Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Maar hij is dus opgepakt, en er kwamen twee politie-auto's voor? Ken je hem goed?
Meis zat al met een agent te kletsen, ze hadden het over het schoolreisje van vanmiddag. En meis vroeg: waarom neem je de buurman mee? Maar dat mocht agent niet zeggen, uiteraard. Ondertussen stond ik mee te luisteren, voor de vorm zeggend: Meis, mini, kom even mee om je jas aan te doen. Maar héél overtuigend klonk dat niet.
Ik ken hem niet supergoed.
Dat lijkt me raar. Straks heeft hij iets Heel Ergs gedaan en dan is het je buurman.
Beetje raar idee wel. Ik zou me van alles in mijn hoofd halen. Maar de kans dat de politie een van mijn buurmannen oppikt lijkt me nihil gelukkig.
Bij ons is dat niet geheel denkbeeldig; buurman links is wel straight, denk ik, maar buurman rechts (die er nooit is) vind ik geen zuivere koffie.

Wel raar idee, remma, dat je buurman meegenomen is. Ik zou ook erg nieuwsgierig zijn.
TJa, ik dacht ook dat met buurman niks aan de hand was. Dus dat zegt echt niets hoor.
Je weet natuurlijk nooit inderdaad, maar alleen al gezien hun leeftijd en leefwijze lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
nee, dat is zo.

mijn fantasie slaat al aardig op hol; hopenlijk valt het mee. ik bedoel; een beetje fraude oid zou ik wel kunnen hebben, maar je moet niet denken aan een geweldszaak of erger....
Zijn auto wsa aan de achterkant wat beschadigd, ik gok op doorrijden na een ongeval.
Ik geloof dat mijn beide buurjongens wel eens door de politie opgepakt zijn, dus de kans lijkt me hier wel aanwezig. Maar ik zou wel nieuwsgierig zijn uiteraard.

Geinspireerd door de rode wijn en brie (was nog eetbaar hoor

Remma, geen schimmels die er niet op horen) ben ik een reisje Parijs aan het uitzoeken. Er is zoveel, kan nog niet kiezen.
Misschien heeft hij gewoon 115 verkeersboetes niet betaald.
Wat leuk, een reisje Parijs! Met man alleen I presume?
115?
goed plan, Citro!
en toen was het stil?
kwartetje proberen?
yes!
sextetje?
boe
shit, Remma: ik schrik ervan
boetojoetoe.

Ik zat even in het toeslagen-topic. Daar zit een echte toeslagen-miep. Ik weet nu wat er mis is gegaan: in december ontvingen wij een brief om aangifte te doen en die is heel per ongeluk in de papierbak verdwenen. Ik heb toen gebeld om een kopie van die brief maar we zouden in januari automatisch een herinnering ontvangen. Die hebben we nooit gehad, daarmee heeft de Belasting nooit onze aangifte ontvangen en daarom hebben we zgn. geen recht op die toeslag. Maar goed, met een bezwaar en alle gegevens over 2007 moet dat opgelost zijn.
Met man alleen ja, onze huwelijksreis(je) 4 jaar geleden was daarheen, toen was ik nog zwanger van Limoen, heb wel zin om nog een keer te gaan.
zoontje van collega Poeks (leeftijd) achter in de auto, terwijl collega rijdt: 'mama, met twee handjes aan het stuur!'
quote:sokje schreef op 15 mei 2009 @ 22:33:

zoontje van collega Poeks leeftijd) achter in de auto, terwijl collega rijdt: 'mama, met twee handjes aan het stuur!' Och och, dat zegt, schreeuwt, mini ook altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven