Lang geleden... deel 2

vrijdag 15 mei 2009 om 20:01
Nee, ik was bij de collega op kraamvisite.
Toen ik thuiskwam, vond ik mijn eigen hond ineens zó groot
(golden retriever, vier jaar).
Maar wel ook heeeeeel lief en echte knuffel die je stevig kunt vastpakken zonder dat je bang hoeft te zijn dat je 'm plet.
Toen ik thuiskwam, vond ik mijn eigen hond ineens zó groot
(golden retriever, vier jaar).
Maar wel ook heeeeeel lief en echte knuffel die je stevig kunt vastpakken zonder dat je bang hoeft te zijn dat je 'm plet.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 15 mei 2009 om 20:51
He dames!!
Leuk dat hier weer wat meer geschreven wordt.
Saar,lekker ding....maak even geen haast met je besluit.
Je hoeft er ook geen weken over te doen,maar alleen een weekend er voor uit trekken is wel met het mes op de keel.
(hmm....wijze raad van iemand die ook perse knopen door wil hakken dit weekend en er bloednerveus van wordt)
Ik vrees dat ik vanavond weer niet bij de gezelligheid aanwezig ben.
Ik heb een home date met vriend (waar ik gisteren vreselijk pissig op was)
Vanavond film met lekker hapjes en........
Maar jullie veel plezier vanavond!!
Liefs!!
Leuk dat hier weer wat meer geschreven wordt.
Saar,lekker ding....maak even geen haast met je besluit.
Je hoeft er ook geen weken over te doen,maar alleen een weekend er voor uit trekken is wel met het mes op de keel.
(hmm....wijze raad van iemand die ook perse knopen door wil hakken dit weekend en er bloednerveus van wordt)
Ik vrees dat ik vanavond weer niet bij de gezelligheid aanwezig ben.
Ik heb een home date met vriend (waar ik gisteren vreselijk pissig op was)
Vanavond film met lekker hapjes en........
Maar jullie veel plezier vanavond!!
Liefs!!
vrijdag 15 mei 2009 om 21:30
Leuk Iry, veel plezier vanavond!
Is het goedmaak... of vind je 'm wel weer een beetje lief?
Enne, welke knopen probeer jij door te hakken?
Ahh EV ik ben zo gek op die honden.. Echt die ogen...
Ow en Hanke, hoeveel veren waren het? Anders kan je er een leuke trampoline van maken. Of als het andere veren zijn, ermee verven of ze in je oren hangen.
Lynne, crosspost net! Koffieleut-ze!
Is het goedmaak... of vind je 'm wel weer een beetje lief?
Enne, welke knopen probeer jij door te hakken?
Ahh EV ik ben zo gek op die honden.. Echt die ogen...
Ow en Hanke, hoeveel veren waren het? Anders kan je er een leuke trampoline van maken. Of als het andere veren zijn, ermee verven of ze in je oren hangen.
Lynne, crosspost net! Koffieleut-ze!
vrijdag 15 mei 2009 om 21:48
Hoi
Is er nog wat gezelligheid hier om me wakker te houden?
Val bijna om van de slaap en word tegelijk gek van de chaos in mijn hoofd.
Iry, jammer hoor dat we je weer moeten missen vanavond. Weet je wel hoe slecht ik de afgelopen dagen heb geslapen? Mijn (ons) patroon ben ik kwijt
Maar geniet ervan vanavond! Ik hoop dat het jullie goed doet.
Ik wil nu een knoop doorhakken, omdat ik anders maar blijf malen erover. Word daar alleen maar onrustiger van.
Hoop dus dat ik dit weekend rust in mijn hoofd vind om erover na te denken. Zo niet, dan word het kop of munt denk ik
Is er nog wat gezelligheid hier om me wakker te houden?
Val bijna om van de slaap en word tegelijk gek van de chaos in mijn hoofd.
Iry, jammer hoor dat we je weer moeten missen vanavond. Weet je wel hoe slecht ik de afgelopen dagen heb geslapen? Mijn (ons) patroon ben ik kwijt
Maar geniet ervan vanavond! Ik hoop dat het jullie goed doet.
Ik wil nu een knoop doorhakken, omdat ik anders maar blijf malen erover. Word daar alleen maar onrustiger van.
Hoop dus dat ik dit weekend rust in mijn hoofd vind om erover na te denken. Zo niet, dan word het kop of munt denk ik
vrijdag 15 mei 2009 om 22:05
vrijdag 15 mei 2009 om 22:50
Ja ik meld me ook voor de show.
Heb mn klapstoel en bak chocolaatjes al klaarstaan.
Kommaarrop!!!!
Hier trouwens een 8,5. erg moe na vandaag, maar ging net bij 'kennissen' iets ophalen, en eigenlijk de hele avond gezellig en goed zitten praten. Zouden goed 'vrienden' kunnen gaan worden! vind ik altijd erg leuk.
Hoest met jou appel? Doe es raar, gooi ook een cijfer in de groep
Heb mn klapstoel en bak chocolaatjes al klaarstaan.
Kommaarrop!!!!
Hier trouwens een 8,5. erg moe na vandaag, maar ging net bij 'kennissen' iets ophalen, en eigenlijk de hele avond gezellig en goed zitten praten. Zouden goed 'vrienden' kunnen gaan worden! vind ik altijd erg leuk.
Hoest met jou appel? Doe es raar, gooi ook een cijfer in de groep
vrijdag 15 mei 2009 om 22:55
Goed de warming up, want over 10 minuten is het dan alweer zover. Een paar lekkere opwarmers en een enkele serieuse noot.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Het toppunt van wiskunde?
Aftrekken tot je een breuk krijgt.
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat.
Als het regent in mei, is april voorbij.
Je hoeft niet idioot te zijn om hier te werken, maar het maakt het wel een stuk makkelijker.
Mensen die werken maken fouten. Mensen die weinig werken maken weinig fouten. Ik ken mensen die helemaal geen fouten maken.
Ik mag heel erg graag werken, alleen gaat er zo veel vrije tijd in zitten.
Als superlijm werkelijk alles vastlijmt, waarom dan niet de binnenkant van de tube?
De zwarte doos in een vliegtuig is onverwoestbaar, waarom wordt het hele vliegtuig dan niet van het zelfde materiaal gemaakt ?
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Het toppunt van wiskunde?
Aftrekken tot je een breuk krijgt.
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat.
Als het regent in mei, is april voorbij.
Je hoeft niet idioot te zijn om hier te werken, maar het maakt het wel een stuk makkelijker.
Mensen die werken maken fouten. Mensen die weinig werken maken weinig fouten. Ik ken mensen die helemaal geen fouten maken.
Ik mag heel erg graag werken, alleen gaat er zo veel vrije tijd in zitten.
Als superlijm werkelijk alles vastlijmt, waarom dan niet de binnenkant van de tube?
De zwarte doos in een vliegtuig is onverwoestbaar, waarom wordt het hele vliegtuig dan niet van het zelfde materiaal gemaakt ?
vrijdag 15 mei 2009 om 22:58
Ja daar komt ie dan zoo...
Nog even een paar lekkere zinnen.
En dan, ALLEMAAL!!!
Ping en Pong waren aan het pinpongen. Ping pingpongde de pingpongbal naar Pong en Pong pingpongde de pingpongbal naar Ping
Kapper Knap knipt knap, maar de knappe knecht van kapper Knap knipt knapper dan kapper Knap knipt
Nog even een paar lekkere zinnen.
En dan, ALLEMAAL!!!
Ping en Pong waren aan het pinpongen. Ping pingpongde de pingpongbal naar Pong en Pong pingpongde de pingpongbal naar Ping
Kapper Knap knipt knap, maar de knappe knecht van kapper Knap knipt knapper dan kapper Knap knipt