internet daten

15-05-2009 20:48 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens geinternetdate?

Via een lexa of parship?

Ervaringen?

Ik wil wel weer eens wat drinken met een vent, maar heb geen zin om hem uit een kroeg te vissen ofzo, door in zijn oor te schreeuwen, goh, wat doe jij eigenlijk...

Het zit zo vaak in mijn hoofd.. Zal ik me inschrijven, waarom wel, waarom niet.

Ik verwacht niet meteen 123 de droomvent te vinden, maar eens een drankje doen om weer te leren flirten enzo, lijkt me wel leuk.

Maar er zijn super veel sites! Heb al gekeken op plentyoffish.nl, maar nog..
nee, niks voor mij.....
Lees dan eerst even het topic over die meest verschrikkelijkste dates.
t Is wel geinig, internetdaten.

Paar 'regels' die ik je wel wil meegeven:

Probeer iemand een beetje uit via mail en MSN. Komt hij betrouwbaar over? Is hij geïnteresseerd in jou of alleen in het feit dat je vrouw bent?

Een half jaar MSNen voor dat je wat afspreekt heeft ook geen zin maar ik zou toch niet na 1 gesprekje voor een ontmoeting gaan.

Spreek NOOIT bij jou of hem thuis af. Altijd ergens in het openbaar. Mocht je iemand treffen met verkeerde bedoelingen, dan kan hij niets beginnen als je op een plek afspreekt met veel mensen er omheen.

Maak een emailadres aan waarin niet je volledige naam te zien is, om mannen mee te benaderen. Heb zelf eens meegemaakt (toen ik met mijn gewone hotmail mailde) dat iemand allerlei vragen ging stellen over dingen die hij mijns inziens niet kon weten. Had hij via Hyves en google wat dingetjes opgezocht

Wat zoek je precies? Dat vragen mannen ook vaak.

(ik weet uit je andere topic dat je net een relatie achter de rug hebt)

Wil je gewoon gezelligheid, zoek je een echte partner, wil je lichamelijk contact, .... etc.

Heb niet echt een tip voor een goede site. Had zelf niet zo'n goede site namelijk.

Succes!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ja leuk gewoon doen hoor. Ik zou Lexa doen, parship is namelijk best wel duur en op zich kun je zelf prima je 'selectie doen'.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
ik heb mijn vriend op paiq ontmoet...paiq werkt anders dan standaard dating sites niet met mooie foto's maar je wordt aan de hand van karaktereigenschappen gematcht...je begint te chatten zonder foto en naarmate je langer chat, wordt er een foto zichtbaar....erg leuk omdat het veel minder opuiterlijk is gebaseerd dan andere datingsites....
Oh t is misschien ook wenselijk dat hij een keer zijn gezicht laat zien in de webcam voordat jullie afspreken.

Sommige mannen komen met een 10 jaar oude foto aanzetten of een foto waarvan je achteraf niet ziet hoe dat dezelfde vent kan zijn als de flapdrol die jou staat op te wachten

Dus dat om teleurstellingen te voorkomen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
en wij zijn al bijna 2,5 jaar samen....
haha ja moonlight...ben ooit een keer 3 uur in de trein gezeten enkele reis (ok met ov...) en toen ik hem zag.....WALGELIJK! sorry, maar ik was gelijk afgeknapt...was zon vent van een jaar of dertig...helemaal onder de puisten...kan er niks aan doen maar ben binnen een uurtje terug gegaan....hahahaahahaha nu kan ik er wel om lachen.....
Lexa. Nu vier jaar en twee kinderen verder.
Had je geen foto gevraagd, Gelukkigmeisje?
Ja gelukkigmeisje, meestal weet je toch ook wel hoe oud iemand is met wie je afspreekt?

Heb wel een paar keer gehad dat iemand niet op zijn (oude) foto leek. En iemand kan op de foto aantrekkelijk zijn, maar IRL toch iets hebben waardoor je geen zin krijgt er tegenaan te kruipen. Tja... dat kan.

Ik heb overigens bij al mijn dates er toch nog wat gezelligs van gemaakt (drankje of hapje eten) maar bij een aantal is het echt bij 1 x afspreken gebleven
Op dit moment vind ik dat juist wel prettig, 1 keertje afspreken, gewoon weer even oefenen hoe dat ook al weer is...

De spanning van wat-moet-ik-aan...

dat paiq klinkt wel interresant, maar ik wil eigenlijk ook wel zien hoe het vlees eruit ziet, voordat ik het koop

Ding waar ik ook mee zit, mijn beroep (zangeres) is moeilijk in dit soort situaties.

Als ik vertel wat ik doe, ben ik vrij makkelijk te vinden via internet. Een apart email kan, maar dan zou ik misschien ook moeten verzwijgen dat ik zangeres ben ofzo?

Je hebt geen idee hoe vaak ik gehoord heb 'goh, als je klaar komt, gil je dan ook zo hoog?'

erg flauw.

Maar ik vind het eigenlijk wel leuk. kan ik een nieuwe verslaving ontwikkelen, ipv viva avonden, lexa avonden...
Als je zegt dat je Truus heet en zangeres bent, kan ik je nog niet vinden via google hoor

Je zou je naam op je profiel iets anders kunnen schrijven dan gebruikelijk. Een valse naam komt misschien wat raar over, maar stel dat je Lisette heet: maak je er Liesette van, of Lies, of Lissette.

Dat ze inderdaad niet via google alles over je te weten komen en bij je eerstvolgende optreden kwijlend in de zaal zitten.

Internet blijft een medium om voorzichtig mee te zijn.
Ik ben ook zangeres, maar vertel nooit gelijk mij hele naam.
En op zo'n profiel heb je toch een nick?
jawel, maar als ik vertel dat ik uit stad x kom, kan je iemand al snel vinden. Het is mij tenminste al 3 keer gebeurd, en je zit dan zo op iemand's echte site, of via via kan je adres gegevens achterhalen.

Zamirah, hoe doe jij het dan? Vertel je je beroep? Herken je het ow-wat-leuk-een-zangeres?
Alleen als ik de man in kwestie heel leuk vond, in het begin. Als ik zelf al twijfelde niet.

Maar er reageerden ook juist vaak muzikanten op mij, gitaristen, pianisten, vaak echt toeval. Dan heb je wel weer raakvlakken.
Kun je niet iets bedenken dat wel met muziek te maken heeft, maar dan geen zangeres?

Violiste, pianiste, fluitiste?

Als je een tijdje met zo'n man babbelt kun je zeggen dat je eigenlijk zangeres bent.

Lijkt mij vervelend als je straks allemaal reacties op je echte site krijgt, in de trant van: hey ken ik jou niet van Lexa?

Of doe je stad net ff anders: niet Amsterdam maar Amstelveen bijvoorbeeld.

Ik weet niet in hoeverre je bekend / beroemd bent, maar je wilt toch niet dat mensen je daarom gaan daten... Ik zou mijn profiel zo onvindbaar mogelijk maken als ik jou was!

Maar het hangt wellicht ook af van de site die je gebruikt. Op de dure sites heb je minder te vrezen dan op goedkope of gratis sites.
ja, maar andersom, als die man rechter blijkt te zijn ipv advocaat. Maakt het dan uit?

*denkt na... nee, eigenlijk niet*...

Ik heb het wel gehad met muzikanten. Alleen maar over muziek praten vind ik niet zo leuk. Ik heb 2 keer ding gehad met muzikant, (1tje zelfs jaar) maar hoeft niet nog een keer...

leugentje voor eigen bestwil..

Ik vind het steeds meer een go.

nu nog welke..

Ik vind een dure wel duur en eng, maar is het ook betrouwbaarder? Of die ene voor hoog opgeleide mensen? Lijkt me ergens ook wel fijn. Of is dat erg? hahaha
ow, ik ben niet zo heeeel erg beroemd. Maar ja, wat niet is, kan nog komen natuurlijk.

Het idee dat er een man in de zaal zou kunnen zitten die ik op een lexa site heb gezien.. Ai.

Zo vond ik ooit mijn leraar op een homo site, met zijn piemel in zijn hand, en ik kan nu niet meer normaal naar hem kijken.

In Amsterdam zou het niet zo'n probleem zijn volgens mij. Grote stad, veel zangeressen meisjes...
Hahaha, wat deed je op die homosite dan?

Ik heb geen ervaring met de site voor hoogopgeleiden... maar ik neem aan dat daar ook fakers op kunnen? Of moet je eerst een kopie van de diploma opsturen...

Wees in ieder geval heel voorzichtig met je persoonlijke gegevens want als er eenmaal een gek mee aan de haal gaat is het moeilijk terug te draaien.

Als je op je persoonlijke site bijvoorbeeld contactgegevens hebt staan, moet je extra voorzichtig zijn.

Zelf heb ik behalve hyves geen persoonlijke site. En op hyves zal ik nooit ergens mijn adres en telefoonnummer neerzetten.

Ik kan me voorstellen dat je met jouw beroep iets meer gegevens op het web hebt staan.
haha, hoe kwam ik op de homo site, via via, er ging een roddel op de school rond. dus ja, ik wilde ook wel het fijne weten...

Dus eigenlijk ben ik net zo fout als de rest van de roddel.

Maar ja..

Ik denk wel dat ik mijn contact gegevens een beetje van mijn persoonlijke site haal.

Ben erg benieuwd.
Wende! Jij ook hier?

Lexa inderdaad. Hier nu 2 jaar en 1 kind verder

Oh, en met hem had ik gewoon bij mij thuis afgesproken trouwens. Moet er wel bij zeggen dat we toen al een hele tijd (half jaar of zo) aan het msn-en waren.

Maar daten is gewoon leuk! Vooral zolang je er niets van verwacht, alleen een leuke avond of middag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven