NIET groepje
vrijdag 15 mei 2009 om 22:49
vrijdag 15 mei 2009 om 23:24
Elo, niet leuk voor je. Nou ja, die foutmeldingen dan. Dat leven is wel leuk.
Mleen, hij staat nog op de wachtlijst met een stuk of zes voor zich. Ik heb bso aangevraagd per 1 juli op de vrijdag, en dan kan hij dus niet meer vrijdagmiddag. Vandaar. Andere doordeweekse dag lijkt me nog ellendiger dan zaterdagochtend -ik zoek een goed excuus om maar 1 ochtend per week depressief te doen in bed-
Mleen, hij staat nog op de wachtlijst met een stuk of zes voor zich. Ik heb bso aangevraagd per 1 juli op de vrijdag, en dan kan hij dus niet meer vrijdagmiddag. Vandaar. Andere doordeweekse dag lijkt me nog ellendiger dan zaterdagochtend -ik zoek een goed excuus om maar 1 ochtend per week depressief te doen in bed-
vrijdag 15 mei 2009 om 23:26
vrijdag 15 mei 2009 om 23:28
quote:mylenevalerie schreef op 15 mei 2009 @ 23:25:
[quote]elodita schreef op 15 mei 2009 @ 23:24:
huh die?
van een halve-prijs-pizzatent ofzeau?
quote]
Van die boot in Adam, de Supperclub. Die ken je denk wel.
ja dat ken ik inderdaad....
vandaar ook zijn gezeur over plaatjes draaien enzo
ik heb trouwens laatst ergens gegeten in Amsterdam toen herkende ik opeens "de chef" van een aantal maanden geleden, was ook super lekker
la Vallade in Watergraafsmeer
[quote]elodita schreef op 15 mei 2009 @ 23:24:
huh die?
van een halve-prijs-pizzatent ofzeau?
quote]
Van die boot in Adam, de Supperclub. Die ken je denk wel.
ja dat ken ik inderdaad....
vandaar ook zijn gezeur over plaatjes draaien enzo
ik heb trouwens laatst ergens gegeten in Amsterdam toen herkende ik opeens "de chef" van een aantal maanden geleden, was ook super lekker
la Vallade in Watergraafsmeer
vrijdag 15 mei 2009 om 23:32
Truste Elo.
Tja, op die zaterdagen moet hij dus eerder present zijn dan op school. Op andere dagen beginnen de lessen om vier uur, denk ik. Soms om half twee.
Muis gaat geen Pieter van den Hoogenband worden hoor. Ben allang blij als hij binnen het jaar zijn diploma haalt of zo.
Ook truste voor iedereen.
Tja, op die zaterdagen moet hij dus eerder present zijn dan op school. Op andere dagen beginnen de lessen om vier uur, denk ik. Soms om half twee.
Muis gaat geen Pieter van den Hoogenband worden hoor. Ben allang blij als hij binnen het jaar zijn diploma haalt of zo.
Ook truste voor iedereen.
zaterdag 16 mei 2009 om 09:09