Curvy jeans
zaterdag 9 januari 2021 om 17:52
Hi!
Heeft iemand toevallig ervaring met jeans voor vollere vrouwen? Ik vind het fijn als er bij de taille wat stretch zit. Heb maat 44/46. Vaak zit het bij mijn benen goed maar dan krijg ik de knoop niet dicht. Voorheen vond ik gstar fijn. Dit was voordat ik kinderen kreeg. Nu is het vel wat losser waardoor het meer hangt. Het is in ieder geval een drama om de juiste broeken te vinden.
Iemand goede tips?
Heeft iemand toevallig ervaring met jeans voor vollere vrouwen? Ik vind het fijn als er bij de taille wat stretch zit. Heb maat 44/46. Vaak zit het bij mijn benen goed maar dan krijg ik de knoop niet dicht. Voorheen vond ik gstar fijn. Dit was voordat ik kinderen kreeg. Nu is het vel wat losser waardoor het meer hangt. Het is in ieder geval een drama om de juiste broeken te vinden.
Iemand goede tips?
.
zaterdag 9 januari 2021 om 18:21
Niet boos worden, maar ik vind jeans bij vrouwen met bredere heup echt niet mooi. Een collega van me draagt ze ook, dan zie je een kamerbreed achterwerk in die spijkerbroek en dan daaronder een paar spillebeentjes (optisch gezien dan). Mijn collega draagt dan namelijk ook nog het liefst jeans met skinny of nauw aansluitende pijpen. Laat ik het zo zeggen: er is minder stof nodig voor de pijpen dan voor het bovendeel van de broek...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 9 januari 2021 om 18:27
Als vollere vrouw zit geen een kledingstuk zoals het op een dun persoon is, dat is juist de clou van diversiteit. Als we er allemaal hetzelfde zouden uitzien zou het maar saai zijn.pejeka schreef: ↑09-01-2021 18:21Niet boos worden, maar ik vind jeans bij vrouwen met bredere heup echt niet mooi. Een collega van me draagt ze ook, dan zie je een kamerbreed achterwerk in die spijkerbroek en dan daaronder een paar spillebeentjes (optisch gezien dan). Mijn collega draagt dan namelijk ook nog het liefst jeans met skinny of nauw aansluitende pijpen. Laat ik het zo zeggen: er is minder stof nodig voor de pijpen dan voor het bovendeel van de broek...
En we moeten toch iets aan en niemand zal bij wat ik ooit aantrek denken: Goh, wat een magere lange vrouw met kleine borstjes.
Ja er is meer stof nodig bij mijn kont en buik dan bij de rest, als ik het omdraai loop ik half naakt rond met heel veel stof rond de benen.
zaterdag 9 januari 2021 om 18:36
Eens!! Ik heb maat 38 en een flink achterwerk, dan vind ik het ook al niet mooi. Skinny is een hele slechte uitvinding voor sommige lijven.pejeka schreef: ↑09-01-2021 18:21Niet boos worden, maar ik vind jeans bij vrouwen met bredere heup echt niet mooi. Een collega van me draagt ze ook, dan zie je een kamerbreed achterwerk in die spijkerbroek en dan daaronder een paar spillebeentjes (optisch gezien dan). Mijn collega draagt dan namelijk ook nog het liefst jeans met skinny of nauw aansluitende pijpen. Laat ik het zo zeggen: er is minder stof nodig voor de pijpen dan voor het bovendeel van de broek...
zaterdag 9 januari 2021 om 18:38
Oneens. Koop een echt mooie en een goed vallend shirt of blouse. Juist mooi.gizzmo-returns schreef: ↑09-01-2021 18:36Eens!! Ik heb maat 38 en een flink achterwerk, dan vind ik het ook al niet mooi. Skinny is een hele slechte uitvinding voor sommige lijven.
Maar valt en staat wel met goede stof en maat en vooral ook wat er op aan doet.
zaterdag 9 januari 2021 om 18:39
Ja maar..... dat zeikt /stokpaard niet zo lekker voor Pejeka.
zaterdag 9 januari 2021 om 18:41
Ik heb de broeken van John Baner bij Bonprix ontdekt. Ik selecteer dan altijd een hoge taille, want dat vind ik prettig zitten. Kleed het buikje ook nog een beetje af. Ze hebben zowel skinny, straight en bootcut. Ik heb zelf vrij dikke bovenbenen en een aardige kont. Maar mijn taille is een stuk slanker. Qua prijs zijn ze ook goed. Gaan vanaf een euro of 15 tot 40 ongeveer. Ik doe zo’n 2 jaar met een broek. Dan is het doorgesleten bij mijn bovenbenen.
zaterdag 9 januari 2021 om 18:41
Ik zweer bij de jeans van Bonprix. Met mijn dikke kont (ook maat 44) heb ik er toch altijd wat overheen en ik heb dan geen zin om dure Levis of Gstar ofzo te kopen.
Dat ze niet uitlubberen en mooi aansluiten bovenaan heb ik meer aan.
https://www.bonprix.nl/categorie/dames- ... 079,459127
Dat ze niet uitlubberen en mooi aansluiten bovenaan heb ik meer aan.
https://www.bonprix.nl/categorie/dames- ... 079,459127
zaterdag 9 januari 2021 om 18:44
Luci_Mster2 schreef: ↑09-01-2021 18:39Ja maar..... dat zeikt /stokpaard niet zo lekker voor Pejeka.
Inderdaad. Ik snap dat niet. Ik weet dat iedereen (zuur) mag reageren op een openbaar topic natuurlijk maar het hoeft niet altijd hé.
Tenzij PJK van een zurige oudere man in een vollere vrouw veranderd is?
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 09-01-2021 18:57
0.87% gewijzigd
zaterdag 9 januari 2021 om 18:48
https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... lsrc=aw.ds
Zie de reviews. Zitten heerlijk. Een nadeel, de stof valt niet helemaal over de gulp maar met een maatje meer zul je ws toch wel iets over je broek doen ipv erin.
Zie de reviews. Zitten heerlijk. Een nadeel, de stof valt niet helemaal over de gulp maar met een maatje meer zul je ws toch wel iets over je broek doen ipv erin.
zaterdag 9 januari 2021 om 18:50
Owja? Ik heb maat 44/46, maar draag juist vaak de voorkant van een blouse of t-shirt in mijn broek. Net zo’n puntje bij de knoop erin en de rest erover. Staat namelijk veel beter dan helemaal er overheen. Dan is het zo’n breed vlak, terwijl je dat met een stukje erin wat breekt.Renee* schreef: ↑09-01-2021 18:48https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... lsrc=aw.ds
zaterdag 9 januari 2021 om 18:53
Irregular_Choice schreef: ↑09-01-2021 18:50Owja? Ik heb maat 44/46, maar draag juist vaak de voorkant van een blouse of t-shirt in mijn broek. Net zo’n puntje bij de knoop erin en de rest erover. Staat namelijk veel beter dan helemaal er overheen. Dan is het zo’n breed vlak, terwijl je dat met een stukje erin wat breekt.
Ik ken jouw figuur natuurlijk niet dat dus ik geloof je als je zegt dat het bij jou wel staat.
De maten van de HEMA kloppen echt nooit dus ik zou 2x dezelfde maat kopen. Ik heb hier een broek maat 38 die net zo groot is als maat 40, terwijl een andere maat 38 juist meer richting 36 ging.
zaterdag 9 januari 2021 om 18:54
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ns-in-navy
En zoiets?
Ik heb er een in gewone stof maar helemaal verliefd op t model.
Leuke top er op, hoge hakken er onder
vavavoom
En zoiets?
Ik heb er een in gewone stof maar helemaal verliefd op t model.
Leuke top er op, hoge hakken er onder
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 9 januari 2021 om 19:28
Dus half IN je broek en de rest hangt er overheen? Neuh, dat staat érg charmant...Irregular_Choice schreef: ↑09-01-2021 18:50Owja? Ik heb maat 44/46, maar draag juist vaak de voorkant van een blouse of t-shirt in mijn broek. Net zo’n puntje bij de knoop erin en de rest erover. Staat namelijk veel beter dan helemaal er overheen. Dan is het zo’n breed vlak, terwijl je dat met een stukje erin wat breekt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 9 januari 2021 om 19:34
zaterdag 9 januari 2021 om 19:46
zaterdag 9 januari 2021 om 19:47
Pejeka wil altijd graag vertellen hoe lelijk, onverzorgd, dik en lui alle vrouwelijke collega's van hem zijn en met dit soort topics kan hij weer lekker tekeer over hen gaan.PoezzinBoots schreef: ↑09-01-2021 18:44Inderdaad. Ik snap dat niet. Ik weet dat iedereen (zuur) mag reageren op een openbaar topic natuurlijk maar het hoeft niet altijd hé.
Tenzij PJK van een zurige oudere man in een vollere vrouw veranderd is?
zaterdag 9 januari 2021 om 19:48
zaterdag 9 januari 2021 om 19:51
Ik weet het (kan niemand ontgaan hier gok ik)
Maar dat betekent niet dat hij geen weerwoord krijgt over zijn gezuur.