Mutsen
vrijdag 15 mei 2009 om 22:09
Meis zat al met een agent te kletsen, ze hadden het over het schoolreisje van vanmiddag. En meis vroeg: waarom neem je de buurman mee? Maar dat mocht agent niet zeggen, uiteraard. Ondertussen stond ik mee te luisteren, voor de vorm zeggend: Meis, mini, kom even mee om je jas aan te doen. Maar héél overtuigend klonk dat niet.
vrijdag 15 mei 2009 om 22:21
Ik geloof dat mijn beide buurjongens wel eens door de politie opgepakt zijn, dus de kans lijkt me hier wel aanwezig. Maar ik zou wel nieuwsgierig zijn uiteraard.
Geinspireerd door de rode wijn en brie (was nog eetbaar hoor
Remma, geen schimmels die er niet op horen) ben ik een reisje Parijs aan het uitzoeken. Er is zoveel, kan nog niet kiezen.
Geinspireerd door de rode wijn en brie (was nog eetbaar hoor
Remma, geen schimmels die er niet op horen) ben ik een reisje Parijs aan het uitzoeken. Er is zoveel, kan nog niet kiezen.
vrijdag 15 mei 2009 om 22:32
boetojoetoe.
Ik zat even in het toeslagen-topic. Daar zit een echte toeslagen-miep. Ik weet nu wat er mis is gegaan: in december ontvingen wij een brief om aangifte te doen en die is heel per ongeluk in de papierbak verdwenen. Ik heb toen gebeld om een kopie van die brief maar we zouden in januari automatisch een herinnering ontvangen. Die hebben we nooit gehad, daarmee heeft de Belasting nooit onze aangifte ontvangen en daarom hebben we zgn. geen recht op die toeslag. Maar goed, met een bezwaar en alle gegevens over 2007 moet dat opgelost zijn.
Ik zat even in het toeslagen-topic. Daar zit een echte toeslagen-miep. Ik weet nu wat er mis is gegaan: in december ontvingen wij een brief om aangifte te doen en die is heel per ongeluk in de papierbak verdwenen. Ik heb toen gebeld om een kopie van die brief maar we zouden in januari automatisch een herinnering ontvangen. Die hebben we nooit gehad, daarmee heeft de Belasting nooit onze aangifte ontvangen en daarom hebben we zgn. geen recht op die toeslag. Maar goed, met een bezwaar en alle gegevens over 2007 moet dat opgelost zijn.