ja...
Ts, kijk eens bij next direct? Is een webshop. En dan zoek je op ‘jeans curvy’. Niet duur en fijne mooie broeken daar!
zaterdag 9 januari 2021 om 20:56
Oew, heel mooi!Apatura schreef: ↑09-01-2021 20:37Ik heb deze:
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... oundstooth
Ja ook de zwarte en witte blouse en n zwarte longsleeve.
Ja t valt wel op maar ik voel me zo vrouwelijk stoer en mooi.
(O ik heb mt 42/XL)
zaterdag 9 januari 2021 om 21:13
Alles wat hij noemt en de types waar hij mee werkt zijn wel altijd heel herkenbaar van het kantoorleven, haha!
zondag 10 januari 2021 om 09:29
Ik zeg het ook gewoon eerlijk als ik iets niet vind staan, niet alle stijlen kleding passen nu eenmaal bij iedereen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 10 januari 2021 om 10:29
Wat fijn al die reacties! Een aantal merken ken ik ook niet dus ga zeker even een kijkje nemen.
Only carmakoma heeft hele mooie broeken maar de combinatie brede heupen en mijn buik werkt niet voor deze broeken.
Het fijnste is om gewoon even een winkel in te lopen en wat te passen, maar dat is helaas nu geen optie. Ik ga maar even rondkijken naar alles wat jullie gestuurd hebben!
Ik draag graag rokjes en jurkjes maar soms vind ik het ook wel eens lekker om gewoon een broek te dragen. En dat is prima denk ik zomaar.
Only carmakoma heeft hele mooie broeken maar de combinatie brede heupen en mijn buik werkt niet voor deze broeken.
Het fijnste is om gewoon even een winkel in te lopen en wat te passen, maar dat is helaas nu geen optie. Ik ga maar even rondkijken naar alles wat jullie gestuurd hebben!
Ik draag graag rokjes en jurkjes maar soms vind ik het ook wel eens lekker om gewoon een broek te dragen. En dat is prima denk ik zomaar.
.
zondag 10 januari 2021 om 10:47
Tuurlijk is dat prima. Net zo prima als dat je man zegt: "Ik vind het heerlijk om broeken te dragen, maar soms draag ik gewoon graag rokken en jurkjes"...bloempje19 schreef: ↑10-01-2021 10:29Wat fijn al die reacties! Een aantal merken ken ik ook niet dus ga zeker even een kijkje nemen.
zondag 10 januari 2021 om 12:25
zondag 10 januari 2021 om 12:26
gizzmo-returns schreef: ↑09-01-2021 18:36Eens!! Ik heb maat 38 en een flink achterwerk, dan vind ik het ook al niet mooi. Skinny is een hele slechte uitvinding voor sommige lijven.
Dit heb ik dus ook. Slanke benen, geen brede heupen en dan onverwacht een stevige reet die flink naar achteren steekt. Ik schaam me dood wanneer ik een skinny aan heb. Een keer geprobeerd, maar je ziet de mensen dan kijken naar mijn kont.
Skinny vind ik sowieso niet mooi staan bij volwassenen. Het staat leuk bij jonge meiden en jongens vind ik.
zondag 10 januari 2021 om 17:22
IK zeg gerust dat een bepaald kledingstuk niet flatteus is, niet uit mezelf, maar als ze met iets nieuws aan op kantoor komen en ze willen de mening weten van de collega's, zeg ik dat op een nette manier. Ga niet liegen dat het geweldig staat en helemaal leuk is als dat gewoon niet zo is. Maar dan geef ik gewoon aan dat het desbetreffende kledingstuk nét lichaamsdelen accentueert die met een iets andere snit bijvoorbeeld mooier gestaan zouden hebben.
Doe ik overigens ook bij mannelijke collega's. Een mannelijke collega van me is nogal dik (zacht uitgedrukt, ik denk dat hij makkelijk 130-140 kilo weegt). En die kwam afgelopen zomer op kantoor met een T-shirt aan dat nét te kort was voor zijn omvang, en dus zag je eigenlijk steeds nét een randje (over zijn broeksband hangende) buik. Ja, dan maak ik hem daarop attent. Niet in bijzijn van iedereen, maar op een moment dat ik hem even alleen tref. En dan gewoon: Joh, Jan, als je nou weer eens polo's of T-shirts gaat kopen, zoek dan even naar extra lengte, want dit is echt nét te kort voor je.